אביבית בר זוהר. אושרית זריבי, אתר רשמי
אתר רשמי/אושרית זריבי

איך לשחרר את הרווקות ולהתחתן? אביבית בר זוהר תגיד לך

אביבית בר-זוהר

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 16:16

אם גם את שואלת את עצמך למה עדיין לא התחתנת, הגעת למקום הנכון - בטורה האישי החדש של אביבית בר זוהר תקבלי תשובות לשאלות שאפילו לא ידעת שיש לך. ספויילר: זו לא את, זה הם

למה אנחנו לא מתחתנות? החיים על פי אביבית בר-זוהר/אביבית בר-זוהר

היי מה קורה בנות, מה קורה מדינת ישראל? עדיין רווקות? לא פעם ולא פעמיים ביום מתחילים איתנו גברים מכל מיני סוגים. הפעם החלטתי לחלק אותם לקטגוריות, לפרוש בפניכן את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם כדי שבסוף תחליטו אתן מה אתן מעדיפות.

עשינו דיל?

אוקיי - אני מתחילה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הרווק התל אביבי:

הרווק הזה כבר התרגל להיות רוב הזמן לבד. הוא חי לבד, מבשל לבד, ובדרך כלל נשאר לישון לבד (גם אם הוא חווה סטוץ בלילה) אתן מבינות, בנות? הוא התרגל להיות לבד.

לרוב תראו אותו מוריד למטה את הכלב שלו, אוסף את צרכיו בעודו מרכיב אוזניות ומאזין לשירים חסרי מילים שדופקים בדרך כלל את האונה השמאלית. כשהרווק התל אביבי מזמין אותך לדייט, המקסימום זה בירה בפאב השכונתי (אל תצפי ליין מובחר, או שמפניה מהודרת) ולרוב את תצטרכי להגיע לנקודות המפגש לבדדדדד. כן, שמעת אותי טוב מאד. הרווק התל אביבי לא מתאמץ להתניע את הרכב שלו בכדי לאסוף אותך כי הוא גר בתל אביב וחניה זה הצד הפחות חזק של העיר, או שהוא פשוט עולה על הקורקינט שלו.

לאחר הדייט יגיע החשבון (מקסימום מאה שקל) כי הוא פחות רעב. למה? הוא כבר אכל בבית את הפיצה הקפואה שלו או שאריות מהסושי שהזמין אתמול, ואת תצטרכי להסתפק בכוס בירה או שוט נחמד. החשבון יגיע, אני עדיין סקפטית אם הוא יבקש ממך להתחלק או שכבודו ישלם את כל המאה שקלים לבד, אוי ואבוי. עכשיו יש לך שתי אופציות - או שאת מזמינה מונית הביתה, וגם משלמת עליה, אושהוא יציע לך לחלוק איתו את המיטה לערב הזה. אצל הרווק התל אביבי הכל זמני וזמין מאד. גם אם תסרבי הוא ידאג שתבוא אליו בחורה אחרת.

בנות, בעיני הגברים התל אביביים מזמן איבדו את זה, ונכנסו לרוטינה של להיות לבד. הם נמצאים בלוופ אינסופי, ובכדי לצאת ממנו לצערי הם יצטרכו לעזוב את העיר, כי כל עוד הם שם, לנהל מערכת יחסים רצינית יהיה להם מאד קשה.

עוד בוואלה!

התגובה של ליהיא גרינר היתה גרועה, אבל היא לא מפלצת

לכתבה המלאה

הרווק מהפריפריה

ועכשיו אנחנו עוברות לרווק מהפריפריה, שלרוב העבודה שלו תהיה עבודה בידיים, בניין, עבודות עפר, שיפוצים, נדל"ן... הפריפריילי הוא קצת יותר משפחתי וחם מהרווק התל אביבי, כי הוא גדל בבית שעושים בו קידוש, בדרך כלל בא ממשפחה חמה, אבל עם אמא מאד דומיננטית.

הרווק הזה זקוק לבת זוג יותר מתמיד, אבל, ויש אבל - הוא מחפש בת זוג שדומה או שתזכיר לו את אמא שלו. שתדאג שתהיה לו צלחת חמה כשהוא חוזר מהעבודה, שתעשה לו כביסה, ואולי קצת אבק בבית.

הרווק מהפריפריה ידאג לך, יישאר לישון איתך בלילה אחרי הסקס, וכמובן שיבוא לאסוף אותך לדייט ברכב שלו, כי ככה הוא מחונך מהבית. לרוב אמא שלו משפיעה מאד על החלטתו בבחירת האישה של חייו. אם האמא לא אוהבת אותך רוב הסיכויים שלא יתמכו בקשר הזה.

רווק השמנת

אבל רגע, איך שכחתי את רווקי השמנת?
אלו הם ילדי שמנת שגדלו באיזור סביון, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו - בדרך כלל עם חברי ילדות מאז ועד עכשיו, והם מסתובבים בחבורה אחת שמאד קשה להיכנס אליה אם את לא משם, כי הרי כסף הולך לכסף. רווקי השמנת חיים חיי שמנת. מכוניות יוקרה, בית עם בריכה, בגדי מותגים ושעונים במאות אלפים, והם מחפשים את הילדה הטובה, הבת של השכן, השקטה. זאת שאין לה הרבה סיי או דעה.

במקרה הזה מי ששולט בקשר הוא האבא - בעל ההון, שמכתיב מי תצא עם הבן שלו ומי לא. אם את לא בת לאנשים עם כסף ובמעמד שלהם, רוב הסיכויים שיתנגד לקשר הזה. האבא מפחד שתבוא בחורה ותרצה את הבן שלו בגלל הכסף שלו, ותשתלט לו על החיים ועל הירושה. אם כבר נכנסת לקשר כזה, 99 אחוז שתחתמי על הסכם ממון שישאיר אותך עם השמלה איתה באת מהבית.

מה אני אגיד לכן בנות, לאחר כל היתרונות והחסרונות של כל הגברים, בדיוק מתקשרת לסוכן הנסיעות שלי, שיזמין לי כרטיס טיסה למילאנו וואן וויי טיקט, הגברים הישראלים עשו לי חשק לגבר איטלקי חתיך עם חליפה. אריווידרצ'י (היי, זו רק דעתי, והכל בהומור ואהבה. אוהבת אתכן)

יש לך שאלות? בעיות ברומנטיקה? שלחי לי את השאלה בפרטי, ואולי אענה עליה במדור הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully