אליסייה אלייה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

נשות הכדורגלנים: חיי האהבה הסודיים של כוכבי היורו

מיה אגסי

25.6.2021 / 9:12

כל היום אנחנו רק שומעות יורו יורו, ושמות מוזרים של שחקנים כמו "אמבפה". בקיצור כבר שבועיים מדברים סביבנו סינית - איזו דרך טובה יותר יש להבין מיהם מלבהות בבת הזוג הדוגמנית שלהם באינסטגרם? לכבוד הלא מעודכנות, אלו הן בנות הזוג של כוכבי היורו הגדולים

תקציר ניצחונה של ויילס 0:2 על טורקיה בבית א' של היורו/ספורט1

בזמן שרובינו מסתפקות בצעקות של בן הזוג מול הטלוויזיה, קליפות גרעינים בסלון וניסיונות נואשים להבין מה זה נבדל (מצאתי הסבר מעולה, אגב. אחלוק בהזדמנות), יש נשים שחיות את החלום. אלו הן נשות הכדורגלנים והחברות שלהם, שצמודות לגברים מסוקסים וכישרוניים שמרוויחים המון כסף בזכות הכישרון שלהם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז רגע לפני שיורו 2020 מתקפל, זה הזמן לשלוף כרטיס צהוב ולהיכנס קצת לקישקע של נשות הכדורגלנים. מי הן? איך הם הכירו את מי שמתרוצץ כרגע על המגרש? והאם הן רק הנשים של, או שיש להן גם מה להציע לאנושות?

שם: קלואי ביילי

גיל: 22

נולדה ב: ארצות הברית

מקצוע: זמרת, כותבת שירים, מפיקה מוזיקלית, שחקנית והחברה של - ממפיס דפאי


גם אם השם שלה פחות מוכר לכם, קחו בחשבון שהיא חתומה בלייבל של איזו אחת, ביונסה. ביילי התפרסמה, כמו רבים מהיוצרים בני הדור שלה, הודות ליוטיוב. כשהייתה נערה היא הקימה ערוץ עם אחותה הקטנה, בו הן פירסמו קאברים לשירים של אמנים שונים. לא חלף זמן רב עד שהקהל - וביונסה כאמור - גילו את הצמד. אבל מה שמעניין באמת, זו מערכת היחסים שלה עם הכדורגלן (והראפר) ההולנדי ממפיס דפאי בן ה-27. לא ברור איך השניים נפגשו לראשונה, אבל לשניהם יש רקע מוזיקלי (אם אפשר לקרוא לראפ של ממפיס "מוזיקלי". אנחנו מציעים שהוא יישאר עם הג'וב שלו ככדורגלן) והם אף צולמו יחד באולפן הקלטות. לדפאי יש רשימת ארוכה של אקסיות לוהטות, שהידועה מביניהן היא לורי הארווי, בתו של הקומיקאי הקורע סטיב הארווי. השניים היו מאורסים, אבל החתונה בוטלה ברגע האחרון. אם אתם שואלים אותנו, עדיף בת זוג שיכולה לכתוב ולבצע שיר אהבה עליך, מאשר בת זוג עם אבא שיכול לקטול אותך עם בדיחות במופע שלו, בכל פעם שתפספס גול.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

שם: ג'ורג'ינה רודריגז

גיל: 27

נולדה ב: ארגנטינה

מקצוע: דוגמנית, אם אחת מבנותיו והחברה של - כריסטיאנו רונאלדו


סיפור האהבה של רונאלדו ורודריגז, לקוח ממש מהאגדות. כלומר, אם אגדות היו כוללות מותגי יוקרה וחנויות מפונפנות. הזוג המאוהב הכיר בסוף 2016, בזמן שרודריגז עבדה כיועצת מכירות בבוטיק היוקרתי של גוצ'י במדריד. אתם יודעים, זה שאתם קופצים אליו בכל הזדמנות. לפי הסיפורים, זו הייתה אהבה ממבט ראשון ואנחנו בטוחים שלא היה לזה שום קשר לעובדה שרונאלדו מרוויח עשרות מיליוני יורו בשנה ונראה בעצמו כמו דוגמן. ב 2017 ילדה רודריגז את בתו הרביעית של רונאלדו בן ה 36, שבין משחק למשחק מתפקד כאבא לעוד שלושה ילדים, שניים מאם פונדקאית ואחד מאם שזהותה לא ידועה ומסרה לשחקן משמורת בלעדית על הילד. בינתיים, השניים מדגמנים זוגיות פוטוגנית עם ווייב לטיני, אבל אנחנו מציעים לרונאלדו להיזהר - אביה של רודריגז הוא פושע קשוח לשעבר, שישב 10 שנים בכלא על עבירות סמים. בטוח שמח אצלם בארוחות חג.

שם: אליסיה אלייה

גיל: 23

נולדה ב: צרפת

מקצוע: דוגמנית, מלכת יופי בדימוס והחברה של - קיליאן אמבפה


אם יש הוכחה לזה שהצרפתים לא מסתפקים במועט, זו מערכת היחסים של הזוג הזה. אמבפה בן ה 22 לקח את הקלישאה על דוגמניות וכדורגלנים כמה צעדים קדימה והחל לצאת עם אלייה, שכיהנה כמלכת היופי של חובבי השנסונים, אי שם ב-2017. השמועות אומרות שעל השידוך היה אחראי בזמנו שחקן כדורגל צרפתי אחר - בנז'מן פבאר. לא ברור מה גרם לפבאר לדחוף את פרח השכונות של פריז הישר לזרועותיו המסוקסות של חברו למקצוע ולא לנכס אותה לעצמו. אולי הוא ידע שאמבפה יוכל להציע לה בגט יותר איכותי. אבל בשורה התחתונה, האהבה פורחת בין השניים ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לתמונות מחתונה נוצצת במגדל אייפל. אלור.

שם: קייטי גודלנד

גיל: 27

נולדה ב: אנגליה

מקצוע: מדריכת כושר ואשתו של - הארי קיין


האמת, שלא מצאנו הרבה מידע על הזוג, חוץ מהעובדה שהם נשואים והורים לשלושה ילדים. כנראה שלא במקרה, כי קייטי לא ממש חובבת פרסום ואף צוטטה פעם כשאמרה שכל הקונספט הזה קצת "משוגע". אבל פרט הרכילות הכי מעניין על הזוג הבריטי, הוא העובדה שהם נפגשו כבר בימי בית הספר העליזים ומתחזקים מאז מערכת יחסים יציבה שלא ידעה אפילו סממנים של ברקזיט זוגי. אז אם את בחטיבה או בתיכון ויש בשכבה שלך איזה נער קצת חנון עם נימוס בריטי, אבל מפליא בבעיטותיו בכדורגל - תני לו צ'אנס! לכי תדעי לאן זה יגיע. הארי קיין מרוויח יותר מ-10 מיליון פאונד בעונה ולמרות שביורו הנוכחי הוא מפשל ועדיין לא בעט לשער, הוא נחשב לאחד השחקנים הכישרוניים בעולם. ביחד עם הקריירה המצליחה שלה, אנחנו לא נתפלא אם קייטי מרגישה כמו דוכסית אנגליה. מקווים שבמקרה שלה, זה לא מגיע עם חמות נודניקית בעסקת חבילה.

שם: סברינה קוויסט ג'נסן

גיל: 27

נולדה ב: דנמרק

מקצוע: מעצבת שיער והחברה של - כריסטיאן אריקסן


היינו שמים לכם קישור לאינסטגרם של מיס ג'נסן, אבל מסתבר שהגברת חרדה לפרטיותה ושומרת עליה מכל משמר. סברינה לא חובבת פרסום ומשתדלת להתרחק כמה שיותר מאור הזרקורים ולהרחיק גם את שני ילדיהם הקטנים של הזוג, כולל תחזוקה דלילה של פרופילים פרטיים ברשתות החברתיות. סברינה וכריסטיאן לא מרבים לצאת מהבית - אפילו חדר הכושר שלהם נמצא שם. על מסיבות או השקות, בכלל אין מה לדבר. מקורות יודעי דבר מוסרים שהזוג הדני מכיר ויוצא כבר שנים רבות, עוד מאז ימי הנעורים. אז כמו במקרה של קייטי גודלנד, זכרי תמיד: אם בן הזוג שלך נמצא יותר על המגרש מאשר בכיתה, יש מצב שיום אחד תמצאי את עצמך נשואה לשחקן בינלאומי מצליח.

על אף שאריקסן הוא אחד השחקנים הבולטים ביורו 2020 ובכלל, סביר להניח שהתחרות הייתה עוברת ללא התייחסות מיוחדת לשחקן ואשתו, אלמלא התקרית. דקות לתוך המשחק של הדנים עם פינלנד, אריקסן התמוטט על המגרש לעיני השחקנים, הקהל ההמום, סברינה - שנכחה במשחק - ומיליוני צופים מבועתים ברחבי העולם. הוא עבר החייאה מוצלחת ואחרי כמה דקות של פחד מוות, פשוטו כמשמעו, פונה מהמגרש כשהוא חי ונושם. אנחנו שמחים שאריקסן בסדר (בניגוד לאשתו, הוא טרח לעדכן את קהל המעריצים שלו דרך האינסטגרם) אבל בינתיים לא ידוע לגמרי מה מצבו אחרי דום הלב שעבר, אם ימשיך לשחק ומתי. אז סברינוש, זה הזמן לשלוף את ספריי השיער והמברשות מהארון - יש מצב שקריירת עיצוב השיער שלך הולכת לחזור לקדמת הבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully