נטלי לוי אהרון. thbxydro, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/thbxydro

"אנחנו זוג לכל דבר, לא הכל ורוד ולא הכל יפה"

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 12:01

זכינו להכיר אותה בתוכנית "המטבח המנצח", ולגלות שהיא לא רק יפה בצורה יוצאת דופן, אלא גם אינטליגנטית, ישירה, כנה ולא מפחדת משום אתגר. בקיצור תכירו את נטלי לוי אהרון, הכי רחוקה מלהיות "אשתו של"

דודו אהרון על המשבר/המטבח המנצח רשת 13

זה לא סוד שקצת מיצינו את עונות ה-VIP של תוכניות הריאליטי הישראליות (הישרדות, אני לא מדברת עלייך, בינתיים את אחלה. תמשיכי). הבעיה איתן, במיוחד בתוכניות כמו האח הגדול שאמורות לקחת את המתמודדים לקצה אבל בשנים האחרונות לא כל כך מקיימות, היא שרוב המשתתפים המפורסמים לא מצליחים לשכוח מנוכחות המצלמות, חוששים לדבר או להתנהג בצורות מסוימות ובאופן כללי להתגלות כבני אדם עם בעיות, דעות ואפילו - מי היה מאמין - מגרעות. אבל אחת לתקופה מגיעים משתתף או משתתפת שמפתיעים את כולנו בכנות, בפתיחות ובאמת שהם מביאים למסך, וזה בדיוק מה שקרה עם נטלי לוי-אהרון ועם דודו אהרון, בעלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יש סיבה שאני מציינת את השם שלה קודם, והיא לא רק מתוך סולידריות עם הרצון שלה להפוך גם בתודעה הציבורית ליותר מ"אשתו של". את דודו אהרון אנחנו מכירים כבר שנים ולמרות שגילינו גם אותו מחדש בתוכנית, נטלי הייתה ממש הפתעה. אמנם לא מדובר באישה אלמונית לחלוטין אלא באושיית אינסטגרם בפני עצמה עם יותר מ-50 אלף עוקבים (שאפשר רק להניח שחלק נכבד מהם עקבו אחריה עוד לפני שידור הפרקים), אבל רוב הצופים נחשפו אליה בתוכנית לראשונה, ולפי התגובות בכל מקום - מדובר באהבה ממבט ראשון.

נטלי לוי אהרון. thbxydro, באדיבות המצולמים
נטלי לוי אהרון/באדיבות המצולמים, thbxydro

כדי להמשיך את מה שהתחיל בתוכנית החלטתי לנסות להכיר את נטלי קצת יותר מקרוב, וכמחווה למטבח, לפני המנה העיקרית, להתחיל עם קצת מתאבנים:

האם את טיפוס של בוקר או לילה?
"לילה".
קיץ או חורף?
"חורף".
ים או בריכה?
"בריכה".
חתולים או כלבים?
"כלבים".
מוזיקה?
"פופ אמריקאי".
עכשווי או יותר לכיוון של בריטני, ביונסה וכו'?
"קודם כל ברור שהתקופה שלי הרבה יותר שווה, אבל אני שומעת גם דברים שיוצאים עכשיו, כן. נגיד האלבום החדש של ג'סטין ביבר, התאהבתי בו ברמות. אני מעודכנת, אני לא כזאת זקנה".
מה הסדרה האחרונה שראית ואהבת?
"ראיתי עוד פעם את Suits, וזה תשע עונות, כן? מרוב שהיא טובה, ראיתי אותה לפני איזה חמש שנים ועכשיו שוב".
מי יותר רומנטי, את או דודו?
"דודו, ניתן לו את הקרדיט. בכל זאת - זמר, שר מרגש...".
כשאתם רבים מי מתנצל ראשון?
"הוא. זה בעל חכם, את מבינה? אבל ברצינות - הוא בנאדם כזה. של שלום. הוא לא יכול להיות ברע עם אף אחד יותר מדקה. זה לא רק איתי, בכללי הוא כזה".
מה הדבר שאת הכי אוהבת בו?
"את הלב שלו, הנתינה שלו".
מה הדבר שהכי מפריע לך אצלו?
"שהוא לא עונה לטלפון. דודו לא זמין לעולם. היום הוא כבר למד, הוא חוזר אלי אחרי דקה, אבל אין סיכוי שהוא יענה לשיחה כשאני אחייג. אז כל מי שדודו לא עונה לו שירגיש עם זה סבבה כי הוא לא עונה לאף אחד. זה לא אישי".
מה שמות החיבה שלכם אחד לשני?
"דוּאיד. שנינו קוראים ככה אחד לשני וגם רנה (בתם בת השנתיים וחצי - ע.נ.) הייתה דוּאידית פעם".
אם היית יכולה עכשיו לבחור כל בילוי משותף עם דודו, לאן היית הכי רוצה לקחת אותו?
"רק לווגאס. אין על ווגאס בעולם".

אבל לפני שיגיעו לווגאס, מחכה לנטלי ודודו פרק הגמר, שצולם כבר לפני כשנה יחד עם כל פרקי התוכנית וישודר סופסוף הערב. באופן די תמוה, אחרי שהעונה כולה (בסך הכל חמישה פרקים אבל בכל זאת) נדחסה לשבוע אחד, דווקא שידור הגמר התמהמה. את השיחה עם נטלי קיימתי ביום ראשון האחרון, כשמועד שידור הגמר היה אמור להיות למחרת, בשני. כששאלתי אותה לגבי זה היא צחקה ואמרה: "אולי הם עוד ישנו את זה, אני לא יודעת" - ואכן כך קרה, כחלק ממלחמות הרייטינג בין הערוצים, שרק הסלימו עם עלייתן של "הישרדות" ו"הזמר במסכה". אבל בעוד שקרבות מהסוג הזה, כך נראה, פחות מעניינים אותה, לקרב על הגמר היא הגיעה לגמרי מוכנה.

עוד בוואלה!

הבנות מדברות: למה פספסנו את ה"צ'ארם" של בוזגלו

לכתבה המלאה
נטלי לוי אהרון. thbxydro, באדיבות המצולמים
נטלי לוי אהרון/באדיבות המצולמים, thbxydro

חשבת שתגיעו לגמר?
"כן. גם אני וגם דודו אנשים שאם אנחנו עושים משהו, אנחנו עושים אותו עד הסוף. אז אמרנו "יאללה, אם הולכים על זה נעשה את זה הכי טוב שאפשר". התייעצנו עם מי שצריך והתאמנו כמה שצריך והגענו הכי מוכנים שיש. אז לא הפתיע אותי שאנחנו בגמר אבל זה כמובן היה מאוד משמח כי תוך כדי התוכנית הבנתי כמה שאר הזוגות היו מאוד טובים, ובמהלך הארוחות כן חששתי פתאום. באתי עם יותר ביטחון ולאט לאט איבדתי אותו שם כשהבנתי שכולם באמת ברמה מאוד גבוהה".

איזה זוג היה האיום הכי גדול?
"בהתחלה, כששמעתי מי הקאסט, לא חששתי מאף אחד. גם לא הכרתי אישית יותר מדי חוץ מאת קורין (גדעון) שידעתי שהיא ואמא שלה מבשלות מהמם אז אולי מהן חששתי. אבל תוך כדי השיחות בשולחן הבנתי שאלישע - זה ממש המקצוע שלו, שהוא עבד שנים במסעדות שף ומן הסתם, את יודעת, זה כמו שישימו את דודו בתוכנית של זמרים, כולם יבחרו אותו. אז כן, הוא הכי איים עליי, אבל הנה, בסוף מצאתי את עצמי איתו בגמר".

בהכשרתה נטלי מגיעה בכלל מתחום העיצוב. יש לה תואר ראשון בעיצוב פנים אליו התווספו בהמשך גם לימודי עיצוב גרפי, והיא מנהלת עסק של מוצרים גרפיים כגון פלאנרים ויומני שנה בעיצובה. הבישול, למעשה, נכנס לחייה רק בשנים האחרונות, ועל אף הביטחון הברור שלה ביכולותיה בתחום, אשר הביאו אותה עד לגמר (וגורמות לי להסתקרן מאוד לגבי התוצאה הערב), נדמה כאילו היא עדיין מופתעת שזה בכלל קרה. "הבישול זה משהו שנכנס לתמונה בעצם מאז שאני ודודו התחלנו לצאת. הוא שומר שבת, אז הייתי צריכה להתחיל לבשל אוכל של שבת. מאז הפכתי גם לאמא אז את יודעת, חייב שיהיה אוכל בבית, ואני אחת שמשקיעה בדברים האלה. אז יצא שאני מבשלת".

עם הזמן, החלה לשתף את המאכלים והמתכונים שהיא מכינה בעמוד האינסטגרם שלה, במטרה להביא את הבישול הביתי המשודרג אל העוקבים ובעיקר אל העוקבות שלה, אימהות ברובן, באופן שבו כל אחת תוכל להכין בבית. בעקבות עמוד האינסטגרם הגיעה גם ההצעה להשתתף בתוכנית, שאמנם הציבה אותה לראשונה בפריים טיים של ערוץ 12, אך למעשה, אל הפלאשים של המצלמות היא כבר רגילה. הרבה לפני שנכנסה לזוגיות עם אחד הזמרים המצליחים במדינה, עבדה נטלי כדוגמנית, אך מהר מאוד הבינה שלא כל הנוצץ זהב, ושלא לשם היא מכוונת את עצמה. "בתור ילדה היו מחמיאים לי, ברוך השם, שאני יפה, וכל אחת רוצה לנסות את מזלה. אבל אחרי כמה שנים הבנתי שקודם כל - זה לא כזה פשוט, ושנית, שתמיד חשוב שיהיה משהו רציני אחר מהצד. זה תמיד היה על הדרך, זה לא היה העיקר בחיים שלי בשום שלב".

והיום? זה עדיין מעניין אותך?
"אני חושבת שדוגמנות היום זה לא מה שהיה פעם. היום צריך להיות עם ערך מוסף, להביא משהו מעניין מעבר לפנים יפות, וכן, נראה לי שיש לי מספיק דברים מעניינים להביא אז אני לא שוללת. אני אוהבת להצטלם, מאוד נהניתי גם מהצילומים של התוכנית. יש לך הצעות מעניינות? אני ממש פתוחה".

בשלב זה של השיחה אני כבר שבויה לחלוטין בקסם של נטלי, בקלילות, בנינוחות ובישירות שלה. אני מצחקקת במבוכה בתגובה לדבריה ואומרת שלו רק היו לי הצעות כאלה, הייתי מיד מפנה אותן אליה, אבל שתינו יודעות שאין לה מה לדאוג בתחום הזה. כמו שזה נראה, היא הולכת להיות עמוסה בהצעות בקרוב, ולא רק בגלל הפנים ה(מאוד) יפות שלה, אלא בגלל כל מה שהיא מביאה איתה.

נטלי לוי אהרון. thbxydro, באדיבות המצולמים
נטלי לוי אהרון/באדיבות המצולמים, thbxydro

יש ממש תחושה שגילינו אותך פתאום בתוכנית, את מקבלת המון אהבה, איך זה מרגיש?
"כן, פתאום אני מוצאת את עצמי במאמאצחיק, מקבלת מיליון הודעות", היא צוחקת, "זה מאוד מחמיא, אין דבר יותר כיף מלקבל את אהבת הקהל ובמיוחד מישראלים שזה העם הכי אוהב וחם, זה מדהים. מבחינתי אני תמיד הייתי שם, אבל עכשיו זה קצת יצא החוצה. אני ודודו פשוט מאוד אוהבים את הפרטיות שלנו אבל היה לנו מאוד חשוב גם בתוכנית להראות שאנחנו זוג לכל דבר, שלא הכל ורוד ולא הכל יפה. שנינו מאוד אמיתיים, אנחנו לא מנסים לייצר מציאות שהיא לא אמיתית וגם ברשתות החברתיות - אני שמה את האמת בפרצוף בין אם היא יפה ובין אם לא. נראה לי שזה גם מה שאנשים בבית אהבו".

המציאות האמיתית שעליה נטלי מדברת, זו שהיא מעדיפה רוב הזמן לשמור לעצמה, לא תמיד הייתה פשוטה. אמה נפטרה כשנטלי הייתה בת 4, שנתיים מאוחר יותר אביה התחתן מחדש ואשתו השנייה גידלה אותה, אך בשלב מסוים השניים עברו גירושים מאוד קשים שאילצו את נטלי להיפרד מדמות אם נוספת בחייה.

את דודו היא הכירה במקרה דרך חבר ילדות שלה שעבד אצלו במשרד, אליו הצטרפה יום אחד כשהיה צריך לעבור לרגע באולפן. זמן קצר לפני כן, דודו היה המוקד של רעש תקשורתי גדול, אחרי סכסוך מתוקשר בין ארוסתו דאז לאמו ציפורה, שכלל טקסי טיהור וכישופים (האם טענה שהארוסה לשעבר כישפה את בנה וכתגובה ערכה טקסי טיהור וכישוף משל עצמה) ונגמר בביטול האירוסין.

כשהכרתם ידעת מי הוא ולאן את נכנסת?
"לא יותר מדי. אני אף פעם לא הייתי מעורה יותר מדי ב"צהוב" של הארץ, יותר עניין אותי מה שקורה בעולם. אז ממש לא הייתי מעורבת, גם לא בסיפור שהיה. זה לא עניין אותי".

איך זה הרגיש להיות פתאום בזוגיות עם בנאדם מפורסם?
"האמת היא ששמרנו את זה בסוד משהו כמו חודשיים, לדעתי, ובתקופה הזאת הוא היה מבחינתי בנאדם רגיל לכל דבר. אבל אני זוכרת את הפעם הראשונה שדיווחו על הקשר שלנו בגיא פינס - ישבתי על הספה רועדת, לא האמנתי שמדברים עליי. אני פחדתי מזה ברמות, זה נראה לי מוזר, ודודו ישב לידי והתפוצץ מצחוק. זה באמת מוזר, אבל בתקשורת יש טוב ויש פחות טוב וחייבים לקבל גם את זה וגם את זה".

את היחסים שלה עם חמותה היא מתארת בפשטות כ"סבבה לגמרי" ומספרת שהיא אישה מדהימה עם לב ענק. "שוב", היא חוזרת, "אני לא ידעתי מראש על הסיפור שהיה וגם לא חוויתי אותו על בשרי בכלל, מהפעם הראשונה שנפגשנו היא אמרה לדודו שאני הכלה שלו. היחסים שלנו רגילים, באמת לא משהו מיוחד".

יחסים רגילים, בלי בלגנים ודרמות מיותרות, הם כנראה בדיוק מה שנטלי ודודו ייחלו לו גם במישור הזוגי, אחרי כל הרעש שליווה את דודו בתקופה שקדמה להיכרות ביניהם. במשך זמן לא קצר הם באמת הצליחו לשמור על יחסיהם רגילים ככל האפשר ובעיקר רחוקים מאור הזרקורים - התחתנו לאחר כשנה של היכרות, מספר חודשים מאוחר יותר הביאו לעולם את בתם הבכורה רנה, אבל אז הגיעו הפרסומים על משבר ביחסים, שנרגעו רק אחרי פוסט השלמה שהעלה דודו לאינסטגרם שלו, ובו חשף מספר שניות משיר חדש, אותו כתב למענה כהבעת הערכה ובקשת סליחה.

נטלי לוי אהרון. thbxydro, באדיבות המצולמים
נטלי לוי אהרון/באדיבות המצולמים, thbxydro

את הסיבה למשבר ואת ההתמודדות עמו חשפו השניים בפתיחות מרשימה במסגרת התוכנית, וגם כשהנושא עולה שוב בשיחה בינינו, היא לרגע לא מנסה לייפות את מה שעברה. "אני בלי משפחה, למעשה", היא מספרת, "והמשפחה של דודו גרה רחוק מאיתנו אז לא יכלו לעזור לנו יותר מדי, ככה שמצאנו את עצמנו יחסית לבד בסיטואציה הזאת, ואימהות יכולות להעיד שלעבור את התקופה הזאת לבד זה מאוד קשה. אני נכנסתי למין לופ כזה, בלי לשים לב כמה זמן עובר ומה קורה איתי בכלל. בדרך כלל כשמדברים על דיכאון אחרי לידה מספרים על נשים שלא רוצות לגעת בתינוק או להתקרב אליו, אצלי זה היה הפוך, אני הייתי באובססיה על הילדה. לא רציתי עזרה מאף אחד, רציתי לעשות הכל בעצמי ובאיזשהו מקום פשוט קרסתי כי זה בלתי אפשרי לעשות את הדבר הזה לבד. לא הייתי מתקלחת אפילו, באמת. הייתי בטירוף סביב זה וזה מה שגמר אותי נפשית ופיזית בסופו של דבר. לקח רגע גם להבין שזה באמת היה דיכאון אחרי לידה. אז מהבית הכי שמח ומלא חיים הפכנו אני ודודו להיות במין מרוץ של החיים, לא שמנו לב בכלל מה קורה וזה נאגר ונאגר עד שהתפוצץ. העיקר שזה התפוצץ בזמן הנכון והצלחנו להתגבר על זה".

היו רגעים שחשבת שלא תצליחו להתגבר?
"לא. אני, כשהתחתנתי עם דודו, בגלל שאני בלי משפחה "נורמלית", אמרתי שאני אלחם בדם שלי בשביל לא להתגרש ולא לפרק משפחה לעולם. לפרק זה הכי קל. הרבה יותר קשה לשמור על זה. אז זה לא באמת היה אי פעם באופק, אבל היו הרבה עצבים והרבה כעס, גם על עצמי בדיעבד. וכשזה יוצא בבית זה לא כיף".

איך זה הרגיש כשעוד הייתם בעיצומו של המשבר ופתאום זה נחשף?
"בסופו של דבר דודו הוא דמות ציבורית. עם כמה שאנחנו שומרים על החיים הפרטיים שלנו, כנראה שכשקורה משהו מספיק גדול בבית זה מגיע גם החוצה וצריך להתמודד עם זה. בעיניי כל זוג עובר משבר, בטח אחרי נישואים ובטח אחרי ילד או ילדה ראשונים. לא יצאנו והחצנו את זה כי בכל זאת אלה החיים שלנו והפרטים הקטנים יישארו בינינו, אבל שוב - אנחנו כמו כולם וזה קרה גם אצלנו בבית. אני חושבת שהפוסט של דודו בא מהמקום הכי מרגש וכן, והוא ריגש מדינה שלמה שעד היום מחכה שהוא יוציא את השיר הזה שהוא פרסם ממנו כמה שניות", היא צוחקת ומוסיפה, "הדבר שאנחנו מאוד גאים בו זה שעברנו את המכשול הזה ואנחנו שמחים שעברנו אותו כי יצאנו ממנו הרבה יותר חזקים, הרבה יותר אוהבים והרבה יותר מאמינים במערכת הזוגית והמשפחתית הזאת".

נטלי לוי אהרון. thbxydro, באדיבות המצולמים
נטלי לוי אהרון/באדיבות המצולמים, thbxydro

עכשיו בהריון השני, את מרגישה שמה שעברתם הכין אתכם לקראת מה שעומד להגיע או שיש חשש שוב ממה שיקרה אחרי הלידה?
"תמיד יש חשש. שני ילדים זה כבר לא ילד אחד וגם כל ילד מביא איתו משהו אחר אז אי אפשר באמת להתכונן לזה יותר מדי. אבל לומדים מטעויות - הפעם אני כן מביאה עזרה שתהיה פה מראש ואני לא אשים את עצמי במצב שרק אני עושה את הכל לבד, במיוחד כשיהיו פה שניים, בעזרת השם. אז אנחנו מכינים את הקרקע, אבל נתמודד מדי יום ביומו".

הפרק החדש שיגיע בקרוב לחייה ילווה בהגשמה של חלום נוסף, שכן לצד ההיריון השני והבישולים במטבח, נטלי מבשלת (יחד עם שותפה) גם עסק חדש, אותו היא מגדירה כ"מטורף". "אין לי את היכולת להרחיב עליו בכלל כרגע", היא אומרת, "אבל זה החלום הבא, ואני יכולה להבטיח לכולם שיש למה לצפות".

תגלי לנו בכל זאת משהו קטן? באיזה תחום, מה הכיוון?
"הכיוון הוא בריאות. זה הגיע בעקבות התקופה שעברתי, שלא הרגשתי טוב לא פיזית ולא נפשית וחיפשתי מה יכול להוציא אותי מהמצב הזה. אני רוצה לעזור לעוד המון נשים שנמצאות לפני ואחרי המצב הזה, גם כדי למנוע מהן להגיע אליו וגם כדי שמי שכבר נמצאת בו, יהיה לה איך לצאת מזה הרבה יותר מהר ממה שלי לקח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully