זוג בהוט טאב. ShutterStock
ShutterStock

וידוי: "אני מקנאה באשתו של האקס"

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 10:24

הם היו ביחד ארבע שנים, היא רצתה להיפרד כדי להתנסות עם עוד גברים וכשהבינה שהיא רוצה לחזור אליו - זה כבר היה מאוחר מדי: הוא פגש את האישה המושלמת ובנה איתה חיים מושלמים

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

"את החבר הראשון שלי הכרתי בצבא, הוא היה מתוק והיינו זוג ממש חמוד במשך ארבע שנים, כולם היו בטוחים שנתחתן אבל הייתי נורא צעירה והרגשתי שאני לא מסוגלת להתחתן עם החבר הראשון שלי, אז החלטתי להיפרד ממנו. הוא היה שבור מזה לגמרי, במשך שנתיים הוא לא הפסיק לקוות שאני אתחרט ולנסות לחזור אלי, אבל אני לא הייתי מוכנה לשמוע על זה. רק אחרי כמה שנים, כשכבר חוויתי מספיק דייטים וקשרים לא מוצלחים, הבנתי שאין יותר מדי מציאות בשוק ושאולי בכל זאת חבל לוותר עליו. החלטתי להתקשר אליו, אבל מסתבר שזה היה מאוחר מדי, כי הוא סיפר לי שהוא בדיוק הכיר מישהי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יש וידוי שיושב לך על הלב? הצטרפי לקבוצת הוידויים החדשה שלנו

זה צבט לי בלב, אבל אמרתי לעצמי: "אוקיי, מבאס, אבל אני אמצא מישהו אחר". הכאפה האמיתית הגיעה יותר מאוחר, כששמעתי שהם מתחתנים. אני עדיין הייתי לבד אבל כבר בת 30, הרווקות כבר התחילה להרגיש אחרת, ואז התחלתי ממש לקנא. הייתי נכנסת כל הזמן לפייסבוק שלו, מסתכלת על תמונות שלהם ובעיקר על הפרופיל של אשתו. היא מהנשים האלה שתמיד נראות מושלם ומלאות בסטייל והכל אצלן מתוקתק - בדיוק ההיפך ממני, וכל הזמן הייתי מנסה להבין למה הוא בחר דווקא אותה.

זוג מאוהב. ShutterStock
הוא והזוגיות המושלמת שלו/ShutterStock

אם היא פירסמה נגיד פוסט של כלב לאימוץ אז היא בטח ממש רגישה ואני לא הייתי רגישה מספיק, כאלה דברים. אכלתי לעצמי את הראש למה היא כן ואני לא. ככל שהזמן עבר זה הרגיש שהם מתקדמים בחיים ואני נשארת במקום, והתחיל להיות לי יותר ויותר קשה, במיוחד בשנים האחרונות. יצאתי עם גברים, אבל שום דבר לא החזיק. נורא רציתי להתחתן כבר ולהקים משפחה משלי וזה לא קרה, ובאיזשהו שלב החלטתי שאני לא מחכה יותר ועושה ילד לבד. אני הכי שמחה שעשיתי את זה, כן? שלא יתקבל רושם לא נכון, אבל כשאני משווה אליהם, עם השלושה ילדים והזוגיות המדהימה שלהם - הם המשפחה המושלמת, זאת שאני רציתי שתהיה לי. וכל הקטע הוא שכשהיינו ביחד, וזאת גם אחת הסיבות שלא רציתי לחזור אליו אחרי הפרידה, תמיד הפריע לי שאין לו ממש שאיפות ושהוא קצת עצלן, פחדתי שלא ייצא ממנו שום דבר. בסוף הבנאדם נהיה סופר מצליח, הקים משפחה מדהימה ובנה בית מטורף, מעוצב, הכל פיין כאילו יצא ממגזין, ואני? אני עוד שניה בת 40, רווקה ואם חד הורית לתינוקת בת שנה, גרה בשכירות בדירת שני חדרים".

ואת עדיין מרגישה קנאה? גם היום?
"בטח. ברור שאני מקנאה. ברור לי שבאותו זמן הפרידה הייתה החלטה נכונה ואני שלמה איתה, אבל אני לא יכולה שלא לחשוב על זה שאולי אם היינו נשארים ביחד החיים האלה היו יכולים להיות שלי. אולי הייתי היום במקום יותר רגוע, שלם, עם בית כמו שחלמתי שיהיה לי, עם כמה ילדים ולא רק אחת, אולי בעצמי הייתי נהיית בחורה מתוקתקת, לכי תדעי. עברתי כל כך הרבה כאב בחיי הרווקות, כל כך הרבה בדידות ואכזבות, את כל הקושי הזה של להביא ילדה לבד, בשביל מה? כי רציתי גבר יותר מסעיר או "מגניב"? היום אני יודעת שגבר כמוהו - שקט, יציב, משפחתי, מאוזן - זה בדיוק מה שאני מחפשת. אם הייתי פוגשת אותו היום, בוודאות הייתי רוצה להקים איתו משפחה".

איך חיים עם הקנאה הזאת?
"אני לא יכולה להגיד שזה כיף גדול, בעיקר כשאני לא מתאפקת ושוב נכנסת להסתכל "מה חדש אצלם", אבל זה כבר קורה הרבה פחות. אני גם מאמינה שקנאה היא הדרך שלנו לעורר תשומת לב למה שחסר בנו, ואני מנסה לעבוד על מה שחסר לי, להפוך את החיים שלי למה שהייתי רוצה שהם יהיו ואת הבית הצנוע שלי למקום שנעים לי ולבת שלי לחיות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully