נערת היוגה הערומה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מי הזיז את החולצה שלי? הפרופילים הכי ערומים באינסטוש

לירון איתן

4.6.2021 / 11:38

כולנו יודעות שסקס מוכר, אבל מה שמדהים זה שהוא גם לעולם לא נמאס. עובדה - גם בימינו, אם את רוצה לקדם את הפרופיל שלך באינסטגרם, הדרך הבטוחה לעשות את זה היא להצטלם בביקיני. חיפשנו ומצאנו את הפרופילים הכי עירומים באינסטגרם

הקיץ הגיע, המלחמה התורנית בעזה הגיעה בעקבותיו ועכשיו כבר אין ספק שהולך להית קיץ חם, חם מאוד, חם אש. אז מה עושים כשהטמפרטורות מטפסות? אני סיגלתי לי את ההרגל הצנוע של להדליק מזגן אבל הכוכבות הגדולות באמת יודעות את העבודה, ובואכה אפריל, הן כבר משילות את הבגדים ומתעדות את עצמן באינסטגרם בשלל תנוחות יומיומיות שכאלה, כי היח"צ מקדש את האמצעים, וחבל לבזבז פטמה טובה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז הנה הן, הנשים שעמוד האינסטגרם שלהם זוכה לאינספור עוקבים, כל תמונה שורפת את הרשת והצלוליט? מרוטש להפליא:

קורטני קרדשיאן

משפחת קרדשיאן בכללותה מפארת את דפי האינסטגרם בשלל תצלומי עירום ואני לא מכירה אף לא אדם אחד שיחשוד בהן שהן בתהליך חזרה בתשובה, אבל לאחרונה מי שמשקיעה באמת היא האחות הגדולה, האמא לשלושה, קורטני קרדשיאן. אחרי שנים של בגידות מצד סקוט דיסיק, קורטני טיפסה את דרכה החוצה ממערכת היחסים הזאת, פה דייט עם ג'סטין ביבר ושם וידוי למצלמות הריאליטי על הקושי להתמודד והנה, לקורטני יש חבר חדש, מצלמה משובחת וחוטיני תואם.

האם העירום הזה מוצדק? האמת שנראה כרגע שכן. אין רגע מזכך יותר בחיים מהרגע שבו האקס שלך רואה אותך עם מישהו אחר ובולע את הרוק ולפחות לפי ההצהרות שדיסיק שחרר לתקשורת נראה שקורטני הגישה את הנקמה שלה קרה, מתוקה ומנצחת! אז קורטני אחותי, אני לגמרי איתך! שימי יד על ציץ נגדי ותראי לו מה זה!

בלאק צ'יינה

לא סגורה מהו המקצוע של בלאק צ'יינה, אני חושבת שרשמית היא מוגדרת כדוגמנית, למרות שבתכל'ס, רומן סוער אחד עם רוב קארדשיאן מספק לה כותרות כבר כמה שנים טובות. הכותרות סביבה עוסקות במאבקים המשפטיים שלה ושל רוב קארדשיאן על הילדה המשותפת וכנראה שבין דיון לדיון יש לצ'יינה קצת זמן, כי בעמוד האינסטגרם שלה תוכלו לראות רגעים מחייה היומיומיים, אתן יודעות, רגיל כזה, מתרוצצת במסדרון עם ישבן חשוף וחוטיני, מביטה במצלמה עם מבט מצועף ומדבקות על הפטמות, ומדגמנת את שלל קעקועיה המוסתרים חלקית (ממש חלקית) על ידי ביקיני מוזהב.

האם העירום הזה מוצדק? במילה אחת - לא. בכמה מילים- ממש ממש לא, מדי פעם היא עוד מפרסמת איזה גלוס אבל האמת שהעמוד בכללותו לא מספיק מעניין והאישיות שלה לא ממש יוצאת החוצה, וכנראה שנישאר ללא תשובה על השאלה המרתקת - מי היא באמת בלאק צ'יינה.

אוברי אודיי

אודיי היא זמרת יוצרת, הוציאה את אלבום הסולו הראשון שלה בשנת 2011 ואתן מנחשות נכון, גם אצלי הוא לא בדיוק מתנגן באוטו בלופ. לצד הקריירה המוזיקלית היא מתחזקת קריירה נוספת בתחום הניתוחים הפלסטיים ובניגוד למוזיקה, דווקא הקריירה הזאת זוכה להמון תשומת לב מצד התקשורת האמריקאית. אודיי מבקשת מהקהל שלה שוב ושוב לא לכעוס עליה שעשתה כל כך הרבה ניתוחים פלסטיים וכדי להוכיח לכולנו שבאמת אין סיבה להתקוממות האזרחית בנושא הכל כך מרתק הזה היא מתחזקת עמוד אינסטגרם לתפארת.

יש בעמוד שלה ניתוח מעולה שהיא עשתה בציצים, בוטוקס וחומצה היאלרונית לרוב, תוספות שיער מוגזמות ואיפור שאומר כולו "נמרח לי", בין לבין היא גם מצלמת תמונות אמנותיות (כנראה) שבהן יש לה לעיתים פרפר על הישבן ולעיתים היא מחופשת לנמר, עירום.

האם העירום הזה מוצדק? האמת שכן. זאת הקריירה שלה, זה מה שהיא בחרה לעשות בחיים ואצל אודיי אין אחד בפה ואחד בלב, וואט יו סי איז וואט יו גט.

מדונה

את מדונה אין צורך להציג. היא המלכה הבלתי מעורערת של הפופ האמריקאי כבר כמה עשורים ותמונות העירום שלה הן חלק אינטגרלי מנוף ילדותנו. זאת הסיבה שכשמדונה העלתה לאחרונה תמונות שלה בגיל 62 (!) חנוטה בתוך רצועות שחורות שאיכשהו הופכות לאיזו חזיה לא תומכת במיוחד עם מבט של "למי קראתן סבתא?", התרגשתי. וואלה לפעמים לא נעים לי ללבוש מיני קצר מדי כי אני חושבת שזה לא לגילי, על חולצת בטן כמובן שאין מה לדבר, אז לראות את מדונה המלכה מחופשת לשוטרת ערומה? כל כך אהבתי את הקונספט.

האם העירום הזה מוצדק? ברור שהוא מוצדק! היא בת 62 למען השם! אם כשאגיע לגיל שלה אני אראה כמוה (אני לא אגב, אל דאגה) אני מעיפה את כל הבגדים מהארון ברגע אחד. מדונה את מלכה, אני לא יכולה לחכות לראות איך את חוגגת את יום הולדת 70.

נערת היוגה הערומה

אוקיי, הכוכבת האינסטגרמית האחרונה ברשימה היא לא מפורסמת בתקשורת, למעשה היא אף שומרת על אנונימיות ולא חושפת דבר על חייה הפרטיים, אבל דף האינסטגרם שלה מציג כוכבת רשת מובילה עם 1.3 מיליון עוקבים ואת אחד הפידים המרשימים שראיתי. למעשה מדובר על יוגיסטית מקצועית שמתעדת את עצמה בשלל תנוחות יוגה מרשימות במיוחד, בעירום מלא או ממש ממש כמעט. באחד מראיונות העבר שנערכו איתה היא סיפרה שהיא בחרה לחבר בין שתי האהבות הגדולות של חייה, יוגה וצילום ואכן, התוצאה מרשימה בזכות השילוב היפהפה הזה. חוץ מאשר את עצמה היא מצלמת לדף שלה גם נשים נוספות, בקבוצות או בתמונות פורטרט והווייב הכללי של הדף הוא של עירום נשי אמנותי ויפהפה.

אז האם העירום מוצדק? בטח שהוא מוצדק, אחרי דפדוף של כמה דקות יתחשק גם לכן ללכת לעשות מתיחות טופלס על חוף הים ולשים פילטר שחור לבן, אז תודה לך נערת יוגה ערומה, בזכותך עוד נחזור להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully