נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי מבקר באזור המתיחות בדונייצק, 17 בפברואר, 2022. רויטרס
רויטרס

חם, מתחמם, לוהט: זלנסקי מוריד חולצה ומבעיר את הרשת

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 11:50

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי מעניין אותנו מכל מיני סיבות - הוא היה שחקן וקומיקאי לפני שהיה פוליטיקאי, הוא נראה חמוד, והוא חתיך, במיוחד יחסית ליריבו השמנמן בעל המבט המרושע. לא פלא שזה הטרנד החדש בטיקטוק

העולם נגד פוטין, זה כבר לגמרי ברור. כמעט אין מדינה שלא הטילה עליו ועל רוסיה סנקציות כלכליות, והיום הוחלט שאפילו הסרט באטמן לא יוקרן ברוסיה. העולם כל כך נגד פוטין שהכפיל של פוטין שחי בפולין ממש חושש לחייו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גם אנחנו נגד פוטין, ובכלל נגד כל הפסיכופתים שמנהלים מדינות, וחושבות שהסנקציות האלה לא באמת עוזרות לאוקראינה, ובעיקר פוגעות באזרחי רוסיה, ושאם היו נותנים לנו לנהל את המערכה הזאת, התגובה הייתה מידתית ומדוייקת הרבה יותר, ומתרחשת לפני שהתותחים החלו בכלל לרעום.

אז כמובן שגם אנחנו נגד פוטין, ובנוסף לכך גם מצאנו סיבות נוספות להיות בעד אוקראינה, או יותר נכון - בעד נשיא אוקראינה. עד כדי כך שטרנד טיקטוק שלם שבו נשים מכל הסוגים והגילאים מחפיצות את זלנסקי, החל לתפוס תאוצה.

לא, נו, תראו אותו. סקסי אפילו כשהוא מקבל חיסון. וכנראה גם יודע את זה, כי בואו - הוא יכול היה גם להרים שרוול ולהישאר לבוש

עוד בוואלה!

השרדינגר של ההטרדות: כך מתנצלים על משהו וגם לא מודים בו

לכתבה המלאה

כידוע, וולודימיר זלנסקי היה קומיקאי לפני שהפך לפוליטיקאי, אבל הוא גם השתתף בסדרה שהיא למעשה סאטירה פוליטית, בשם "משרת העם". השמות שגילם היתה של מורה להיסטוריה שמתפרץ מתישהו בכעס על שחיתות הממשלה באוקראינה, מצולם ללא ידיעתו על ידי אחד מתלמידיו שמפיץ את הסרטון שמקבל מיליוני צפיות.

@ripple.effect_wellness #greenscreen don't worry, Aaron approves of this message ? #zelenskyy ♬ original sound - alexa ?

הוא גם השתתף בגרסה המקומית של "רוקדים עם כוכבים", מה שאולי מסביר איך הוא נשאר בכושר כל כך מרשים, במיוחד יחסית לפוליטיקאי.

@kelsokru Reply to @phoebet5 @People Magazine found your sexist man for the year #zelenskyy ♬ original sound - Kelly

אגב, חמש שנים לפני שנבחר לנשיאות, זלנסקי דובב את הדוב פדינגטון בגרסה האוקראינית. חמוד! ואם כבר מדברים על אוקראינים חמודים, קבלו את ראש העיר של קייב, שנראה יותר כמו מתחרה בנינג'ה מאשר כמו ראש עיר.

ראש העיר קייב. אינסטגרם, צילום מסך
כבוד ראש העיר/צילום מסך, אינסטגרם

נסכם בדבריה של הטיקטוקרית קלי - זה ההבדל בין הגבריות הרעילה של וולדימיר פוטין, לבין הגבריות, נקודה, של זלנסקי - האחד ייזכר בהסטוריה כבבון, והשני - אגדה. לכו תדעו, אולי ההשוואה המבאסת הזאת היא הסיבה האמיתית של פוטין לפתוח במלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully