הפקת אופנה רמינגטון, שיער: לירז אגם. אלון שפרנסקי,
אלון שפרנסקי

תוספת לחות: זה כל הסוד לשיער יותר חלק ופחות פגום

עודכן לאחרונה: 10.12.2021 / 10:42

תמיד אמרו לנו שחום גבוה פוגע בשיער, ומאז יצאו לשוק כבר עשרות מכשירים שטוענים לתכונות מסתוריות שמגנות על השערה בזמן ההחלקה. מסתבר שהסוד להגנה על השיער טמון דווקא בלחות. בדקנו שני מכשירים שעובדים קצת אחרת

רמינגטון הוא מותג שכל המומחיות שלו זה מכשירים לעיצוב שיער ויש להם מגוון רחב של מוצרים לעיצוב השיער. אנחנו ניסינו שניים מהם, שהייחוד שלהם הוא העובדה שהם משתמשים ברטיבות, לחות ואדים, כדי להגן על השערה בזמן ההחלקה, הסלסול והטיפול בשיער. מסתבר שתוספת של לחות עושה את העבודה - מי ידע?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מחליק השיער Hydraluxe Pro הוא מחליק עם אדים, עם טכנולוגיה השומרת על השיער בעזרת לחות וחלקיקי קונדישינר המוצפים מן המכשיר בעת השימוש. ממש ככה. הפלטות הקרמיות מכילות בתוכן יונים של חלקיקי חומר מרכך שמופרשים אל השערה בזמן העיצוב בחום. אבל הפי'צר היותר מעניין שלו, לפחות לדעתנו, הוא דווקא מיכל המים שהוסיפו לו, במסגרת המאמצים הטכנולוגיים של החברה להמציא את הגלגל בכל הנוגע להגנה על השיער.

הפקת אופנה רמינגטון, שיער: לירז אגם. אלון שפרנסקי,
מהר יותר, רך יותר, בריא יותר. לחות זה כל הסיפור (עיצוב שיער: לירז אגם)/אלון שפרנסקי

ה"הידרה לוקס" מהסדרה האחרונה לא מסתפק בחלקיקי קונדישינר אלא מספק גם אדים שמרככים את השערה ומאפשרים לה את הגמישות שעוזרת להחלקה מהירה ויסודית יותר בפחות פעולות ופחות חום. האדים כל כך מסייעים להתליך ההחלקה, עד שאפשר להוריד כ-40 מעלות חום יחסית לאותה תוצאה עם מחליקים ללא אדים. אם למשל השיער שלך בדרך כלל דורש 210 מעלות כדי להגיב, עם ההידרה-לוקס תוכלי להסתפק ב-170 מעלות - כבר הבדל עצום בכל הנוגע לבריאות השיער. ובשורה טובה למסלסלות שביננו - האדים מוסיפים גם לרכות, ויוצרים תוצאה סופית טובה יותר, עם המון חיים ותנועה.

איך זה עובד?
באמצעות הפיפטה המצורפת ממלאים במיכל מים (רצוי מסוננים או מינרלים כדי למנוע הצטברות אבנית), ולוחצים על הכפתור הייעודי, הכפתור הכסוף היחידי על המחליק, כדי להפעיל את פונקציית האדים. האדים עובדים בצורה דומה למגהץ אדים - מקלים על עיבוד השיער, ומורידים את זמן העבודה ואת רף המאמץ שלך.

מה עוד במכשיר?
סנסורים המאפשרים החלקה בטמפרטורה מדויקת ואחידה לאורך כל השיער ו
פלטות ארוכות וצרות במבנה צף להפעלת לחץ שווה על השערה
חימום מהיר במיוחד, מוכן לשימוש תוך 15 שניות
טווח טמפרטורות רחב, עד 230 מעלות
פונקציית נעילת טמפרטורה
מנגנון נעילה למצב אחסון
כיבוי אוטומטי
כבל חשמל ארוך במיוחד - 3 מ', מסתובב 360 מעלות
תיק מבודד חום לאחסון מידי לאחר שימוש
מתח אוניברסלי המתאים לשימוש בכל העולם
5 + 1 שנות אחריות של היבואן הרשמי

מחיר: 430 (כרגע, במחסני חשמל) אבל תבדקו טוב, כי המחיר משתנה בהתאם לרשתות החשמל וחנויות החשמל הנבחרות שמוצרי החברה נמכרים בהן.

עוד בוואלה!

לא מסובך: אלו הדברים שהופכים אותך לסקס בלתי נשכח

לכתבה המלאה
רמינגטון הידרה-לוקס. חו"ל,
פחות זמן, פחות פריז, פחות נזקים./חו"ל

המחליק wet2straight, הקרוי "יבש רטוב" הוא המצאה שבאמת הגיע הזמן שתכירו. תמיד אמרו לנו שמחליקים שיער רק אחרי שהוא לגמרי יבש, אבל מסתבר שלא בהכרח. עם המחליק הזה אפשר לעבוד גם על שיער לח. כמו שהספר מייבש קצת את השיער לפני פן - בדיוק זה מצב הלחות שהמחליק יכול להתמודד איתו, ולייבש לך את השיער סופית תוך כדי העיצוב, עם הרבה פחות חשמל סטאטי ממחליק יבש רגיל.

איך זה עובד?
אגב, אל תתפתו לנסות את זה עם מחליק שלא מיועד להחלקה רטובה - כי מחליק שאין לו את פתחי שחרור האדים, ייסגר על השיער, ויחמם אותו אפילו עוד יותר, הייבוש ייקח המון זמן, והשערה תצא ממנו מפוצלת ומקורזלת. דמיינו שהזיעה שלכן, שאמורה לקרר את הגוף, לא נפלטת החוצה ונשארת בתוכו. בדיוק כמו שתהליך ההזעה מקרר את הגוף, כך מעט הלחות שמשתחררת מחריצי שחרור האדים, מקררת מעט את השיער, מה שמייצר חוויה אגרסיבית פחות לשיער, ואמנם אין לזה סימוכין, אבל בתחושה שלנו הנסייניות - גם מייצרת הגנה נוספת.

זה פתרון מצוין ומהיר לייבוש השיער ועיצובו במעט זמן, והפלטות הקרמיות הרחבות שלו בעלות שטח פנים רחב יותר מהמחליק הטיפוסי, ו"תופסות" יותר שערות בו זמנית ומקצרות את התהליך עוד. גם שם יש חלקיקי מרכך בפלטות, והן גם "צפות" - ברגע שלוחצים על הפלטה היא לא מתקבעת לגמרי, מה שמייצר לחץ אחיד ועדין ונותן תוצאה חלקה יותר, מהר יותר, גם לשיער עבה וארוך.

מה עוד במכשיר?
בקרת טמפרטורה דיגיטלית גבוהה - 10 טמפרטורות 140-230ºC מתאים לכל סוגי השיער
חימום טורבו של הפלטות - מוכן לשימוש ב 15 שניות
נעילת טמפרטורה - למניעת שינוי טמפרטורה בזמן השימוש
מנגנון לנעילת הפלטות לאחסון נוח
מנגנון בטיחות - כיבוי אוטומטי לאחר 60 דקות
נורית ביקורת
כבל של 2.5 מטר
חמש שנות אחריות

מחיר: (במחסני חשמל, כרגע) 259 שקלים, אבל תבדקו טוב, כי המחיר משתנה בהתאם לרשתות החשמל וחנויות החשמל הנבחרות שמוצרי החברה נמכרים בהן.(שריג אלקטריק יבואן רשמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully