זוג מאוהב. ShutterStock
ShutterStock

ניהלתי קשר סודי עם אחיה הקטן של החברה הכי טובה שלי

ענת ניסני

19.7.2021 / 18:23

אני והחברה הכי טובה שלי היינו ביחד מאז ומתמיד, מגיל 7 ועד היום - כבר יותר מ-30 שנה. עד היום אף אחד לא יודע, ובטח לא היא, שניהלתי קשר סודי עם אחיה הקטן. מדור הוידויים של Sheee

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

"אני והחברה הכי טובה שלי היינו ביחד מאז ומתמיד, מגיל 7 ועד היום - כבר יותר מ-30 שנה. עד היום אף אחד לא יודע, ובטח לא היא, שניהלתי קשר סודי עם אחיה, שקטן ממני בחמש שנים. אני חושבת שהייתי בכיתה י' או י"א כשהתחלתי לשים לב שהוא מסתכל עלי ומתעניין בי, והרגשתי שיש איזשהו מתח בינינו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כשהייתי בת 18, כבר בי"ב, ישנתי אצלה לילה אחד ופתאום התעוררתי באמצע הלילה כי הוא נישק אותי על השפתיים בזמן שישנתי. הסתכלתי עליו בשוק, הייתי אפופת שינה ולא ממש הבנתי מה קורה. הוא היה אז ילד בן 13 אז לא באמת נתתי לזה יותר מדי מקום, אמרתי לעצמי: "טוב, ילד בן 13 מאוהב בי, נחמד". אבל הייתי גם מאוד תמימה ומופנמת וחסרת ניסיון, אז זה כן ריגש אותי.

אני זוכרת שלפני הגיוס הצטרפתי לחופשה משפחתית שלהם והמתח ממש היה באוויר. לא באמת היה לנו איפה להיות ביחד והוא בכל זאת היה ילד בן 13 אז מה יכולתי לעשות איתו? אבל המתח היה קיים. בסוף זה קרה רק שלוש שנים אחר כך, אחרי שכבר השתחררתי מהצבא. הייתי אז בת 21 והוא היה בן 16, באתי אליה הביתה יום אחד והיא לא הייתה. הוא היחיד שהיה בבית. חיכיתי לה בחדר שלו, ביחד איתו, ופתאום הוא שוב נישק אותי, ככה ממש בלי התראה. ואז זה כבר ממש הדליק אותי.

זוג מאוהב. ShutterStock
אם הוא היה קצת יותר מבוגר הייתי הולכת על זה/ShutterStock

אחרי הנשיקה הזאת התחלנו להתגנב בלילות, הייתי באה לישון אצלה ומחכה שהיא תירדם, ואז הולכת אליו לחדר. בהתחלה זה היה בתירוץ כזה של "מה אתה עושה?" ומהר מאוד שנינו כבר ממש התחלנו לחכות לזה. היינו מדברים אחד עם השני בעיניים, את יודעת. מחכים להזדמנות להיות לבד, וכשזה היה קורה היינו מתנשקים מלא ומתמזמזים, אבל אף פעם לא שכבנו. הייתה פעם אחת שהוא ממש רצה וזה כמעט קרה אבל לא היה לו קונדום אז עצרתי את זה. אם הייתי קצת יותר מבוגרת והוא היה קצת יותר מבוגר, בקלות הייתי הולכת עד הסוף".

אז עצרת את זה שם רק בגלל הגיל, לא בגלל החברות עם אחותו?
"לא, לא עניינה אותי החברות. זה לא האקס שלה או משהו, זה כולה אח שלה, לא עשיתי משהו רע. שנינו רצינו את זה, היה קראש והייתה אש בינינו, למה לא לחוות את זה? וגם הגיל לא באמת הפריע לי כי העניין והסקרנות גברו על זה. לא הרגשתי רע עם זה בשום שלב וגם אם היינו הולכים יותר רחוק אני יכולה להגיד לך בוודאות שלא הייתי מרגישה רע".

למה עד היום לא סיפרת לה?
"לא יודעת, כי מה אני אגיד לה? "שומעת? אני ואח שלך, היה בינינו קטע". בשביל מה? לא היה כלום. התנשקנו והתמזמזנו, בסדר. אבל זה היה כיף, המשיכה הייתה מטורפת. אם היינו נפגשים בגיל יותר מבוגר אני מניחה שזה היה נגמר במיטה בסקס סוער. האמת היא שעד היום יוצא לי לפעמים לחשוב עליו וזה מסקרן אותי מה היה קורה. אם הייתה לי הזדמנות ללכת אחורה ולממש משהו קצת יותר מזה - אני לא חושבת שהייתי מנסה לממש את זה לכיוון של קשר זוגי אבל סקס בוודאות כן".

פגשת אותו מאז?
"פגשתי אותו אבל הוא כל הזמן החליף חברות וגם אני כבר התחתנתי ואז נכנסתי להריון. אני בטוחה שגם לו זה עוד עובר בראש, הקראש שלא מומש. נראה לי שזה תמיד נשאר איפשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully