סקס והעיר הגדולה קארי בראדשו שרה ג'סיקה פארקר מיסטר ביג כריס נות'. GettyImages
GettyImages

זה מה שהיה קורה אם קארי וביג היו נפגשים בטינדר

נועה מוסקוביץ

25.11.2021 / 8:45

אחרי 17 השנים שחלפו מאז שירדה מהמסכים הסדרה האיקונית "סקס והעיר הגדולה", היא חוזרת לחיינו, וכמו אקס אהוב, היא ממלאה אותנו בתחושת נוסטלגיה. בדקנו אם מה למדנו מקארי וחברותיה עדיין רלוונטי לעידן הטינדר

סיפור בדקה: אינסטגרם אופנתי לסקס והעיר הגדולה/מערכת וואלה!

17 שנה חלפו מאז ש"סקס והעיר הגדולה" ירדה מהמסך, אבל עד היום היא נחשבת לאחת הסדרות האהובות והמשפיעות ביותר שהיו בטלוויזיה. הוכחה לכך הם שני סרטי ההמשך שיצאו לקולנוע (והיו מזעזעים במיוחד), וסדרת ההמשך שתשודר בקרוב בשירות הסטרימינג של HBO ותיקרא "And Just Like That…".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

רגע לפני ששוב נעקוב אחר עלילותיהן של קארי, שרלוט, מירנדה, מינוס סמנתה (השחקנית קים קטרל שמגלמת אותה סירבה לקחת חלק בחגיגה), זה הזמן להיזכר בכל התובנות שעלו בסדרה על זוגיות ומערכות יחסים. אז הנה 5 שיעורים ש"סקס והעיר הגדולה" לימדה אותנו. מעניין לראות שלמרות שעברו 17 שנה, הלקחים האלה עדיין תקפים, אפילו לעידן הטינדר.

סקס והעיר הגדולה. splash
סקס והעיר הגדולה/splash

מראה חיצוני הוא לא הכל
אפשר לטעון ש"סקס והעיר הגדולה" הייתה סדרה שטחית שהכוכבת הראשית האמיתית בה הייתה המלתחה של קארי, אבל בכל מה שקשור לאהבה זה לא תמיד נכון. כששרלוט פוגשת את טריי, הוא נראה כמו גבר החלומות שלה - חתיך, ג'נטלמן ורופא. אבל אחרי שהם מתחתנים היא מבינה שהסקס שלהם גרוע ושטריי הוא ממש לא הגבר שהיא רוצה לבלות איתו את שארית חייה. היא מתגרשת ממנו אחרי שנה אחת בלבד, ואחרי הפרידה, שרלוט מתאהבת בהארי - בחור שמנמן, קירח ונמוך, שממש לא נראה כמו פרינס צ'רמינג. למרות זאת, הם מצליחים לנהל מערכת יחסים מדהימה, מתחתנים ואפילו מאמצים ילדה סינית קטנה וחמודה. או בקיצור - לפעמים צריך לתת הזדמנות גם לגברים שלא נראים כמו עוז זהבי.

צריך לדעת איך להיפרד
פרידה היא לא עניין קל, במיוחד אם בן הזוג שלך זורק אותך בצורה מזלזלת. כשקארי ובן הזוג שלה ג'ק ברגר הולכים לישון אצלה בדירה, ברגר מחליט להיפרד ממנה כי הוא פשוט לא מסוגל להתמודד עם ההצלחה שלה. אז במקום לעשות שיחת פרידה נורמלית, הוא משאיר לה על המחשב פתקית דביקה. בכשקארי קמה בבוקר היא מגלה את הפתקית עם המסר: "אני מצטער. אני לא יכול. אל תשנאי אותי". אם נקביל את זה לעידן הנוכחי, אל, פשוט אל, תיפרדו בסמס או בוואטסאפ.

אהבה אמיתית יכולה להתגבר על כל מכשול
הזוגיות של קארי ומיסטר ביג ידעה הרבה מאוד עליות ומורדות - ביג לא ממש עונה לצרכים של קארי מבחינה רגשית. הם נפרדים שוב ושוב, ולמרות שהוא טוען כי הוא מפחד ממחויבות, הוא מתחתן עם נטשה היפה והצעירה אחרי שיצא איתה חמישה חודשים בלבד. אחרי שבעה חודשי נישואין הוא פוצח ברומן עם קארי עד שאשתו מגלה והם מתגרשים. אבל המרחק הפיזי בין ביג שגר בנאפה לקארי שגרה בניו יורק, מקשה עליהם לנהל קשר בשלט רחוק. כשקארי נמצאת בזוגיות עם אלכסנדר ומתכננת לעבור לגור בפריז, מיסטר ביג לא יכול לתת לה לעזוב. הוא מבקש ממנה עוד הזדמנות ומודיע לקארי שהוא חוזר לניו יורק. בסופו של דבר הוא מבין שקארי היא האחת בשבילו. בסרט ההמשך השניים מתחתנים בחתונה אינטימית בעיריית ניו יורק ומוכיחים שאהבה אמיתית יכולה להתגבר על כל מכשול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חצאית טוטו לבנה של קארי בראדשו. צילום מסך, צילום מסך
חצאית טוטו לבנה של קארי בראדשו/צילום מסך, צילום מסך

יש דברים שאסור להתפשר עליהם
אומרים שבזוגיות צריך לדעת להתפשר ושאין דבר כזה בן זוג מושלם, אבל כמו שסמנתה לימדה אותנו, חשוב לא להתפשר על הצרכים שלכם. היא מתאהבת בג'יימס ובצעד שלא אופייני לה היא לא שוכבת איתו בדייט הראשון. כשהשניים סוף סוף נכנסים למיטה, היא מגלה שג'יימס הוא לא ממש "מיסטר ביג". הפין שלו באורך של שלושה סנטימטרים בזמן זקפה, והיא אפילו לא מצליחה לרדת לו כמו שצריך מרוב שהוא כל כך קטן. בסופו של דבר סמנתה מחליטה לסיים את מערכת היחסים עם ג'יימס, ולא לוותר על ההנאה שלה ממין.

חייבים לפתוח את הלב
כשסטיב החנון החמוד רדף אחרי מירנדה וניסה לשכנע אותה לצאת איתו, היא אמרה לו: "זה בטח כי אתה חושב שיהיה קל להשכיב אותי". אחרי שאת חווה פרידות כואבות ולב שבור, הכי קל זה לאטום את הלב שלך ולהיות צינית לגבי גברים. אבל האמת היא שסטיב התברר כבן זוג אוהב ומתחשב וממש לא אחד שרק רוצה לזיין. מסקנה: גם אם אתם מקבלים עוד דחייה ועוד דחייה, אל תהיו פסימיים לגבי האהבה.

אל תיתנו לאהבה להשתלט לכם על החיים
באחד מהפרקים בסדרה, מירנדה משוחחת עם קארי, סמנתה ומירנדה ותוהה "איך קורה שלארבע נשים חכמות כל כך אין על מה לדבר חוץ מאשר על גברים?". כולנו מכירות את הנשים האלה שברגע שהן יוצאות עם מישהו חדש הן שוכחות את החברות שלהן, ואז אחרי שהם נפרדים הן פתאום נזכרות בך. בין אם אתן מחפשות אהבה או כבר נמצאות בזוגיות, אסור לשכוח שיש עוד דברים בחיים כמו משפחה, חברים וקריירה. או כמו שקארי אמרה בסיום הסדרה: "מערכת היחסים המרגשת, המאתגרת והמשמעותית מכולן היא זו שיש לך עם עצמך. ואם אתה יכול למצוא מישהו שיאהב אותך כמו שאתה אוהב את עצמך, אז זה פשוט מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully