דניס והדר חתונה ממבט ראשון 2020. ניר פקין
ניר פקין

אולי זו הסיבה האמיתית בגללה נפרדו דניס והדר מחתונמי

לירון איתן

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 14:08

בפוסט קורע לב הודיעה הדר (לשעבר הדר של דניס) שהיא ובן זוגה מאז התוכנית חתונה ממבט ראשון, כבר לא - "נפרדנו כך" כתבה, והשאירה לנו לנחש למה. אז ניסינו! אפשר להאשים אותנו?

אלו ימים קשים. העם היושב בציון מתמודד כבר מעל שנה עם גזרות שמיים שכנראה נועדו להבהיר לכולנו שאנחנו ממש לא בכיוון והגיע הזמן לחשב מסלול מחדש. התמודדות עם מגפות, מערכות בחירות מכוערות, אסונות בלתי פוסקים וכעת גם מלחמה בכמה חזיתות (אלוהים כמה יש) מובילה כל אחד מאיתנו לשאול את עצמו מה לעזאזל קורה פה? האם העולם השתגע? מתוך תחושת הבלבול והפחד חלקנו נצמדים לאהובים שלנו ומודים מקרב לב על מה שיש לנו וחלקנו זורקים את הבן זוג לעזאזל, מעלים פוסט לאינסטגרם, מודיעים לאומה שמערכת היחסים הכל כך מבטיחה שלנו נגמרה אבל לא מספרים למה. דניס והדר הכירו בעונה השלישית של חתונה ממבט ראשון, על אף התחלה מעט מגומגמת, די מהר הם מצאו את הדרך לתקשר את הבעיות שלהם ועלו על דרך המלך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ניכר היה שנוצרה בין השניים האלה חברות אמיתית ובפרק הסיום הם הכריזו במבט מאוהב ומנצח שזה זה, כל אחד מהם מצא את אשר חיפשה נפשו. אחרי התכנית הם הפכו לתקווה של כל רווק ורווקה שמחפשים אהבה ומוכנים להגיע לטלוויזיה בשביל למצוא אותה. הם הצטלמו, נסעו, פרסמו ושיתפו והנה, בדיוק ברגע שכבר לקחנו את הזוגיות הזאת כמובנת מאליה, הגיעה ההודעה המטלטלת על פרידה. אבל רגע רגע, לכתוב פוסט שמודיע על פרידה ולא לספר לנו למה?? קודם כל זה לא יפה, גברת ברייר, כבר שיתפת אותנו בנבכי הזוגיות שלכם באינסטגרם (ולא חמק מעיניי שדניס לא העלה לאינסטגרם כלום מאז ה14 לאפריל!) נשמה אל תמרחי אותנו בדיבורים על ציפיות לא תואמות וספקות שמכרסמים, תפרטי! אנחנו רוצים לדעת מה קורה. אבל אם ההר לא בא למוחמד אז מוחמד יכתוב טור על מה באמת קרה שם מאחורי הפרידה שמסעירה את הביצה ואת הרשת החברתית כבר מעל 24 שעות. אז מי נפרד ממי ולמה? להלן האפשרויות הקיימות:

נו מה, ברור שהדר נפרדה מדניס!

האופציה הקלאסית
היא רצתה ילד והוא לא. בפוסט שהעלתה הדר (בצירוף תמונה שבה היא מביטה אל האופק שהוא כנראה העתיד לא יודעת לא הבנתי מה היא רוצה) היא כתבה שמלכתחילה היא באה לחתונמי מתוך כוונה להקים משפחה. הדר בת 35, דניס בן 33, לא מן הנמנע שמדובר על מקרה קלאסי שבו היא כבר מוכנה להביא ילד והוא פשוט לא שם ולה כבר אין סבלנות לבזבז את הזמן שלה עליו. פייר? צודקת. דניס אתה פספסת פה מטען גנטי משובח, שתדע לך.

האופציה המתבקשת
נמאס לה מגינונים האירופאיים שלו. זוכרים את הפרק בחתונמי שדניס פתח להדר את הדלת והיא התעצבנה? או את הפרק שהוא היה נחמד למארחים שלהם בארוחת הערב והיא התעצבנה? או את פרק הסיום שבו הוא דמע והיא צחקקה במבוכה? אז אולי פשוט נמאס לה מכל זה? חלאס, הבחורה במקור מאשדוד לא מאירופה הקלאסית, היא צריכה מישהו מחוספס ולא מישהו שממלמל סליחה סליחה שדוחפים אותו בתור. אז בסדר, שנתיים זה היה נחמד אבל כמה זמן אפשר לגרור עם כל הנימוס המתיש הזה, אנחנו, הבחורות מהפריפריה, אוהבות את הגברים שלנו נוהמים, לא מגרגרים.

האופציה הכלכלית
ירדו הצפיות בטיק טוק. מהרגע שנגמרה העונה האחרונה ודניס והדר יצאו לאור כזוג המוצלח והמאוהב של העונה הם הפכו (משום מה) למעצמת טיק טוק שלא עוצרת לרגע. כמות הריקודים המביכים שהשניים האלה העלו בסלון המשופץ של דניס בלתי נלאית והעוקבים עקבו, כי ככה זה שמפורסמים, אתם מעניינים כי הייתם בטלוויזיה. אבל מאז העונה האחרונה עברו המון פליטי ריאליטי בנהר, העונה הבאה כבר בפתח והזמן עושה את שלו, הקהל המשיך הלאה וכנראה שגם המפרסמים המשיכו איתו. אין ספק שכמות התוכן הממומן באינסטגרם של הדר עדיין מכבדת את בעליה ולא אמרתי, לפרסם חברת רהיטים וסופר זה בהחלט לא רע אבל אתם יודעים איך זה, גיא פינס כבר לא מחכה על הסט וכבר אין קמפיינים לערוץ 12. כנראה שכשתשומת הלב יורדת, פתאום צריך לשבת בסלון הבית בשגרה רגילה ולא אינסטגרמית בכלל ואז.. פחות יש חשק לפזז לטיק טוק או במילים אחרות: העסק מוצה.

עוד בוואלה!

חדירה מלאה? לא חובה: 5 תיקונים שצריך לעשות במיטה

לכתבה המלאה

האופציה המוכרת
הקש ששבר את גב הגמל. מכירים את זה שבתוך מערכת היחסים שלך יש רגע אחד שמציף הכל? רגע אחד שממנו כבר אי אפשר לחזור אחורה? אז שימו לב. לפני כחודש דניס והדר השתתפו בצילומים למעצבת אופנה נחשבת שבה התלבשו כחתן וכלה, התמונות יפהפיות והצילומים בהחלט זימנו כמה אייטמים באתרים השונים אבל בואו נדמיין את הרגע הזה. דניס לבוש כחתן, הדר לבושה ככלה, הצלמים מסביב מתקתקים והכתבים אומרים: נווווו? אז מתי אתם?? בראיון שנערך עם הזוג לפני כמה חודשים דניס אמר שהוא יודע שהדר מחכה לטבעת והדר עצמה הודתה שאכן אלו הם פני הדברים. אם כך, סביר מאוד להניח, שהצילומים היו הקש ששבר את גב הגמל, הציפו את הפערים בינהם ובמילים פשוטות: הביאו להדר את העצבים. הדר חזרה הבייתה ולא יכלה עוד לחכות ואילו דניס לא התארגן על טבעת, הטונים עלו, הריב התגלגל ומשם הדרך לפרידה הייתה כבר קלה במיוחד. צילומים ארורים, נזכור אתכם לעד בדברי הימים.

האופציה הנסתרת
זה לא באמת היה זה מהתחלה. מה שנחמד בחתונמי (אם מתעלמים מהעריכה המגמתית והנרטיב שנקבע מראש) זה שאנחנו מלווים את בני הזוג ממש מהרגע הראשון, נחשפים לפחדים שלהם, למעצורים, יכולים אפילו לזהות את עצמנו בתוך הדפוסים הקלוקלים שלהם ובמהלך הדרך אנחנו מרגישים שאנחנו באמת מכירים את הדמויות האלה כאילו הכרנו אותם בחיים האמיתיים. קסום כל כך. אם כך, תסכימו איתי שהדר היא בחורה פרפקציוניסטית? תחרותית? חייבת להצליח בכל מה שהיא עושה? אם כך, אני מנחשת שהזוגיות עם דניס לא הייתה נכונה מהתחלה אבל פרידה הרגישה להדר כמו כשלון והיא לא יכלה לשאת את התחושה הזו ולכן היא החליטה שזה יצליח. הבעיה היא שבחיים האמיתיים אין מפגשי זוגות בלוקיישן מהמם במדבר שבהם רואים מי הצליח ומי לא, בחיים האמיתיים צריך חברות אמיתית ועמוקה, משיכה ובעיקר סיבה טובה להיות ביחד. אולי, רק אולי, זה לא באמת היה שם מהתחלה.

לא לא לא.. דניס נפרד מהדר!

האופציה המפתיעה
דניס רצה ילד והדר לא. רגע רגע לפני שאתם מגלגלים לי עיניים ואומרים שזה ממש לא נכון, חכו שניה. בפוסט שהעלתה אתמול, הדר כתבה שיש פשרות שהיא לא יכולה לעשות. להדר יש גוף בלרינה הורס (אני לא מתאוששת משמלת הכלה שלה עד היום), אולי בזמן שדניס העדין והרגיש כבר רצה להחזיק בידיים תינוקת משלו ולחתל אותה תוך ייבוב בלתי פוסק, להדר דווקא לא התאים להקריב את הגזרה המושלמת שלה בשביל הריון? בתור אישה בחודש שביעי אני לגמרי לגמרי יכולה להתחבר אליה במקום הזה. אל תבכה דניס, אני די בטוחה שמתחת למגדל היוקרה שבו אתה מתגורר יש כעת תור ארוך של יפהפיות שדווקא ישמחו לוותר על הגזרה שלהן בשבילך! יהיה בסדר בקיצור.

האופציה הצפויה
הדר ואמא של דניס נהיו דומות מדי. כולנו ראינו את הדמיון בין הדר לג'ני מהתחלה, לא היה נעים להגיד את זה והעדפנו להתעסק רק במערכת היחסים המוזרה בין דניס לאמא שלו אבל חברים, הדר ואמא של דניס היו דומות ונהיו דומות יותר ויותר ככל שעבר הזמן. וזה איך לומר במילים פשוטות אך מדוייקות? מקריפ לי את הצורה. דניס הטוב והתמים שלנו כנראה לא ראה את זה, הוא היה עסוק מדי בעבודה, בריקודי טיק טוק ובלחייך לכולם בלי הפסקה, אבל תשמעו, בסוף המציאות פוגשת את כולם, אולי זה היה בתמונה באינסטגרם שמשכה את תשומת ליבו או סתם באמצע הלילה שהוא קם לעשות פיפי, אבל האסימון נפל לדניס שלנו ומאותו הרגע, אי אפשר לברוח. אני לגמרי מבינה את דניס שלא יכול היה להישאר בתוך מערכת היחסים הזאת עוד דקה אחת, יש גבול להכל.

מה דעתך - מי נפרד ממי?

דניס מהדר
הדר מדניס
9423 משתתפים

לדעתך, מה גרם לפרידה?

חילוקי דעות בקשר לילדים
פערי תרבויות
שחיקה ושעמום
קמפיין שמלות הכלה
בעיות אישיותיות
9952 משתתפים

האופציה המאכזבת
דניס רצה לצאת עם בנות אחרות. אוי דניס דניס. כמה אנחנו משוועות לבחור הזה, שלמרות שהוא חתיך ויש לו שרירים וכסף ובלה בלה הוא ירצה להיות רק איתנו. פעם כשאחד האקסים שלי נפרד ממני שאלתי אותו אבל למה? כי באמת שהכל היה טוב ביננו והוא ענה "כי אנחנו ביחד כבר שנה". אוי דניס דניס, כמה בלבלת אותנו עם הגינונים האירופאיים שלך עליהם כבר הרחבנו בתחילת האייטם, אבל כנראה שבסוף כל הסיפור הזה של מחוייבות ומונוגמיה הוא האתגר של כל מערכת יחסים, אפילו אם הבחורה שלצידך היא גם מדענית, גם רקדנית וגם יפהפיה . דניס אתה עוד תצטער, בחורות יש בלי סוף, נכון, אבל הדר יש רק אחת.

האופציה הברורה מאליה
נמאס לו שהיא אומרת לו מה לעשות. שתלטנית נו, אמרנו כבר. דניס תבוא, דניס תלך, דניס אל תפתח לי את הדלת, דניס אל תהיה נחמד למוכר במכולת, דניס תזיז את העציצים בבית, דניס אנחנו עוברים לגור אצלך, דניס לא מתאים לי שאמא שלך תישן פה שבוע. די, כמה בנאדם אחד יכול? אז הוא ספג וספג וניסה וניסה, אבל בסוף? נשבר לו. וכמו כל אדם שמתעקש להיות תמיד האדם הכי עדין בחדר, דניס הדחיק בכל כוחו עד שיום אחד הוא התפוצץ ברעש גדול שהרחיק את הדר עד לגן יבנה ולחיפוש דירה דרך הסטורי. דניס נשמה זה לא בריא להחזיק הכל בבטן, אני מקווה שאתה מרגיש יותר טוב עכשיו.

האופציה הכואבת
ההפסד של דניס בנינג'ה ישראל. כמו כל ריאליטי שצריך למשוך את העונה שלו כי זה משתלם כלכלית וכי הקהל ימשיך לצפות, גם נינג'ה ישראל הפיקו פרק ויאייפי מיותר שבו כל מיני סלבס או חצאי סלבס שהולכים למכון באו ליפול על הסטפר ולקרוא לזה חוויה. דניס שלנו לא פספס את ההזדמנות והגיע להתחרות אבל אופסי דופסי, הוא נפל והביך את הדר עד מאוד (זוכרים שהיא תחרותית נכון?? הכל מתחבר אני אומרת לכם!) זהו, מכאן הדרך אל הסוף הייתה כבר סלולה, הדר לא סלחה לו על הנפילה המביכה, יכול להיות שדניס עוד ניסה לקחת אותה לאיזה קיר טיפוס, להראות לה שהוא יודע להיתלות מיד אחת אבל הדר התעצבנה, צחקקה במבוכה (כהרגלה) ולא הותירה לו ברירה. אין זוגיות ששורדת פגיעה בגבריות. וכך נאלצנו כולנו בשבוע כל כך קשה להיפרד מאחת המערכות היחסים הבודדות שהאירו באור רומנטי את הריאליטי בישראל. יאללה, מתי העונה הבאה? אנחנו צריכים ריבאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully