נועה קירל יהונתן מרגי אמבולנס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

בדיעבד: אז מה באמת היה בין נועה קירל ליהונתן מרגי?

14.9.2021 / 8:30

מאז פרידתם המתוקשרת (והארוכה) של נועה קירל ויהונתן מרגי, הבוחשים בקלחת לא מפסיקים להפציץ אותנו בתיאוריות לגבי מה באמת היה שם - חלקן מופרכות, בחלקן אולי יש משהו - תחליטו לבד

ריאיון עם נועה קירל: הקריירה הבינלאומית והזוגיות עם מרגי/רשת 13

כותרת אחת הרעידה השבוע את האדמה תחת רגליו של כל מי שמבין משהו בחיים האלה: נועה קירל ויהונתן מרגי נפרדו. בעוד זקני המעריצים, הלא הם אני, קוננו בפייסבוק על מות התקווה לאוהבים הצעירים, בטיקטוק נתנה הפרידה את האות להתפרצות הספקולציות שרחשו סביב הפאוור קפל לאורך תקופה ארוכה. את חרושת השמועות על הפרידה שלהם אנחנו מכירים כבר מאז השקת השיר "סגול בהיר" של מרגי, המתאר פרידה כואבת מבת זוג, אבל בקרב המעריצים האדוקים החשדות התחילו עוד הרבה לפני.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

טענה רווחת היא שמרגי וקירל היו כל הזמן הזה זוג לעיני התקשורת בלבד; אקט יחצ"ני, ותו לא. בין הממצאים שאספו דור ה-Z והאלפא מהשטח עלו חומרי ארכיון מראיונות וידאו שבהם השניים מרוחקים זה מזה, מגמגמים בתשובה לשאלות על מחוות רומנטיות (אם כי למדנו השבוע שראו יחד סרט על לויתן) וחוזרים על הדקלום היבש, המתוסרט מראש, של "שנינו אנשים מאוד עסוקים, אין לנו זמן לדברים כאלה".

בוחשי הביצה יודעי ח"ן טוענים כי הזוגיות בין השניים אכן נולדה כיוזמה יח"צנית, אבל במפגש ביניהם, קרה קליק אמיתי. אחרת, אומרים, הם לא היו מחזיקים שלוש שנים. הפרשנות הזו נשמעת הסבירה ביותר, כי קשה לי להאמין שצעירים בשנות העשרה ותחילת העשרים לחייהם יוותרו במשך שלוש שנים על הסיכוי לאהבה או לסקס. קרייריסטים ככל שיהיו, הביולוגיה עושה את שלה ואופציית ההתנזרות, מאהבה או ממין, פשוט לא נשמעת סבירה. מנגד, אין סיכוי שהם היו בזמן הזה עם אנשים אחרים, כי מדובר בסיכון תדמיתי עצום בשביל שניהם. הדרך היחידה שבה רומנים כאלה יכולים להתקיים היא אם בכל פעם שקירל בילתה עם מישהו אחר נכנס מאבטח ופיצץ אותו מכות לאות אזהרה, כי בואו, מי לעזאזל לא ידליף שהוא היה עם נועה קירל.

אז אולי לא הייתה אהבת הנעורים האגדית שרצינו להאמין בה, אבל כימיה הייתה שם ואפשר שגם יותר מזה. בעצם, למה לא? שניהם יפים, מוכשרים, מצליחים, עשירים וחולקים פוזיציה דומה ונדירה עד חסרת תקדים בישראל, בטח בשכבת הגיל שלהם. קירל אמנם הובילה לאורך כל הדרך בפער, אבל אם מנסים לחשוב על איזשהו בחור צעיר שניתן לשדך לה, מרגי הכי קרוב לשם. קווי הדמיון שייסדו את החיבור האינטרסנטי ביניהם, כך מלחששים בביצה, הם אותם קווים שדחפו את השניים זה לזרועות זו כזוג לכל דבר ועניין.

תאוריה שלישית אומרת שהפרידה היא התרגיל היחצ"ני בכל הסיפור, ואילו הזוגיות עדיין שרירה וקיימת. אני כבר לא יודעת למה להאמין, כל האמיתות שנאחזתי בהן מתפוררות לי בין הידיים. על פי תומכי התאוריה הזו, הפרידה המזויפת היא רק הכנה ל"קאמבק" שיקדם את המופע המשותף שלהם, "סופרסטאר", עליו דיברו ביולי האחרון. זו נשמעת לי הפרשנות המופרכת מכולן, לא כי היא לא סבירה בתעשיית הבידור, אלא כי ספציפית במקרה של מרגי וקירל - די. בין אם הייתה שם אהבה או לא, שלוש שנים הן די והותר לקשר ראשון, ואומרת את זה מי שהכריזה יום אבל בערב הבשורה. רוב האנשים לא ממשיכים לנצח עם אהבת נעוריהם וטוב שכך.

כשמתפכחים מהיגון, מבינים שהפרידה הזו חיובית גם להתפתחות המקצועית שלהם. שניהם פונים לקריירות בין לאומיות, הזדמנות טובה לליטוש המותג, הנפקת סקופים מרגשים יותר לכתבי הרכילות שכבר עייפו מהתשובות הלקוניות שלהם ובקיצור - חישוב מסלול מחדש. ובאמת, כשחושבים על זה, הם מעולם לא היו מעניינים כל כך ביחד על המסך. הסיבה שעניינו אותנו היא שנועה קירל מעניינת אותנו, ונועה קירל מעניינת אותנו כי - סליחה, מדובר בחוות דעת מקצועית לגמרי - היא הדבר הכי יפה ומתוק עלי אדמות. יתכן שעכשיו, ממרום מעמדה הנוכחי, היא אפילו כבר לא זקוקה לכל האייטמים הזוגיים האלה.

אז האם הזוגיות של מרגי וקירל הייתה העמדת פנים מתחילתה ועד סופה? האם החלה אוהבת וטובה והידרדרה, כדרכן של רוב מערכות היחסים, ודאי אלו שקורות בגיל צעיר? ואולי הפרידה הזו היא היא אחיזת העיניים שנועדה לקדם פרוייקט חדש? את זה נדע, כנראה, רק בעוד כמה חודשים. הלב נוטה להאמין שהסיפור שלהם באמת נגמר, רק לא ברור מה היה שם כל הזמן הזה. והשאלה האמיתית היא למה שתי האפשרויות הראשונות מדכאות אותנו, והן מדכאות. אותי, אתכם, את מי שכותבים בתגובות לצינור "חיפשתי ביצה שזה מעניין אותה" בצירוף תמונה היתולית של לול.

העניין הוא, במחילה על הקיצ', שעבור רבים מאיתנו מרגי ונועה היו "הזוג הזה". "האוהבים הצעירים" גרסת 2021. מתיקות הנעורים המתפרצת, היופי, התמימות והכישרון המתלכדים לכדי אהבת האמת הנוצצת שכולנו פיללנו לה בין הגילאים 14-16 עד שהתפשרנו על נדב ויערה המחוצ'קנים ממגמת תקשורת, להם הענקנו את בתולינו שלא בהנאה רבה. נועה קירל ויהונתן מרגי העניקו לנו ייצוג של חלום ישראלי-אמריקאי ראשון ויחיד מסוגו, והחלום הזה התפוצץ לנו בפרצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully