יו"ר ימינה נפתלי בנט בהצהרה לתקשורת, 30 במאי 2021 - ובצעירותו מהטוויטר. טוויטר, בנוביץ' תקשורת, אתר רשמי
אתר רשמי/טוויטר, בנוביץ' תקשורת

אמאלה, תראו איזה גוף היה לנפתלי בנט! מחפיצות ונהנות

15.6.2021 / 15:00

עכשיו, אחרי שראש הממשלה נבחר מחדש (לא ברוב מנדטים אבל מי סופר) נזכרנו שוב בתמונה הזאת של הלוחם החתיך ממטכ"ל - הלא הוא נפתלי בנט הצעיר, עם הגוף של מייקל לואיס הבוגר

כשמסתכלים על ג'סטין טרודו, ראש ממשלת קנדה, לא נותר לנו אלא לקנא, ולא רק במזג האויר. נכון, יש אצלנו כמה חכ"ים שלא מגעילים את השועלים, אבל אחד מהם הוא סמוטריץ', אז באמת שאין הרבה מה לעשות עם זה. אז ישבנו במערכת ותהינו מדוע לא התמזל מזלינו בגזרת המראה החיצוני, למה כל הפוליטיקאים שלנו נראים כל כך חבוטים, והאם יש סיכוי שאי פעם יהיה גם לנו ראש ממשלה שנעים להסתכל עליו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גם אם בדרך נס מצליחים להתעלם מהאביזר הלא מאד אופנתי או מחמיא ששמו "כיפה", ומחרב את מראהו של כל מי שלובש אותו, נאה ככל שיהיה, כשמסתכלים על ראשי הממשלה שלנו, קשה לומר שאפילו לאחד מהם היה סוג של סקס-אפיל, אפילו כזה שמתגנב אחרי היכרות, או עקב הכוח שהוא מחזיק בו, או עברו הצבאי הסקסי. לעומת זאת, עכשיו, אחרי שרזה איזו עשיריית קילוגרמים וכנראה יעבוד מאד קשה השנה עולה בנו החשד - אולי בנט עושה לנו את הטובה הזאת וחוזר להיות חתיך? כי הפוטנציאל לגמרי שם.

נפתלי בנט הצעיר. "חפץ חשוד", אינסטגרם, צילום מסך
יש פוטנציאל, למה לא לממש אותו? פליז, בשבילנו!/צילום מסך, "חפץ חשוד", אינסטגרם

מדובר בשיח קצת חריג בישראל, בה אנחנו רגילים להחפיץ נשים אבל לעולם לא פוליטיקאים מכובדים ומטכ"ליסטים לשעבר כמו נפתלי בנט. אבל אנחנו חושבות שאם זה לגיטימי להתעסק בחיי המין של נשיא צרפת או בחיי האהבה של ראש ממשלת בריטניה שהתחתן בשושו (אם לא ידעתן) עם קארי סימונדס, זזה לגיטימי גם כאן. ג'ונסון נשא אישה צעירה ממנו ב-23 שנה, מה שלא היה מתקבל בהבנה אם היה קורה במגדרים הפוכים. אבל לא על חוסר השיוויון בעולם באנו לדבר, אלא על חוסר הצדק והכיעור הפושים בפוליטיקה.

עוד בוואלה!

להיראות צעירה יותר בלי להוציא על זה אפילו שקל

לכתבה המלאה

מה דעתך על נפתלי בנט?

רואים שיש פוטנציאל
קצת יותר ספורט ופחות בורקסים ותחזרו אלי
זהו, כבר אין סיכוי לשיפור
נחכה בסבלנות ליאיר לפיד
6304 משתתפים
ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו במהלך מסע"ת בנושא נגיף הקורונה באוטוואה 13 ביולי 2020. רויטרס
תראו איך נראה ראש ממשלת קנדה למשל/רויטרס

תכל'ס, אם יאיר לפיד לא היה שם את עצמו בצד כדי להקים ממשלת שינוי, מה שאפשר לבנט להיות ראשון ברוטציה וראש הממשלה בפועל, יכולנו לחוות את ראש הממשלה הראשון שאשכרה גם היינו יוצאות איתו (מפרגנות לליהיא). אבל אחרי התמונה הזאת שדרכה גילינו שגם לנפתלי בנט יש נתונים בסיסיים מצוינים, רק כמה עשרות שנים פחות וכמה ריבועים יותר. וואו.

אנחנו לא מצפות שבנט יעבור במנהרת הזמן ויחזור לגיל 18, אבל יהיה נחמד לראות תצלומים שלו רץ עם שומרי הראש של רוה"מ, כמו בבית הקלפים, ככה לפחות נדע שהוא משקיע, ועושה מאמצים לממש את הפוטנציאל שלו להיראות הרבה יותר טוב, כדי שבתוך כל הנאומים המשעממים עד כדי פריחה שלו ושל עמיתיו, לפחות יהיה לנו משהו נחמד להסתכל עליו. נכון, כבר יש תשע שרות בממשלה, וזה נהדר, אבל אחרי ארבע השנים האחרונות שעברנו - באמת שמגיע לנו פינוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully