קארין ואיתמר. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

חתונה ממבט ראשון: הפרק שבו קארין לא עברה שום שינוי

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 9:02

זה נראה כאילו העונה נמשכת כבר נצח, אבל אנחנו רק בפרק ה-18 של חתונה ממבט ראשון, וסופ"ש הזוגות עוד לפנינו. השאלה רק מי הזוג שיגיע אליו במצב טוב ומי הזוג שיגיע לשם רק לשם וידוא הריגה

זה נראה כאילו העונה הזאת נמשכת כבר נצח, אבל אנחנו בסך הכל בפרק 18, ספרתי, וגם זה אם מחשיבים את פרק המומחים של יום חמישי שכנראה נוצר כי דני ויעל דרשו לחזק את מעמדם כמומחים הראשיים של התוכנית אחרי שקראו בקומנטים לא רק הערות על האיפור של קארין אלא גם יותר מדי מחמאות למומחית השלישית עם השם ה(הרבה) פחות קליט, שמהרגע הראשון בו פרצה לחיינו היה ברור, בעיקר בגלל נפח השיער, שהיא כאן למטרה אחת בלבד - לגנוב להם את הפוקוס.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בצירוף מקרים קוסמי, כזה שרק שני הייתה יכולה לקלוט בעודה שורפת מרווה כדי לחטא את האסלה משאריות קלקול הקיבה שלה, פרק 18 הוא גם זה שבו קארין ואיתמר, הזוג הוותיק ביותר, הגיעו ליום ה-18 שלהם ביחד. אתם יודעים מה זה אומר? קודם כל, שאנחנו רק באמצע הדרך ויש עוד הרבה מה לעבור. דבר שני, שאנחנו כבר באמצע הדרך וחלק מהזוגות - וגם אנחנו - כבר מתחילים לראות את הסוף. הסוף, אגב, אם שאלתם, הוא לא יום ההחלטה אלא סופ"ש הזוגות שיגיע בקרוב, החוויה חורצת הגורלות שאפשר לצאת ממנה בטוב רק אם מגיעים אליה ממש בטוב, ואם מגיעים אליה במצב לא וואו, היא על תקן וידוא הריגה.

נקודת האמצע הזאת היא בדיוק הזמן לעצור רגע את המרוץ לזוגיות המושלמת ולהבין באיזה שלב זוגי הזוגות באמת נמצאים ולמי מהם יש פוטנציאל אמיתי להפוך לזוג של ממש בעודנו צופים, ובעיקר אחרי שהמצלמות ייכבו.

קארין ואיתמר - מחפשים את אזור הנוחות

קארין ואיתמר הולכים להגיע לסופ"ש הזוגות כזוג הכי נוצץ, עם הכימיה הכי טובה - אבל זוגיות לא תהיה פה, ולא רק בגלל השמועות שרצות ברשת. הפרק של אתמול אמנם קיבל את הכותרת "השינוי של קארין" אבל בתכל'ס, הבחורה לא עברה שום שינוי. היא קנתה טרנינג? הכינה דגים ואורז בצבע אפור? זה לא שינוי, זאת פשוט עליית מדרגה בניסיון שלה לרצות את איתמר. עד עכשיו היא ניסתה לרצות אותו עם דברים שהיו לה קצת יותר קלים כמו לקנות מתנות ולהוציא אותו להפעלות, עכשיו היא ממשיכה לרצות אותו עם דברים שהיא ממש סובלת מהם כמו לבשל וללבוש טרנינג.

כשחושבים על זה, לדני ויעל יש חוש הומור מאוד אכזרי. אחרת איך תסבירו את זה שהם לקחו אדם שכלתני כמו קארין, שלא רק מפרשת דברים כפשוטם אלא גם ביצועיסטית ונוטה לרצות, וחיברו אותה לבנאדם כמו איתמר שלא מצליח להגיד מה הוא באמת רוצה. אני כבר מדמיינת איך יעל פולטת צחקוק ודני נמרח על הספה בחינניות בכל פעם שאיתמר זורק משהו שהוא לא באמת מתכוון אליו וקארין, בתגובה, יוצאת מיד ליישם.

הוא אומר בישולים, הוא מדבר על טרנינג, אבל כל מה שאיתמר רוצה ולא מצליח לחבר לכדי משפט זה שהיא תהיה נינוחה מולו. זה הכל. זה לא נעים להיות ליד בנאדם לא נינוח, זה גורם לך להיות דרוך ולא נינוח בעצמך, וגם לא מאפשר לך להכיר אותו באמת. אבל לקארין כנראה כל כך לא נוח עם עצמה, שהיא לא מסוגלת להיות בנוח איתו. הרי מה זה בית, תחושה שהיא אומרת שמעולם לא הכירה, אם לא המקום שבו אנחנו פשוט מרגישים הכי בנוח עם עצמנו?

מסקנה: איתמר רוצה אישה שנוח לה עם עצמה, לקארין נוח רק עם סטילטו ומכופתרת בתוך הג'ינס. אני לא רואה את זה קורה.

עוד בוואלה!

וידוי של מהמר: "הקלפים הפכו אותי לא-מיני"

לכתבה המלאה

ניצן ומנו - כשהרושם הראשוני פוגש את המציאות

בזמן שקארין מנסה בכל כוחה ועם כל פעילות אפשרית להימנע מלהירקב ביחד על הספה, נראה שזה כל מה שניצן רוצה. אחרי ירח הדבש שהיה אחד הקסומים בתולדות חתונמי והחזיר לכולנו את האמונה בכוחו של הטינדר, ראינו בעיקר את הקשיים של ניצן בקשר, שסבבו סביב הפסיליטיז הביתיים. לדעתי, בקרוב נתחיל לראות את הסדקים גם אצל מנו שעד כה היה אמנם מג'וייף וסטלן אבל מתוק ומכיל, כי התל אביבית המגניבה, זאת שהציגה תדמית של מישהי שממש לא מתרגשת מכל עניין הזוגיות והחתונה, והייתה כיפית וזורמת בסיישל, הפכה לדודה שמדברת כבר ארבעה פרקים רק על איך שהבית נראה ומצפה שמנו יעבור ל"מוד של נשוי".

יש לי תחושה שה"מוד של נשוי" שאליו ניצן מכוונת, שכולל פחות מועבטים עם חברים, פחות עישון בתוך הבית (אלא אם כן זה רק שניהם על הספה), הרבה ביקורים באיקאה ו-ווייב כללי של בטטות כורסה, פחות מסתדר עם ה"מוד של נשוי" שמנו פינטז עליו, שכולל לעשות את כל מה שהאישה רוצה, עד שזה מגיע לימי חמישי עם החברים.

מסקנה: אם זאת נקודת המחלוקת היחידה, אפשר להתגבר עליה, אבל יכול להיות שזה סימן לזה שמנו רוצה להמשיך לחגוג (בגבולות הבית), וניצן פשוט רואה זוגיות כמשהו הרבה יותר ביתי ורגוע, עד שהמוות יפריד. או חילופי הזוגות עם קארין ואיתמר.

מעיין ועומרי - לאט אבל בטוח

לא ראינו אותם הפרק בכלל, אבל מהפרקים הקודמים אני חייבת לומר שהם אחד הזוגות האהובים עליי, ונדמה לי שדווקא שם יש פוטנציאל אמיתי לזוגיות. כשהם הצליחו להגיד בפרקים האחרונים שהם רוצים אחד את השני, הייתה שם מבוכה והתרגשות אמיתית, בעיקר אצל מעיין, שבעיניי נובעת מזה ששניהם באמת מתחילים לגלות עניין אחד בשני. בנוסף, ובניגוד לכמה זוגות אחרים, יש ביניהם גם המון כנות והם לא מנסים להעמיד פנים.

מסקנה: כשאתם משעממים מדי מכדי להופיע בכל הפרקים, יכול להיות שקורה שם משהו אמיתי.

דני ושני - צריכים לפתוח את מערכת היחסים

הזוג האהוב עליי, ולו בגלל כמות הפעמים שהם מגלגלים עיניים אחד על השני. האמת היא שעד עכשיו הרגשתי בדיוק כמו דני ונשכתי את השפה בעצבים כל פעם ששני פתחה את הפה, אבל בפרק של אתמול התחלתי לחבב אותה. פתאום היא התחילה לדבר כמו בנאדם ולא כמו נזיר טיבטי, הצליחה להביע חלק מהכעס שלה, פירגנה לו והייתה מתוקה ונראה שהיא באמת רוצה שהם יהנו אחד עם השני. נכון, היא עדיין פועלת מאגו לפעמים, אבל נראה שזו מגננה שאולי היא לאט לאט מתחילה לשחרר.

דני, שתמיד אמרתי שהוא מתוק, התגלה כמתוק שמכין תה ומרק, אבל לא מצליח להתגבר על הרוחניות ובעיקר, כמו שהחברה שאצלה התארחו חשפה - לא רואה עד כמה שני יפה. אם זה ימשיך ככה, לא משנה כמה שני תסביר שהוא פשוט לחוץ מזה שהוא אמור להתאהב ותנסה להקל עליו, זה לא יקרה.

מסקנה: ככל שדני יראה את שני דרך עיניים של אחרים, כך יש סיכוי יותר גדול שהוא יראה את היופי שבה. גם כי האינטראקציות האלה מורידות אותה לקרקע, וגם כי כולם חוץ ממנו עפים עליה, ונראה שהוא די מושפע מדעות של אחרים.

הדס ושי - אין מוצא

אין לי הרבה מה להגיד על הזוג הזה. כולנו רואים אותם ולכולנו זה כואב בעיניים. וזה לא קשור לאישיו של הדס עם ספייס, היא פשוט לא מוצאת בשי שום דבר שמושך אותה. כשאת בנאדם שאוהב להיות עם עצמך, כנראה שאת גם מאוד מדייקת בבחירת האנשים שאיתם את מבלה את הביחד שלך. מאוד מתסכל לדעת שיש לך עכשיו 42 יום להיתקע עם מישהו שאת לא מחבבת, וככל שהוא יכשכש בזנב ויחכה לליטוף שלך, ככה התסכול שלך יתגבר, הוא יהיה יותר ויותר מרצה ומעגל הקסמים הזה לעולם לא ייגמר.

מסקנה: זה כן ייגמר הדס, אל תדאגי. עוד 5 שבועות למנאייכ, משהו כזה. קטן עלייך, תקני לו ארון משלו ותכניסי מקרר לחדר. עד סופ"ש הזוגות המראה שלך יישכח ממנו קצת ותוכלי לטעון שאת מישהי מההפקה. הרח הוא מנומס מכדי לפקפק בך בגלוי.

עינת ולירון - סדקים ראשונים

זוג נוסף שמיום היכרותו, אחרי ששוב הפרומואים הבטיחו הבטחות והפרק לא קיים, ממש משעמם אותי. זה יכול להיות סימן טוב, שאומר שהכל זורם, אבל זה גם יכול להעיד על זה שפשוט אין כאן ניצוצות. לצערי אני חוששת שלמרות התחלה מבטיחה, אני מזהה כאן דהייה קלה של הניצוץ, שהתחילה עוד בשלביו האחרונים של ירח הדבש, כשהם נראו יותר כמו זוג פנסיונרים ב"שלישי בשלייקעס" מאשר כמו זוג צעיר ונלהב. עכשיו, עם המעבר לדירה החדשה וההורסת, נצפה גם הפריים הראשון שבו החיוך מאוזן לאוזן של לירון הפך לקצת מאולץ, והכל בגלל שהוא שם כמה דברים בארון, ולא הפסיק לשמוע על זה במשך יומיים.

מסקנה: אם אתה מבקש נסיכה בטי שירט, אל תתפלא שהיא לא מבינה איך פרקת את המזוודה שלך לפני שדאגת לשלה. אבל אולי ריב קטן דווקא יוציא אותם מהשאננות ויכניס לקשר שלהם - ולמסך שלנו - טיפה יותר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully