גבר מורח קרם. ShutterStock
ShutterStock

שקרים או טעות? מסתבר שאולי אין דבר כזה גבר אלפא

קארין ארד ושחר כהן

7.5.2021 / 12:04

זה מוזכר בעיקר בסרטי טבע וגברים מעידים את זה על עצמם באתרי היכרויות, אבל מישהו יודע מה זה אומר? חזק פיזית? כוחני? אולי זה בכלל קשור לתכונות אחרות שלו, ואולי זו בכלל המצאה. אין לנו מושג, ולכן פנינו לבלוגוספירה

נתקלתן בזה בעיקר בסרטי טבע באתרי היכרויות, אבל כולנו מכירות את הביטוי "זכר אלפא". מה זה אומר? האם האלפא הוא גבר חזק פיזית? סתם כוחני? אולי זה בכלל קשור לתכונות אחרות שלו, ואולי זו בכלל המצאה. אין לנו מושג, ולכן פנינו לבלוגוספירה. יש הרבה שיט ברשת, כמו שכולנו כבר יודעים, אבל לפעמים אפשר למצוא גם חומרים ואנשים מעניינים. אוריה ביטון הוא אחד מהם, ובמקרה גם יש לו בלוג שמוקדש כולו לנושא האלפא. אז הבאנו אותו לאולפן להסביר לנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"כדי להפוך לגבר אלפא, חשוב מאוד להבין ממה מורכב גבר אלפא. מה הן התכונות שלו, במה הוא מאמין, מה הם סדר העדיפויות שלו וכו'. אחרי הרבה מאוד שנים של קריאה, למידה, התנסות, כישלונות והצלחות גדולות, בניתי רשימה קצרה וכוללנית ככל הניתן של התכונות שיוצרות את ההבדל בין גבר בטא רגיל שנעלם בקהל (במקרה הטוב), לבין גבר אלפא אמיתי." ככה מתחיל אחד הפוסטים שמשכו את עינינו. האזינו לשיחה וגלו אם התיאור הזה מדבר עליכם או על הפרטנר.

אפשר גם לקרוא
האם בן זוגה של השפית גילת בנט יצטרף לממשלת השינוי?
פעם הילדים קראו לה אבא, עכשיו גם היא אמא: סיפור היציאה מהארון של עמית צוק
איך להתחתן? אביבית בר זוהר תסביר לך
אז מה יש לך בין הרגליים? סיפור היציאה מהארון של בר יפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully