עוז פרץ. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

תודח כבר: זה למה אי אפשר לראות יותר את אייל ברקובר

עוז פרץ

1.8.2021 / 10:18

לפי עוז פרץ, אייל ברקובר הוא לגברים מה שנטע אלחמיסטר לנשים, והוא היה מעדיף שלא לראות אותו על המרקע, אם אפשר, כי הימצאו בבית האח הגדול גורם לו להרגיש כמו הכלאה של מיונז ושרפרף. על רגשי נחיתות גבריים, קעקועים ותאי מוח

מי הם דיירי "האח הגדול" שישהו בבית התלוי?/רשת 13

לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כשבחורה נכנסת לאינסטגרם של נטע אלחמיסטר, 79% שהיא תחטוף דיכאון. אותו הדבר קורה אצלי מכניסה לאינסטגרם של אייל ברקובר. אייל גורם לי להרגיש כמו הכלאה של מיונז ושרפרף. מרגיש שגבהתי לרוחב והתקצרתי לאורך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אייל חתיך מדי, אני בטוח שאם הייתה מכונת זמן, והיה אפשר להחזיר את אייל לתקופת יוון העתיקה, הוא היה סלב שמה, כי אין הרבה הבדל בינו לבין הרקולס. כשאייל נכנס לאח הגדול, התבאסתי, לא היה לי כוח לראות את הגוש חלבון הזה בפריים טיים פעמיים בשבוע ולהיזכר כל פעם בניגודיות ביננו, העיניים שלו בצבע גן עדן ושלי בצבע בוץ. הוא היה עם מיס פרו, ואותי מיס גבעת אולגה לא מאשרת בפייסבוק. אבל כמה רגעים אחרי שאייל נכנס לבית האח התעשתתי, ודווקא שמחתי שהוא נכנס, כי זה כנראה הסיכוי היחיד שלי בחיים להעלים את הרגשי נחיתות שלי מולו כי אולי הוא יביך את עצמו מול כל עם ישראל. ומגיע לו אחרי שהפך את אמא שלי לשקרנית. עד שראיתי אותו, באמת האמנתי לה כשהיא אמרה שאני הילד הכי יפה שיש.

בניתי עליו קונספירציות שלמות בראש: הוא שרירי? נו ברור, זה בשביל לפצות על החוסר ביטחון שלו כי בטח פעם הוא היה שחיף מדי, או שמן מדי, או ילד כאפות או ילד שאכלת נזלת של עצמו עד גיל 13. עם גוף כזה אין מצב שמה שיש לו בין הרגליים לא בגודל של סוכריית טיק טק, זה המחיר שצריך לשלם כשלוקחים סטרואידים. אם יש לו גדול, לא אצליח לקבל את זה, גם אם ישלוף לי אותו מול העיניים, אני לא אקבל את זה.

אייל ברקובר בלי חולצה. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה יפה וישתוק/צילום מסך, אינסטגרם

בסדר אז יש לו פנים יפות, אז מה? אף אחת כבר לא אוהבת את המושלמים האלה בפנים, מעדיפות גברים אותנטיים של פעם עם אף שבור וגבה אחת. מישהי זרמה איתו בבית האח? נו, בטח שטחית ואם הם יעשו ילד ביחד, יהיה לו מוח של לוח דמקה. ואם הוא לא יצליח להזרים באח אף אחת, אני אשמח לאיד כמו כל הפמיניסטיות האשכנזיות ששמחו כשאייל גולן נחקר בפרשת הקטינות.

עוד מעט יש לי יום הולדת, וכשאני הולך לכבות את הנרות, אני הולך לבקש במשאלה שאייל ייצא טיפש בשהות שלו באח הגדול. זה לא אישי כלפי אייל, זה פשוט יעשה לי הקלה מטורפת לדעת שהוא סתום. הוא לא יכול לקחת לי, לגבר הפשוט, את כל התחומים. שיהיה יפה וישתוק. הלוואי שהאח הגדול יעשה משימה שבועית של לדעת את לוח הכפל, לדקלם את האי בי סי ושישאלו אותו מה המקום הקדוש ביותר בארץ ישראל הוא יענה כיכר דיזינגוף.

בתכלס, מעדיף שהוא יהיה מודח מאשר שייצא טיפש, כי אני לא מוכן לקחת את הריזיקה שהוא ייצא בטעות חכם. אם הוא חכם, הוא מכניס אותי לסדרת טיפולים אצל פסיכולוגים והקלף היחידי שיישאר לי עליו זה קלף ההומוסקסואליות. אני אלך לבית כנסת פעמיים בשבוע ואשים דפדפות בתוך הכותל בתקווה שבסוף הוא גיי. כל הדאווין הזה שלו ובסוף זה בשביל להרשים גברים יגרום לי להרגיש רוגע כאילו אני על ערסל בהוואי ויש לי בעובר ושב מיליון שקל. אם הוא גיי, אני אוטומטית יוצא מהתחרות מולו.

עוז פרץ. באדיבות המצולמים
אתם לא יודעים איזה חרא אני עובר/באדיבות המצולמים

זה ברור, אני בסך הכל מקנא, איך אפשר לא? אתם לא יודעים איזה חרא אני עובר. בתקופות רעות שבחורות מסננות אותי ומשאירות אותי בודד, רק אני והווי הכחול של הוואטסאפ, אני הולך לקסטרו וקונה בגדים שאני לא באמת צריך רק בשביל לקבל מחמאות מהמוכרת שאני חתיך עם הבגדים המכוערים שהיא דחפה לי. ברור לי שהיא משקרת לי בפנים ואם יחברו אותה לפוליגרף התחנת כוח בחדרה תקרוס ושקע ותקע מחברת החשמל יפשטו את הרגל. אבל יודע מה? לא אכפת לי. כשאני במסעדה המלצרית נחמדה אלי באופן מוגזם, מחייכת מוגזם, צוחקת מוגזם. אני אשכרה מאמין לה שהיא מעוניינת בי ולא רק בטיפ שלי. אני אומר לה "קחי 22% טיפ" בתקווה שזה ירשים אותה ומיד לאחר מכן מעז לבקש את המספר שלה. פתאום אין חיוך, היא רוצה להוריד לי יריקה לפנים ולהתקשר למשטרה. אבל כשאתה מבקש ממנה את המספר, היא גם תביא לך את המיקוד שלה בבית.

אולי יש לי יתרון עלייך במשהו אחד - קצת קעקועים, אז אולי בנות שמעדיפות קעקועים יבחרו בי על פנייך, אייל ברקובר, ואז נזכרתי, שעשיתי את הקעקועים האלה בשביל להעלות את האטרקטיביות שלי, ואתה לא צריך בכלל מרוב שאתה הרקולס. ניצחת שוב בכזאת מהירות מבלי להיות אפילו נוכח בדיאלוג. אז כמוך אני לא אראה, גם אם אקים אוהל בחדר כושר או אחבר לעצמי אינפוזיה של אבקת חלבון, וגם אם יהיה לי מנוי חודשי לקליניקה של ד"ר קליין. אז כל מה שנשאר לי לעשות, זה לקרוא ספרים, לעשות תואר בפיזיקה וללמוד עוד איזה שפה בשביל איכשהו להתחרות בך דרך תאי המוח. מעייף רק לחשוב על לעשות את כל הדברים האלו. תפטור אותי מזה, ובבקשה תודח. ואז תהיה גיי. תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully