לוטוס. ShutterStock
ShutterStock

קפא לכם התחת בגלל "כרמל"? הנה פעילות שתחמם אותו

ערגה שילוני

21.12.2021 / 12:40

בחוץ הסערה "כרמל" עושה קולות של אירוע מלחיץ, ובפנים כולנו משתבללים תחת הכרבוליות כדי להתגונן מהקור - יודעים איך אפשר עוד להתחמם בחורף? סקס - ואלו התנוחות שיעלו לכם את טמפרטורת הליבה

בחוץ "כרמל" משתוללת, ובפנים כולנו מחפשים איך להתחמם. אם עוד לא הספקתם להחליף לארון חורף או להביא את הרדיאטור מהמחסן - אנחנו מציעים שיטת חימום עתיקת יומין. סקס. אמנם כל סקס בחורף יחמם אתכם, אבל למה לא לעשות את זה כמו שצריך עם תנוחות שיתאימו במיוחד למצב? רגע לפני שנקפוץ למיטה, חשבנו לחמם את האווירה עם כמה טיפים. אז ככה:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זה בסדר להישאר עם גרביים במהלך האקט כשיש סופה בחוץ. עם כמה שהסקס לוהט, הבהונות עדיין עלולות לנשור מקור. מותר לשלב שמיכה, אפילו שבדרך כלל זה מסורבל עד לא סקסי. נפרט בהמשך כיצד לעשות את זה נכון. אמצו את האווירה ה"קוזית", הדליקו נרות, שתו קוקטייל חם, שימו סרטון יוטיוב של אח בוערת. ולכו על זה. אוקיי, אולי הגזמנו עם הטיפ האחרון.

וכעת - לתנוחות המומלצות:

מסיונרית. ShutterStock
תודו שהכי כיף במסיונרית/ShutterStock

כפיות
התנוחה המוכרת הזו היא בול לחורף מכמה סיבות, אבל הברורה מאליה היא הדמיון הרב בינה לבין התכרבלות. מי לא רוצה להתכרבל כשסוער בחוץ? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשכב על הצד, כשבן הזוג מאחורי בת הזוג, וזהו פלוס-מינוס. זו תנוחה נוחה לעצלנות חורף, שכן היא לא דורש מאמץ פיזי
גדול, אפשר לבצע אותה בקלות עם שמיכה מעליכם ולהנות מחום הגוף ששניכם מייצרים.

לוטוס
בתנוחה זו, המכונה בקאמה סוטרה 'פדמסאנה', בן הזוג יושב בתנוחת לוטוס, ולמי שפחות מתורגל ביוגה, אפשר גם סתם ברגליים שלובות, ובת הזוג יושבת עליו, כשרגליה כרוכות סביב אהובה. זו תנוחה מושלמת לחורף שכן נוצרת קרבה מירבית בין גוף לגוף, כשלמעשה אתם עוטפים אחד את השניה באיבריכם.
מה גם שתוכלו להתחמם ולו רק מהמבט האינטימי זה בעיניה של זו, ולהתמזמז בקלות תוך כדי הסקס למי שאוהב. אם כל זה לא גורם לכם להתחמם רק מלקרוא - נוסיף שהמאמץ הפיזי הנדרש לרכיבה בתנוחה הזו בטוח יגרום לכם להזיע.

עוד בוואלה!

צואה, ביזה ואונס: מיכאלי וחולדאי חייבים לעשות משהו

לכתבה המלאה
כפיות. ShutterStock
אם כבר להתכרבל, אז עד הסוף/ShutterStock

מסיונרית
הקלאסיקה הזו הפכה לשם נרדף לסקס בינוני ומשעמם - וחבל. למעשה התנוחה המיסיונרית היא נפלאה עבור שני בני הזוג, ובמיוחד לסקס חורפי. בן הזוג יתחמם מהעבודה שישקיע, שכן עיקרה מוטלת על כתפיו ובת הזוג תספוג את חום גופו שמעליה. אם רוצים להגביר את החימום, בת הזוג יכולה לעטוף עם רגליה את פלג גופו התחתון של בן הזוג. אם רוצים לפלפל את העניינים, אפשר להניח כרית מתחת לישבן של בת הזוג כדי להתנסות בזוויות חדירה קצת אחרת.


קאו-גירל
יתכן והדבר האחרון שבת הזוג תרצה לעשות בזמן שסוער בחוץ זה להיות שם למעלה, בקור. ובכל זאת זו יכולה להיות תנוחה נהדרת לחורף. זו תנוחה פשוטה בה בת הזוג יושבת על בן הזוג כשהוא שוכב. אם בכל זאת קר לה שם בחוץ, כדי לחמם את את העניינים מומלץ להישכב על בן הזוג ולהניח את הידיים
משני צידי הפנים שלו. כך בת הזוג יכולה להגדיר את הקצב ולקבל יותר תשומת לב לדגדגן, עבורו בכל מקרה התחככות תמיד יותר טובה מדהירה.

דוגי. ShutterStock
תלחש לה דברים לוהטים באוזן. ותביא שמיכה./ShutterStock

דוגי-סטייל
כן, כן, זו לא נשמעת כמו התנוחה האידאלית להתחממות, מה גם שלהיות על ארבע בזמן שבן הזוג ניצג מאחורייך ממש לא מאפשרים שילוב של שמיכה. לכן במקום זאת אפשר לנסות לשדרג את התנוחה, כך שבת הזוג שוכבת על הבטן ובן הזוג מעליה. הפוזיציה הזו מאפשרת את ההנאה מדוגי, רק בתוספת
מגע של עור לעור. מה גם שבן הזוג יכול ללחוש דברים לוהטים באוזן, פלוס למשוך מעליה את השמיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully