זוג סקסי. ShutterStock
ShutterStock

לעשות סקס אחרי שנה וחצי זה לא כמו לרכוב על אופניים

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 14:04

תקופות יובש יכולות לקרות לטובים ביותר. כמה חודשים, כמה שבועות - או במקרה החמור דנן - שנה וחצי צחיחות, באדיבות הקורונה ובעיות אישיותיות שבאה איתן מהבית. אבל לא לעולם חוסן - קארין ארד סיימה את הסגר ומדווחת מהדרום (דרום תל אביב, אבל בכל זאת)

טוב, אז לא עברה בדיוק שנה וחצי. "רק" שנה וחודשיים. למעשה לא ראיתי גבר ערום מאז הסגר הראשון, שבו, מרוב הבידוד וחיטוי הידיים הבלתי פוסק, מחזרתי מישהו מעברי האפלולי. לא אידאלי, אני יודעת, אבל זה כמו כשממש רעבים ואוכלים בורקס קפוא כי זה זמין ומהיר. לא שופטת את עצמי. מאז עבר זמן מה - אמנם לא שנה וחצי כפי ששיקרתי בכותרת, אלא שנה וחודשיים, אבל בואו. אין ממש הבדל. הכל נסגר שם, הגוף לא יודע מה לעשות עם עצמו, והגיע הזמן לסיים עם החרא הסגפני הזה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז פגשתי חמוד אחד מהזן המרים והאינטיליגנטי, שבעצמו מודה שהוא קצת דוש, ועל הדרך מתנהג כמו שייח ערבי שפגש את כריסטיאן מ-50 גוונים של אפור. מצא חן בעיני, מה אני אגיד לכן. אז החלטתי, למען שפיותי ועור הפנים שלי, לזרום איתו ועם פסקול אייל גולן שהוא מביא איתו. ספויילר - בחרתי היטב.

ועכשיו, לטובת כל בחורה שגזרה על עצמה שלא להחליף רסס טיפתי עם אנשים למשך זמן רב מדי, החלטתי לתת פה סקירה קצרה של מה שצפוי לקרות אחרי כל כך הרבה זמן בלי סקס, ועם מישהו חדש ולא מוכר. בעצם עם שניים, כי אחרי כל כך הרבה זמן גם את עצמי אני לא כל כך מכירה:

זוג סקסי. ShutterStock
יש!!! רסס טיפתי!/ShutterStock

בחירתה של סופי
לגבי השאלה עם מי כדאי לשבור את הצום האכזרי הזה, התשובה מורכבת. מצד אחד זה פחות חשוב, או לפחות לא חשוב איפה פגשת אותו, מה הוא עושה, מי אבא שלו ומה סיכויי ההצלחה שלכם. גם להתאים אותו במדויק לפנטזיה שמסתובבת לך בראש זה לא ממש חשוב.

מה שכן חשוב זה שתימשכי אליו, שהוא יהיה חמוד ומפרגן שיודע להחמיא, ושיהיה אפשר לצחוק ולקשקש איתו. לצורך העניין, העובדה שאין לכם את אותו טעם בטלוויזיה ופעילויות פנאי לא רלוונטית בכלל, ומניסיוני, אם הוא רק חתיך, זה לא מבטיח סקס טוב.

בלי כימיה טובה, זרימה בשיחה ותחושה נינוחה בהתנהלות הבסיסית שלכם אחד על אחד, הסקס יהיה מוזר ולא נעים, וכל הסשן תרגישי כאילו את מסתכלת על עצמך מבחוץ. אבל אם כל אלה קיימים, גם אם מבחינה חיצונית הוא לא בול הפנטזיה שלך, זה לגמרי לא סותר משיכה. אז לא משנה אם זה חיבור קז'ואל או משהו עם סיכויי התפתחות, וודאי שתוכלי לתקשר איתו בקלות, אחרת זה כל כך לא כיף, שעדיף צעצוע רוטט.

עוד בוואלה!

מושכים בגדול: בסתר ליבנו אנחנו מעדיפות אתכם שמנמנים

לכתבה המלאה
זוג סקסי. ShutterStock
חזרת למצב "הגדרות יצרן"? למיטה ומהר/ShutterStock

תתכונני לפחד
וכשאני אומרת תתכונני אני לא מתכוונת תבטלי את הפחד, כי המאבק הוא אמיתי. מפחיד להתפשט בפני מישהו חדש, בכל המובנים - אז תתמודדי, ואל תכחישי. נכון, זה סקס, פעולה טבעית שעשית כבר מלא פעמים, אבל סורי, זה לא כמו לרכב על אופניים. אם כבר מחפשים השוואות, זה יותר כמו לרכב על כסא גניקולוג, והאמת, גם מרגיש קצת כמו אינספקציה רפואית. אחרי כל כך הרבה זמן את כבר לא רגילה למגע, לא כל שכן לחדירה, ואל תתפלאי אם תהיי מעט מכווצת ופחות חופשייה ממה שאת זוכרת. תנשמי, זה עובר.

תתכונני לדאוב
לא יודעת אם זה קורה לכולן, אבל יש מצב שאחרי הרבה זמן בלי, הוגינה פשוט עוברת ריסטארט וחוזרת להגדרות יצרן. לי אשכרה כאב כאילו קרום הבתולין נסגר מחדש וגם נתפר. ולא רק בזמן המעשה, גם אחר כך, ואפילו ביום למחרת נשארה רגישות. לא משהו קריטי, אבל בואו נגיד שזה לא היה הזמן לנסיעת אופניים בת שעה.

תתכונני לשכוח מובים
אחרי שנה ומשהו שלא נגעו בך את מגיחה מן מהמעמקים כבתולה של בוטיצ'לי גם ברמה המנטלית. אחרי כל כך הרבה זמן, דברים נשכחים, ואפילו לראות את עצמך כיצור מיני זה קשה, על אחת כמה וכמה אחרי שנת קורונה, שבה כל קרבה הייתה טעונה והוגדרה כמסוכנת.

זוג מקיים יחסי מין במיטה. ShutterStock
עכשיו מוזר לך, אבל מחר תיראי מדהים/ShutterStock

תועלות קוסמטיות
ביום שאחרי, גם אם ישנת פחות מהרגיל כי הוא גנב לך את השמיכה - העור שלך ייראה טוב מתמיד. לא יודעת למה זה בדיוק, כנראה משהו שקשור לזרימת דם ולהורמונים, אבל יש איזה קסם שמגיע עם לילה כזה, שאחריו את נראית פשוט טוב יותר. ואולי זה החיוך שעושה אפקט מתיחה.

תועלות תזונתיות
עוד תוצאה קסומה של שבירת הצום הוא שכבר ביום למחרת את פתאום מאד שבעה. פתאום אין לך כל שניה חשק לשוקולד או במבה או עוף בגריל עם פירה. בגדול כמויות האוכל שלך יירדו ביותר מחצי, מה שגם בא לי מאד בזמן, אחרי שנה של אכילה רגשית וחדרי כושר סגורים. אם הקשר יימשך מעבר לפעם הזו, נכונו לך לפחות עוד כמה ימים כאלה של בטן שטוחה ועצמות בריח בולטות, שיכינו את גופך לקיץ יותר טוב מכל שינוי יזום באורח החיים. עברו יומיים שלושה, ואני כבר מרגישה שהגרביטציה פחות משפיעה עלי.

תועלות הלכתיות
המשביעהו מרעיבהו - מכירות? זה עובד. כשאת בלי סקס הרבה זמן החשק שלך רק הולך ויורד עד שהוא נעלם לגמרי - אז גם ההיפך נכון. בחיי. לא יכולתי לדמיין אפילו כמה מהר הכל יחזור לתפקד, אבל בשניה שיש למי להימשך ועל מי לפנטז, ובמיוחד אחרי הפעם הראשונה, החשק מתעורר. פתאום נפתחות לך העיניים ואת מתחילה לרצות סקס באופן אקטיבי, ואפילו לשים לב לגברים ברחוב.

תועלות מורליות
כשהחשק חוזר לחיים, הכל הופך להיות קצת יותר כיפי בעולם. אפילו השבוע, במלחמה הדוחה הזאת, פתאום מצאתי את עצמי רוצה לצאת יותר, להתלבש יותר, ואפילו המוזיקה נשמעה טוב יותר מהרגיל. אזהרה: יש מצב טוב שפתאום תהפכי להיות ילדה מפגרת ומתלהבת, ותפתחי רגשות מהר מדי, או בכלל. בעיקרון אני ממליצה על סקס עם רגש, אבל לא לשכוח - משחקים משבת לשבת, ולכל דוש יש גם מוצאי דוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully