מתוך כרזת הסרט רמבו 3. Nostalgia Factory
Nostalgia Factory

חזק וקרבי או חכם ועשיר? זה מה שנשים ישראליות רוצות

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 2:02

נתונים מאפליקציית ההיכרויות OkCupid מראים שיש לשירות הצבאי הקרבי חשיבות בלתי מבוטלת בהעדפות של הרווקות הישראליות, וסטטוס קרבי מדליק אותן, אבל ההבדל ביננו לבין האמריקנים הכי מפתיע

צה"ל הוא חלק מהמציאות היומיומית שלנו - ולכן, מטבע הדברים, יש לו השפעה גם על חיי הדייטינג. נתונים חדשים מאפליקציית ההיכרויות אוקיי קיופיד חושפים אינפורמציה מעניינת על תפקיד הצבא בהעדפות של רווקים ורווקות בישראל.

כשנשאלו אם סטטוס קרבי מדליק אותם, 55% מכלל הישראלים אמרו שכן. נשים ישראליות נטו אפילו יותר לחשוב כך, כאשר 61% מהן חושבות שלהיות קרבי הוא חלק מושך בהיסטוריה של בן הזוג הפוטנציאלי, לעומת 52% מהגברים הישראלים. כשנשאלו מה יותר מדליק אותם - שירות קרבי או 8200 - 53% עדיין בחרו בקרבי. עם זאת, התמונה קצת שונה כשמסתכלים על גברים לעומת נשים - בעוד ש-62% מהנשים חשבו שקרבי מושך יותר, 51% מהגברים דווקא חשבו ש-8200 מושך יותר עבור נשים.

כשנשאלו מה כל כך מושך במדים, 41% מהישראלים אמרו שזה 'איך שהם נראים', 31% לא מצאו אותם מושכים מלכתחילה ו-28% ציינו את המסר של סמכות ו/או מחויבות לשירות. בעוד שגם גברים וגם נשים, 43% מהישראלים ציינו את הנראות כגורם העיקרי לכך שהם מוצאים את המדים מושכים, נשים חושבות ככה קצת יותר (40%). האם הם יביאו את המדים לחדר השינה? 56% מהישראלים יסכימו לנסות את זה, 20% אמרו שהם בהחלט ילכו על זה ו-24% אמרו שזה לא בשבילם.

חיילי צה"ל באימון. ShutterStock
מלחמה זה סקסי?/ShutterStock

מה שכן, דווקא לשוטרים אין מזל. 67% מהישראלים מעדיפים לצאת עם חייל מאשר עם שוטר. נראה שגברים מעדיפים אפילו יותר חיילים ב-69%, כאשר נשים מעדיפות חיילים ב-64% מהמקרים.

כשנשאלו אם סיימו את שירותם הצבאי, 77% מהגברים הישראלים באפליקציה אמרו שכן, כאשר 12% כרגע באמצע השירות ו-11% אמרו שלא. לעומת זאת, 78% מהנשים הישראליות כבר סיימו את השירות, כשרק 7% עדיין משרתות ו-14% אמרו שלא סיימו. כשנשאלו אם היו יוצאים עם מישהו שעדיין משרת בצבא מעבר לתקופת שירות החובה, 86% מהישראלים אמרו שיעשו זאת - עם גברים ב-88% ונשים ב-82%. 76% מהישראלים חושבים שגברים ונשים צריכים לשרת את אותה כמות זמן, אם כי גברים נוטים יותר לחשוב כך (78%) לעומת נשים (70%).


בהשוואה למשתמשים בארה"ב, קיים סיכוי גבוה יותר שישראלים יחשבו שהמדים הצבאיים לוהטים - בעוד שרק 41% מהמשתמשים בארה"ב מוצאים אותם מושכים, 46% מהמשתמשים הישראלים חושבים כך, כאשר הנשים הישראליות הן בעלות הסיכוי הגבוה ביותר למצוא אותם אטרקטיביים עם 56%. מעניין לציין שרק 3% מכלל המשתמשים בארה"ב אומרים שהם לובשים מדי צבא לעבודה לעומת 7% מהמשתמשים הישראלים, כאשר גברים ישראלים לובשים אותם יותר מכולם עם 9%.

עוד בוואלה!

תרמתי זרע לחברה טובה, ועכשיו אני משלם מזונות

לכתבה המלאה
לוחמת ויקינגית. ShutterStock
חייים על החרב/ShutterStock

זה לא התחום היחיד בו יש הבדלים בין ארה"ב וישראל. לדוגמה, למרות שנראה שבשני המקומות לא נהנים לדון בפוליטיקה באופן כללי, הישראלים פחות מתנגדים לזה - כאשר 59% מהישראלים אומרים שהם לא נהנים לדון על פוליטיקה לעומת 64% מהמשתמשים בארה"ב. נשים ישראליות, במיוחד, פחות נהנות לדון בפוליטיקה מאשר גברים ישראלים - כאשר 66% לא נהנות מזה לעומת רק 54% מהגברים.

עם זאת, בעוד שמשתמשים ישראלים מתנגדים הרבה פחות לדייטים עם מישהו שמחזיק רובה בבית (68% מהמשתמשים בסדר עם זה לעומת רק 21% מהמשתמשים בארה"ב), והם למעשה גם יותר אנטי-מלחמתיים מאיתנו. 53% מהמשתמשים הישראלים אומרים שהם לא לגמרי נגד מלחמות לעומת 62% מהמשתמשים בארה"ב, ורק 54% מהנשים הישראליות הן אומרות שהן נגד מלחמות באופן גורף, ו-46% מרגישות שהן לא לגמרי נגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully