ג'קי מנחם האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

למה ג'קי מנחם יצא מהבית? זו הסיבה שאשתו לגמרי אשמה

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 13:59

נורא הטרידה אותנו העובדה שאין לנו מושג למה ג'קי מנחם יצא מבית האח הגדול במפתיע ומבלי לספק סיבה טובה. ישר החלו הספקולציות - רובן ככולן הניחו מראש ש"האישה" לחצה עליו מסיבה קטנונית כלשהי, ושהוא הקרבן בסיטואציה. האמנם?

ג'קו אייזנברג נחשף בחדר "האח הגדול"/רשת 13

ג'קי מנחם יצא מבית האח הגדול אחרי כמה ימים בקטע לא ברור, ותכל'ס זה מה שאנחנו יודעים - הוא נכנס לחדר האח, ויצא משם עם ההודעה. משמע - הוא קיבל טלפון, עשה טלפון, קרה משהו. אנחנו לא יודעים בדיוק מה, אבל זה לא מנע מאיתנו מיד להניח שאיכשהוא בטוח אשתו אשמה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כמובן שזה ישר נהיה הדבר הכי מעניין שקרה השבוע, ואין כתב שלא הזדרז להתקשר לכל הקונטקטים האפשריים, חברים, חברות לשעבר, בעל המכולת שג'קי קונה אצלו, וההיא שאישתו עשתה לה הפרשת חלה, כדי לברר מה קרה שם בדיוק ולפרסם כותרת. בסוף תפסו את אבא שלו, ומשם יצאה השמועה, שהוא יצא כי אשתו לחצה/קינאה/התחרפנה מסיבה כלשהי, לא בגללו. הוא לגמרי בסדר. היא זו שהתנהגה בצורה קיצונית/מוזרה/מוגזמת, ואולי היה לה בדיוק מחזור. או ביוץ. או שהיא הסטרית. אתם יודעים, כל הדברים האלה שיש לנו במקום אישיות.

גם בפרידה של הדר ודניס השמועות נטו באופן משוחד לגמרי לכיוון של "היא רצתה ילדים וחתונה והוא לא" למרות שהוא זה שהצהיר שהוא מוכן לילדים במשך כל העונה, וש"בטח הוא מקבל מלא הצעות מבחורות באינסטגרם ולא בא לו להתחייב". כאילו היא פחות אטרקטיבית ממנו ומקבלת פחות הצעות. (תאמינו לי היא מקבלת לא פחות הצעות. פשוט גברים זה עם פחות אטרקטיבי). הסיבה - היא אישה, וככזאת, היא כנראה חונקת ולוחצת והוא כפי הנראה מוגבל, אומלל ואולי אף אזוק לשולחן בסלון כשהיא קונה מצרכים בסופר כדי שלא יברח. די כבר עם זה.

אני לא אומרת שזה בהכרח שגוי - אולי זו באמת הסיבה. פשוט מטריד אותי שזה כל כך מושרש שאיכשהו תמיד מניחים שהאישה אחראית על כל דבר מבאס שקורה לכל גבר בכל זוגיות - הוא לא בא לטיול עם החבר'ה - האישה לא מרשה לו. ההם נפרדו - הוא לא רצה ילדים והיא שמה לו אולטימטום. הוא יצא מבית האח הגדול - האישה קנאית והסטרית. סליחה, אבל לא תמיד זה נכון, שלא לדבר על המוני הפעמים גברים משתשמים בתירוץ "אשתי לא מסכימה" כי הם חדלי אישים שלא נעים להם להגיד "לא" ולצאת מבאסים.

נתקלתי בתופעה דומה במקרים הנדירים שניסיתי לייצר מערכת יחסים יזיזותית שאפשר לחיות איתה - אתם יודעים, כזו שבה יש סקס ואין מחויבות זוגית, אבל יש בה חברות טובה, ולא מתנהגים בה כמו שני זרים כדי להדגיש את הגבולות כל פעם מחדש. למה? כי זה לא כיף לנו, הנשים. אם אנחנו מספיק אינטימיים בשביל עיסוי רקמות וגינאלי עמוק, זה בסדר להיות חברים טובים. אבל זה לא עובד לעולם כי ההנחה הבסיסית היא שהאישה הסתומה תמיד מתאהבת, רוצה יותר, לחוצה יותר, ולכן הגבר צריך לשים גבולות, להיזהר, ובגדול לעשות מה שצריך (כולל להעליב) כדי חלילה לא "להשלות" את המטומטמת. לא הייתה פעם אחת שבה לא נחשדתי בניסיון לכבול בערמומיות, או הואשמתי באג'נדה ומניפולציות. בשלב מסוים תמיד הגבר נכנס לאיזה סרט בינו לבין עצמו ונבהל נורא כי התרחש ביננו איזה ליטוף שאינו במסגרת יחסי המין, או כי לילה אחד הייתי פחות קלילה והייתי צריכה חבר יותר מאשר דילדו מדבר.

שלא תבינו לא נכון, ברור שהיו דברים מעולם - אני מסכימה עם הנחת היסוד שלנשים יותר קל להיקשר, (כי אנחנו פשוט יותר שפויות מבחינה רגשית, מה לעשות), ואני חייבת להודות שגם אף פעם לא יצא לי לשמוע על גבר שנורא התאהב באישה הנשואה שהוא יוצא איתה עד לרמה שזה הורס לו את מצב הרוח, מפריע לו לתפקד, או מונע ממנו לצאת לדייטים עם נשים אחרות. הגברים שאני מכירה שיצאו עם אישה נשואה, עשו את זה כי זה סידור מושלם - כי אישה נשואה לא יכלה לדרוש נאמנות, אז אפשר לשכב איתה וגם עם עוד שבע בחורות אחרות. אגב, בהצלחה עם זה - לא יפתיע אותי בכלל אם הנשואה תדרוש בלעדיות, ולמרות שיחסי הכוחות לטובתה, עדיין היא זו שתחכה ממנו לטלפון.

אבל גם זה כבר הרבה פחות נכון כיום, ובטח שהיקף התופעה לא מצדיק את העובדה שגם ב-2021 עדיין לרוב הסטנדאפיסטים יש ברפרטואר לפחות כמה סגמנטים במופע על "האישה שלא מרשה להם", וכל מיני בדיחות ארכאיות של "אשתי שלחה אותי לישון על הספה כי היא חזרה מהשופינג עצבנית", ו"אשתי שאלה אותי אם הג'ינס משמין אותה", "אשתי משוגעת כשהיא במחזור".

ואם כבר שואלים מישהו מה קורה בין בני זוג, אז תסלחו לי מאד אבל האבא של החתן הוא האחרון שיודע. אבל של ג'קי אמר לכתב שהוא יצא מהבית בגלל ש"אשתו לחצה עליו". אז הוא אמר. אולי הוא לא יודע, ואולי היא לחצה עליו אבל מסיבות טובות, כמו למשל - משהו שהוא אמר או עשה נראה לה מביך מדי, או מזיק לתדמית שלו כאיש מבוגר, אבא לילדים ובעל עסק? נכון, זה ג'קי מנחם, מאד קשה להאמין שיביך את עצמו, אבל בכל זאת הייתי רוצה שזה לפחות יעבור למישהו בראש, במקום להניח אוטומטית שהיא אשמה, כי מה זה אם לא גרסה מודרנית של סקילה פומבית ושריפה על המוקד?

זה זלזול, זו הקטנה וזה ללא ספק נובע משנאת נשים בסיסית - לא משנה כמה היא מוצלחת ממנו, יפה ממנו, או בעלת יותר אופציות ממנו, תמיד יניחו שהוא לכוד והיא נואשת ורעה, ולא הגיוני שעדיין, אפילו היום, האישה תיחשב תמיד למכשפה שנזקקת לתחבולות מרושעות ונכלוליות כדי ללכוד איזשהו גבר חסר אונים שכושף באמצעות דם וסת בתה שלו. תאמינו או לא, אנחנו גם מצליחות להפעיל שיקול דעת רציונלי מדי פעם, ביומיים בהן אנחנו לא מטורללות מרוב הורמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully