הוארך מעצר המורה החשוד בעבירות מין, סניגורו: "אין תלונה נוספת" 
27.7.21. פול חדשות 12, מערכת וואלה!
מערכת וואלה!/פול חדשות 12

"אתה מבין, יותם אוקון, אתה הופך לי את הבטן"

מיה אגסי

5.8.2021 / 10:13

"ואז אתה בא, מר אוקון, וטורף את הקלפים, תוך שאתה טורף את הילדות שאת גופן ונשמתן השחתת. ידעו כל אם עבריה וכל אב עברי, כי הפקידו את גורל בנותיהם ובניהם, בידי מורים לא ראויים לכך." מיה אגסי מאבדת אמון במערכת

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד המורה יותם אוקון/מערכת וואלה!
  • אח, יותם, יותם.
  • זה כאילו שהיה לך צ'ק ליסט של כל הדברים שאתה צריך לעשות כדי להגיע לגיהינום ופשוט מחקת משימות מהרשימה אחת אחת:
  • להיות דוש לנשים באפליקציות - צ'ק
  • הטרדות מיניות - צ'ק
  • להמיט חורבן על המשפחה המיוחסת שלך - צ'ק
  • להיות חרא של מורה - צ'ק
  • ניצול יחסי מרות - צ'ק
  • מעשים מגונים - צ'ק
  • לאנוס קטינה - צ'ק.
  • את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?
  • ברכות! השלמת את כל המטרות שחתרת אליהן. איזה מזל שבדיוק בימים אלו, ישראל מתהדרת בהישגים אולימפיים חסרי תקדים, כדי לאזן קצת עם גאווה לאומית, את הבושה שאתה ממיט על מורים ומורות בישראל ועל המין הגברי בכלל. אני אפילו אהיה לארג'ית ואגיד שאתה בושה לאנושות. מזל שגם הם קיימים כדי להסיח מעט את דעתנו, מהסיפורים המצמיתים על הילדה שעברה חרם ולא התייצבת לצידה אלא להיפך, או הילדה שתפסת את הבטן שלה, מלכלך את חולצת בית הספר שלה בידיים הטמאות שלך וטוען שהיא צמודה מדי.
מורה יותם אוקון שנעצר בחשד להטרדה מינית 22 ביולי 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
המורה מהגיהנום. יותם אוקון/אתר רשמי, מערכת וואלה!

אתה מבין, יותם, גם לי תפסת בבטן, ואתה הופך לי אותה, אתה תופס בה ומרחוק ולא מרפה. במצב נורמלי, הורים ששולחים את הילדים שלהם למסגרת חינוכית כזו או אחרת, מודאגים מדברים שגרתיים לחלוטין: האם המיזוג בכיתות הלימוד תקין? האם יש חובש בטיול השנתי? האם מתקדמים מספיק מהר בחוברת חשבון? נתנו שיעורי בית באנגלית?

ואז אתה בא, מר אוקון, וטורף את הקלפים, תוך שאתה טורף את הילדות שאת גופן ונשמתן השחתת. ידעו כל אם עבריה וכל אב עברי, כי הפקידו את גורל בנותיהם ובניהם, בידי מורים לא ראויים לכך. וכשאני אומרת "לא ראויים", אני מתכוונת לזה שהורים לילדים בכל הגילים צריכים להתכונן נפשית לכך שהם שמים את ילדיהם בידי רוצחים. הרי הרבה לפני תקופת בית הספר, רוב ההורים בוחרים לשים את הילדים במעון. נגיד, אצל מטפלת בשם כרמל מעודה, שגם לה שמור מקום מיוחד בגיהינום ליד יותם אוקון וזה עוד בלי להזכיר שורה ארוכה של מטפלות שקשרו, הכו, האביסו, השפילו ורצחו ילדים ותינוקות.

ואז מגיעים גילאי בית הספר וילדים קטנים צועדים עם תיקים כבדים מדי לתוך כותלי מסגרת חינוכית שלא ברור מי מסתובב בה בכלל. הרי בין כל הדיונים בשאלת זכאותו של רומן זדורוב, נשכחת סוגיה אחת חשובה: מי אחראי על כך שהילדים שלנו יהיו מוגנים בזמן שהותם בביה"ס? נגיד שזדורוב אשם. אז קמה ילדה בבוקר ולא חזרה להוריה יותר לעולם, כי איש התחזוקה בבית הספר שלה החליט שהוא נוטל את חייה בתא שירותים מצחין. ונגיד שהוא זכאי: מי מבטיח לכם שמישהו או מישהי בבית הספר של הילדים שלכם, לא יעשו משהו דומה?

הכרעת דין | כרמל מעודה, מפעילת גן 'בייבי לאב' בראש העין עם אביה. המחוזי מרכז (לוד) 9 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
מי אחראי על הילדים שלנו? כרמל מעודה בהכרעת הדין/ראובן קסטרו

ובואו נדבר רגע על אפליקציות ההיכרויות, כי כיכבת גם שם. נשים ברחבי הרשת מדברות בגלוי ובנסתר על הדרך בה חוו אותך באפליקציות והתמונה המצטיירת היא של הדוש הממוצע: חותר לדיבורים על סקס, מגע, עיסוי ושאר ירקות לעוסים, שלמרבה הצער גברים טרם הפנימו שאינו הסלט החביב על נשים. כלומר, חלקם כן הפנימו, זה פשוט לא מעניין אותם.

אז היית עוד אחד מ-1000 שמלרלר על סקס כבר בהודעה השלישית וחצי, רק שיש הבדל בינך לבין טמבלים אחרים: רובם לא מתיימרים להיות מחנכי הדור הצעיר כמוך והם גם לא אנסו ילדה בת 12 לפני שהם שלחו את ההודעה. רגע...אולי הם כן?

אתה מבין יותמי, אנחנו חיות בעולם של חוסר אמון וחוסר בטחון. מי שגולשת באפליקציות, מקבלת מנה גדושה של החרא הזה על בסיס שעתי ואז המגננות עולות והביטחון נסדק. בחורים טובים, מנומסים ועדינים, מפוספסים לפעמים רק בגלל שאישה מסוימת כל כך נגועה בחשדנות, שהיא לא מסוגלת להתקדם עם האינטראקציה מבלי לחפש מה "לא בסדר". שלא תבינו אותי לא נכון - גם לנשים באפליקציות לא חסר. ועדיין, פחות סביר שהן אנסו ילדה בת 12 ואז חזרו הביתה, ניגבו ידיים והתחילו להחליק ימינה ושמאלה.

מי מבטיח לי שהזבל התורן - למשל הבחור שחשב שלגיטימי לספר לי בהודעה הראשונה שלו אליי, שהוא מת לגמור לי על הפנים - הוא לא אנס בפוטנציה, או אנס בעברו? מי מבטיח לי שהגבר ששבה את לבי בבדיחות מתוחכמות, לא הניח את איבר המין שלו בתוך איברים של ילדים וילדות קטנים? אף אחד לא מבטיח שום דבר אף פעם, זה ברור, אבל אתה, מר אוקון, מציף את מה שאנחנו מעדיפים שלא לחשוב עליו, מחשש לעוררות יתר תמידית. אם עד היום נשים היו צריכות לחשוב פעמיים, עכשיו הן צריכות לחשוב 8 פעמים. בדיוק כמו שאם עד היום הורים היו צריכים לחשוב 8 פעמים, עכשיו הם צריכים לחשוב 20 פעם, איזו מסגרת לימוד מתאימה לילדים שלהם ולבחון מי, לעזאזל מי, מפקח על האנשים שנמצאים לפעמים עם הילדים יותר שעות ביום מההורים עצמם?

הלוואי והיה ספר בשם "מדריך האינטואיציה השלם", שהיה מדריך נשים וגברים מגיל 0 ועד 120, איך להקשיב לתחושות הבטן שלהם. אבל אין, כי אינטואיציה היא מושג סובייקטיבי, אמורפי ולא מדיד. עם זאת, אני אישית יכולה להעיד, כי ב 100% מהפעמים, האינטואיציה צודקת. אם נוצר מצב "עקום", זה לא בגלל שטעיתי, אלא בגלל שלא היה מספיק חכמה כדי להקשיב לה.

ולכן, בהיעדר מדריך מסודר, יש לי רק מסר אחד: אם משהו מרגיש לכן או לכם לא תקין - דברו על זה. עם הורה, עם ה BFF, עם נשים בקבוצת פייסבוק, עם מנטור רוחני, עם בן הזוג, עם הפסיכולוג, או כל אדם או אישה שאתם סומכים עליהם. העצה הזו תקפה לכל גיל והיא יכולה להציל אתכם, או את האנשים היקרים לכם. היא יכולה להציל אתכם מאנשים כמו יותם אוקון, שהוא לא הזאב הרע היחיד שמסתובב ביער החיים. וכל המציל נפש אחת (גם את של עצמו!) מציל עולם ומלואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully