גבר שמנמן ערום על הספה. ShutterStock
ShutterStock

האלפא, הסטלן, והמסווג: 5 סיבות לסגור את האפליקציות

מיה אגסי

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 8:34

אפליקציות ההיכרויות הפכו למקום העיקרי שבו אנשים מכירים זה את זו למטרות רומנטיות, וכל מי שתשאלו יגיד לכן שמדובר בג'ונגל בעייתי ורב מהמורות ואולי שווה לשקול פרישה ממנו - מיה אגסי פשוט אומרת את זה טוב יותר

ברוכה הבאה לסדום ועמורה, הידועים גם בשם: "אפליקציות הכרויות". אם את כבר שועלה ותיקה בסחלה חסר התועלת הזה, המדריך הבא יעזור לך לקטלג בצורה טובה יותר את כל אלו שאת מחליקה שמאלה במהירות האור ולהרגיש טוב יותר עם עצמך, שזה תמיד נחמד. אם את חדשה בביצה, יש לי רק דבר אחד להגיד לך: תברחי!!! עכשיו!

את הפייסבוק ואת האינסגרם שלנו כבר ראית?

אם את בכל זאת מתעקשת להישאר, קבלי סקירה של סוגי הגברים באתרי הכרויות שלדעתי יגרמו לזה שבסופו של דבר, האנושות תכחד. ולא, זה לא בגלל שחוץ מ "היי" הם לא באמת יודעים לנהל שיחה. טוב, גם זה, אבל לא רק.

גבר צובט פטמות. ShutterStock
הוא לא מאמין בהגדרות (או בטיפוח אישי)/ShutterStock

השבלוניים
הסוג הזה של גברים, נשמע כמו תקליט שבור. לקהל הספוטיפיי הצעיר שלנו, נסביר שתקליט זה מה שסבא וסבתא היו שומעים איתו מוזיקה. זה יותר מיושן מיוטיוב, אבל לפחות הם לא נתקעו מול עוד פרסומת בלתי של הדר אשוח, תוך כדי האזנה.

הגברים השבלוניים גורמים לי להאמין בלב שלם, שקיימת אי שם אגודת גברים סודית, שמקיימת מפגשים בהם מלמדים כיצד לתקשר עם בנות המין השני. אני יכולה לדמיין את המדריך במפגש מרביץ בהם תורה: "כבר על המשפט השני, תבהירו שאתם גברים מיניים. תבינו, נשים שונאות סקס! לכן, אתם צריכים לוודא שהאישה מולכם מבינה שאתם מצפים לשכב איתה ויפה דקה אחת קודם. אה ואל תשכחו לנסות להעליב אותה אם היא מתרגזת ולקרוא לה "ילדה קטנה" ו "כבדה". אין דבר יותר חושני מלהקטין אישה וזה בוודאות ישלח אותה לקרוע מעצמה את הבגדים ולהתחנן שתדעו אותה. אם גם זה לא עובד, כנראה שנפלתם על איזו פמיניסטית שונאת גברים. זכרו תמיד: הבעיה בהן, לא בכם".

כמו כן, אומנות הפיתוי? הצחקתם אותי. זה כל כך 2013 והם גם ככה לא מספיק מתוחכמים כדי ליישם אותה. לא לא, נדמה שהשבלוניים מדקלמים מתוך דף מסרים קבוע ששם את מחלקת הדוברות של הליכוד בכיס הקטן. בדף הזה כתובות שלל מנטרות מרגשות כמו: "מה מחפשת" (היעדר סימן השאלה במקור), "נפגש, נכיר, נזרום", "אני לא בן אדם של הגדרות", "אני בא בלי ציפיות", וכל מכבסת מילים אחרת לעובדה שהם פשוט רוצים לזיין. וזהו. הבעיה שלי היא לא עם הזיונים, אגב. אלוהים יודעת שעם זיונים אני ממש סבבה. הבעיה שלי הוא עם הזלזול באינטליגנציה שלנו. עם זה אני הרבה פחות סבבה.

מומחי הסייבר וסוכני 007
ברכות! מהיום, כדי להשיג 15 דקות של תהילה, את לא צריכה לעמוד ולזייף מול הפרצוף הזחוח של שירי מימון. הגבר הבא יטיס אותך הישר אל אולפנו של חיים אתגר, שישב מולך במבט מצועף ומבולבל ויתהה: "האם היו סימנים מקדימים?" סימנים? לא, מה פתאום. הוא בסך הכול הציג את עצמו כעובד בעבודה מסווגת. אתם יודעים, כזו שמונעת ממנו להיחשף, אבל לא מונעת ממנו מלהתחיל עם בנות באפליקציה, לסחרר את ראשן עם מחמאות ריקות מתוכן ולבקש מהן 20,000 ש"ח אחרי שבוע וחצי של היכרות. "ברור שהעברתי לו", תגידי לחיימי אתגר בקול רועד מהתרגשות ומעוות ממבוכה עם מיטב האמצעים הדיגיטליים. "מי בכלל חשב שזה עוקץ? ולא האמנתי שזה יקרה לי, אישה עם אינטליגנציה של יתוש ביצות ונאיביות ברמה של גן טרום-טרום חובה".

גבר חתיך ללא חולצה. ShutterStock
עובד בעבודה מסווגת וזקוק ל-20 אלף שקל במיידי/ShutterStock

גברי האלפא
הגענו לסוג הגברים שפשוט חיים בסרט שמוקרן 24/7 בראש שלהם. בסרט הזה הם שולטים, דומיננטיים ודעתניים ולא רק במיטה. הם רוצים בחורה יפה בהגזמה, אינטליגנטית, אך בו זמנית יודעת גם מתי לשתוק וכמובן אולטרה מינית - או בקיצור, עוד דמות הוליוודית מבוססת פנטזיות. גברי האלפא הכתירו את עצמם ככאלו כי הם בטוחים שהם מתת האל למין הנשי ומצפים שהתחתונים שלך יירטבו רק מעצם נוכחותם באותו כוכב לכת כמוך. הם ישתמשו בזילות הקונספט של פוליאמוריה כדי להסוות את הפחד שלהם ממחויבות והצורך התמידי שלהם באישור והם בעיקר לא מיועדים לבנות תמותה כמוך, אלא לגרסה האנושית של ג'סיקה ראביט. רק היא ראויה להם כמנהיגי הלהקה ואם בכל זאת תנסי את מזלך עם אחד כזה, יש סיכוי טוב שתגלי שהמקסימום שזכר האלפא המהולל יכול להציע לך, זה סקס בינוני ובעיקר הרבה דיבורים. על עצמו, כמובן.

התל אביביים
כל מילה מיותרת.

הסטלנים
הביטו בהם, הו כה מיוחדים, עושים שימוש תדיר בצמח מרפא שבכל מדינה שפויה הוא כבר מזמן חוקי וזניח, וממש ממש חשוב להם שתדעי על זה. ורק על זה, כי אנשי ה 420 לרוב לא טורחים לרשום עוד מידע בפרופיל שלהם. מדי פעם יצוץ יחיד סגולה שיפנק אותך גם באימוג'י של עלה תלתן כדי להמחיש את התמכרותו לחומר הירוק, אבל חוץ מזה? אל תפתחי ציפיות. לא מזמן חברה שאלה אותי: "לעשות שכטה זה סבבה, אבל מה מעבר?" אז זהו, כפרה. שאין מעבר. תקבלי פייסל באיכות לא משהו בחדר שמריח ונראה כמו פסטיבל בומבמלה 2003, סקס שתתחרטי עליו אחר כך, קפה שחור ומונית הביתה. ללא ספק, פסגת השאיפות של כל אישה.

דוש בוהה. ShutterStock
אומנות הפיתוי? הצחקתם אותי/ShutterStock

הפרימיטיביים
הפרימיטיביים מביטים ב "נשים של היום", תופסים את ראשם בזעזוע ומצקצקים. אלו "גברים של פעם", שאמא שלהם טרחה להגיד להם לפחות 32 פעם ביום שהם נסיכים ושכל מי שתהיה איתם תהפוך לאישה הכי מאושרת עלי אדמות. רק שתדע לנקות, כן? בעיניהם, שיער צבעוני או בית שחי לא מגולח הוא סימן לרדיקליות מסוכנת. אישה שלא עומדת במטבח מעל סירים מהבילים כשהגבר חוזר מהעבודה בערב, היא אישה לא ראויה. דיבורים על קריירה או העצמה נשית ומונחים כמו "הסגברה", "א-בינאריות" ואפילו "שוביניזם" כל כך מאיימים עליהם, שאותיות אית"ן פשוט בורחות להם מהמילים, אחרת אין לי הסבר אחר לתופעה של גברים בוגרים שכותבים עם שגיאות שגורמות לעיניים שלי לדמם: "אני יבוא", "אני ילקק", "אני יענג". נכון, יכול להיות שחלקם פשוט דיסלקטים. אבל ברוב המקרים מדובר בעילגות שמגיעה בעסקת חבילה עם הפרימיטיביות וזה - לא מענג אותי בכלל. היתרון הוא שהגברים האלו לא מתביישים בגישה המיושנת שלהם ואפילו מתגאים בה. מה שאומר שהם יחשפו אותה מהר מאוד לתוך השיחה ותוכלי לאנמאצ' אותם לעולם שכולו טוב.

בקיצור
אני חושבת שאפשר להודות בזה - האפליקציות פשוט לא עובדות. ברור שיש פה ושם סיפורי הצלחה וגברים שגורמים לך פחות להתבאס שלא נולדת לסבית, אבל באופן די גורף אפשר להכריז על האפליקציות ככישלון. ואת יודעת למה? כי אתרי "הכרויות", לא באמת מעוניינים שתכירי מישהו. הם מעוניינים בכסף שלך ושל הגברים. וכשיש ניגוד אינטרסים כזה חריף בין הצורך הקמאי באהבה, זוגיות ורומנטיקה, לבין אג'נדה כלכלית קרה ומובהקת וכשמכניסים את כל זה לבלנדר וירטואלי שעושה שייק מבחיל מכל הרעות החולות של העידן הדיגיטלי - זו התוצאה.

אז צאי מהאפליקציות, תקפיאי, תמחקי ותתחילי להיחשף לעולם שבחוץ. מבטיחה לך, שתגלי שגברים הרבה פחות נוראיים בחיים האמיתיים! ואם אשכרה האמנת למשפט האחרון, כנראה שנשארה לך עוד מספיק תמימות כדי למצוא אהבה. או לפחות גבר שיודע עוד כמה מילים חוץ מ "הי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully