סקס. Giphy
Giphy

רוצה אותו? אלה המובים שיגרמו לו לרייר

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 17:11

אם לא נולדת עם האינסטנקטים הבסיסיים האלה, ואין לך מושג איך לפתות גבר בדם קר ובמחשבה תחילה, ולגרום לו לרצות אותך עכשיו ומיד, הנה כמה נקודות למחשבה. וביצוע. בלי ביצוע זה לא יקרה. שלא תגידי שלא אמרנו

את חרמנית. קורה, אל תרגישי לא נעים, כולנו סובלות מהתופעה הזאת מדי פעם. לשמחתך את אישה, ובדרך כלל, אם סתם בסקס רנדומלי חשקה נפשך, מספיק שתזרקי אבן בבר לא מאד עמוס, תגשי לבחור ותזמיני אותו בעדינות לעלות אלייך הביתה. אם חשקה נפשך במישהו ספציפי ולא בא לך להיות כל כך גלויית לב, אז זה כבר קצת יותר מסובך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל לפעמים דווקא כשאנחנו רוצות מישהו אנחנו הופכות להיות ביישניות, ואפילו קצת גמלוניות בהתנהגות. אז אספתי כמה טריקים קטנים וקלים לביצוע, כאלה שלא דורשים כשרון משחק בשיט, שכל אחד מהם בעל פוטנציאל להספיק בפני עצמו, ובוודאי ובוודאי שאם תשלבי שלושה ארבעה יחד, ותזכרי שהבסיס לכל מוב שאת עושה הוא תמיד - אבל תמיד - להסתכל לו בעיניים. לפני, אחרי, ותוך כדי.

אישה נושכת שפתיים. ShutterStock
דברים קטנים. אפילו לנשוך את השפה עוזר, אגב/ShutterStock

תסתכלי לו בעיניים
מומחים לא יודעים להסביר למה בדיוק, אבל מבדיקות שנעשו, מבט חודר לתוך עיניו של גבר גורם לו לעוררות מינית יותר עוצמתית מאשר מגע, כי הוא מעביר רצונות בצורה מאד ברורה, ובו זמנית משאיר אתכם במצב של חוסר מגע, הווה אומר - טיזינג סופר יעיל. הבעות פנים הן משמעותיות מאד בהעברת מסרים מיניים בין אנשים, ומבט יכול להגיד הרבה מאד דברים. אזהרה: זו חרב פיפיות. אם את מסתכלת לו לתוך העיניים כדי להעביר מסר אירוטי, זה גם ישפיע עלייך, ויותר מהר ממה שאת חושבת.

חבקי אותו כשאתם נפגשים
נכון זה נשמע כמו דבר פשוט ובסיסי, אבל עובדה שהוא לא נלקח בחשבון. תחשבי על זה רגע. בדרך כלל, במיוחד כשאת בעניין של מישהו, את מצפה ממנו ליזום את המגעים הראשונים. טעות. חבקי אותו כשאתם נפגשים וכבר תשברי חלק מהקרח. חיבוק חם גורם לנו להרגיש נוח ומעורר רצון לקרבה אצל כל אדם, ועל הדרך את נותנת לו להריח אותך, והכי חשוב - להרגיש את פלג הגוף העליון שלך. ובפלג גוף עליון הכוונה לציצים, לא למאמרים שמודפסים על עצמות הבריח שלך, כן? יופי.

שבי קרוב
אבל לא קרוב מדי. אם אם נפגשים במסעדה או בית קפה ויש ספה - שבי לידו, לא מולו. אל תיצמדי אליו כמו סטוקרית מטורללת, אבל שבי קרוב מספיק כדי שהוא ירגיש את חום הגוף שלך. זו לא התחלה מודגשת מדי, אבל זה יראה לו שאת לא מנסה להתרחק ממנו ולא בוחנת את "כוונותיו", ואם נראה לך שחום שעובר מירך אל ירך הוא לא משמעותי, את מה זה טועה.

עוד בוואלה!

"גיליתי שבעלי חודר לתוכי ללא ידיעתי כשאני ישנה"

לכתבה המלאה
אישה מפתה על ספה. ShutterStock
שבי קרוב. אבל שימי על עצמך משהו. קר בחוץ/ShutterStock

החמיאי לו, חייכי אליו
גברים הם סאקרים של מחמאות בדיוק כמו נשים. כולנו אוהבים אישורים מבחוץ לכמה אנחנו נחמדים, אהובים, יפים ומוצלחים, כולל כל גבר שאי פעם הכרת. גם אם הוא נראה לך מושלם - תאמיני לנו שהוא לא מרגיש ככה. אי לכך, אין אדם שמסוגל לעמוד בפני ההרגשה שמישהו מוצא אותו מקסים, מצחיק, ומעניין. חייכי, צחקי, והחמיאי לו מדי פעם. זה ישתלם.

געי לו ביד
לא צריך להגזים כאילו את בקומדיה רומנטית מביכה, כן? אבל כשאת יושבת מולו או לידו, געי לו ביד מדי פעם. כשאת מושיטה יד לקחת משהו מהצד שלו, או כשאת נשענת קלות על הירך שלו כשאת מתכופפת להרים משהו - אלה דברים קטנים ופשוטים שעובדים על התת מודע כמו פור פליי.

פזרי את השיער
גברים נמשכים לשיער ארוך וגולש. זה הוכח מדעית. מבחינה אבולוציונית שיער בריא מצביע על בריאות ופוריות. אולי זה קשקוש, אולי לא. מה שבטוח זה שגברים אוהבים שיער ארוך, גולש וריחני. אולי, רק אולי, זה כי הם מדמיינים שהם מושכים בו בזמן דוגי. ואולי בגלל ריכוז גבוה של פרומונים. בכל אופן אנחנו די בטוחות ש"אני נמשך לגולגול" זה משפט שאף גבר לא אמר, אף פעם.

גבר ואישה מחזיקים ידיים. ShutterStock
תגעי בו מידי פעם. בקטנה/ShutterStock

תעשו משהו מפחיד יחד
אדרנלין מופרש בהתרגשות, תוך כדי סקס, וגם תוך כדי פחד - אם תעשו משהו טיפה מלחיץ יחד, אצל שניכם תופרש מנה בלתי צפויה של אדרנלין שתפעיל את המערכת הסימפטטית, תגביר את קצב הלב ותגרום לעוד כמה תגובות כימיות שהן למעשה חומרים רבי עוצמה בכל הנוגע למשיכה מינית. אתם יכולים לראות סרט אימה בבית, ללכת ללונה-פארק אם את משקיענית. אם אין לך כוח, גם סיבוב ברחוב העלייה בפלורנטין יעשה את העבודה.

תני לו להציץ
בניגוד למה שנראה לך, חצאית מאד קצרה או מחשוף עד הברך הם לא הדברים הכי סקסיים שאת יכולה ללבוש. נהפוך הוא. מסתורין הוא אלמנט מאד עוצמתי, ולכן הדבר שהכי מגרה גברים הוא דווקא הצצה קטנה, "בטעות". חצאית עם שסע, למשל, שמדי פעם מציצה ממנה ירך חטובה, כתף, מחשוף גב, או כל הצצה של "כמעט" או "בטעות". תחשבי על שרון סטון בסצינה הכי ידועה שלה. או בעצם אל תחשבי, הנה, קבלי:

דברי על סקס
ממש קל לגלוש לשיחה על סקס, עם כל אדם, ובטח שעם כל גבר. זה לא צריך להיות סליזי במיוחד, אבל בכל מקרה זה נושא שיחה מעורר, ואם את רוצה אותו, זו אחת הדרכים לגרום לו לחשוב על זה. וזהו. זה הכל. מישן אקומפלישד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully