גבר מפתה אישה. ShutterStock
ShutterStock

קלאס באפס מאמץ - 5 שיטות בדוקות להגברת החשק שלה

31.3.2022 / 18:02

מה לעשות שלפעמים אין לה חשק? בין אם כואב לה הראש, היא עייפה, או סתם מרגישה שמנה - הנה כמה שיטות בדוקות לגרום לה להיכנס למוד הנכון, ולבין הסדינים

תלונה שכיחה של גברים היא שהם מרגישים מקופחים מבחינת תדירות הסקס שלהם עם בת זוגם. ויש בזה משהו, הפערים בין הליבידו הנשי לגברי הם די גדולים, במיוחד אחרי כמה שנים ובמיוחד אחרי כמה ילדים, והמצב הזה חמור יותר אצל זוגות במעמד סוציו-אקונומי בינוני עד נמוך. הפער הזה הופך להיות גרוע יותר אם מאפשרים למצב של חוסר סקס להימשך יותר מדי זמן, כי ככה הוא עלול להתקבע.

אבל אל ייאוש - יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לא להגיע לשם. הנה כמה טיפים שעובדים באמת:

גיף סקס בסרט חיים בהחלפה. Giphy
אל תתאמץ/Giphy

אל תזיע עליה

מטאפורה. הכוונה - אל תתאמץ. אם יש דבר שמוריד לנו זה מישהו שמתנחמד, נדבק אלינו מאחורנית ומטריד אותנו באופן כללי. במיוחד אם זה הגבר שגר איתנו. המאמצים הכלביים האלה עם הלשון בחוץ והזנב בין הרגליים לא עושים לנו את זה, אם לאמר בעדינות. נכון, העצות תמיד אומרות - תשקיע, תביא מתנות, תחזר. סורי, אבל זה לא תמיד עובד. אם למישהי לא בא, גם אם זה באופן זמני או כי היא השמינה ולא בא לה להתפשט וזה בכלל לא קשור אלייך, חיזור ואוירה נואשת של תחנונים יגרמו לה לבחילה.

תעשה בדיוק ההיפך. לא ללחוץ עליה, לכבד את הספייס שלה, לדבר איתה, לצחוק איתה, לעשות איתה בינג' סדרות. כשאתה נוגע בה, תיגע לה ביד. תלטף לה את הלחי. אל תרמוז בשום צורה שאתה מחכה לסקס, ואל תציע שום דבר שנראה כמו נסיון ערמומי להגיע למיטה. כמו למשל מסאז'. כאילו באמת. שתבוא האישה שהצליחה אי פעם לקבל מסאז' מלא מגבר שהוא לא אוסטיאופט ששילמה לו בין 200 ל-400 שקל.

עוד בוואלה!

סקרנים? תכירו את ארבע כוכבות הריאליטי הבאות שלנו

לכתבה המלאה

צא לריצה

לא מטאפורה. קודם כל ברור שאנשים שמתאמנים נראים יותר טוב, מרגישים טוב עם עצמם ואי לכך גם יש להם ביטחון עצמי, שזה בפני עצמו דבר מושך. בנוסף, יש משהו מאד סקסי בספורטאים, אולי בגלל הפיזיות שבדבר, ואולי בגלל הסקילז, אבל לא בכדי אנחנו אוהבות דרמות ספורט וסרטי ריקוד - לראות מישהו מפעיל את הגוף שלו ועושה את זה היטב, זה מחרמן, נקודה.

אם אתה נמצא בבית עם אישה שלא בא לה, אחד הדברים הכי טובים שאתה יכול לעשות זה לצאת לריצה. בריצה יש משהו קמאי וגברי, וזו הפגנת כוח סקסית מאד. בנוסף, במצב המנטאלי שהיא נמצאת בו היא בטוח תשמח לקצת זמן לבד (ספייס וחוסר מאמץ = אפרודיזיאק), ודבר שני, כשאתה חוזר מהריצה, במצב רוח טוב מהאנדורפינים, מזיע ועם שרירים מתוחים, מוריד חולצה והולך למקלחת, משהו כנראה יתחיל להתעורר. אולי זה לא יקרה ברגע זה, אבל זה יקרה הלילה, או ממש בקרוב.

סקס בטוח מתוך הסרט "כל מה שרצית לדעת על סקס ולא העזת לשאול". Giphy
הכל הורמונים/Giphy

לא פורנו - אימה

צפייה משותפת בסרטי פורנו אולי יעילה במקרים מסוימים, אבל לא כשמישהי נמצאת במצב של חוסר חשק. הרי אם היא לא מסוגלת לדמיין את עצמה עושה סקס, למה שהיא תרצה לראות אנשים אחרים עושים סקס עם ג'נה ג'יימסון? מצד שני, רגש הוא כימיה. חשק מיני, אהבה, פחד, שנאה - אלו נחלים שזורמים כולם לאותו מקום - כימייה במוח שמשתנה, והורמונים שנכנסים לפעולה. סרט מפחיד, רצוי אחד מאלה שנשים אחר כך צריכות בשבילם ליווי למקלחת כי הן מפחדות לסגור את הוילון או שרוח רפאים תופיע להן במראה. הפחד יגרום לאדרנלין שלה לעלות, וזה יגרום לה לרצות קרבה פיזית. סביר להניח שהיא תתקרב אלייך כבר תוך כדי צפייה, ואם לא תשגה ותנסה עליה מוב כשאתם עדיין רואים את הסרט, סבירות גבוהה שהיא תמשיך להיות קרובה גם בשאר הלילה. בונוס - היא זו שתיזום את הסקס.

תלך מפה

אין אפרודיזיאק עוצמתי כמו פרידה, אבל הכוונה כאן היא למשהו טיפה פחות סופני. הדחיפות להתאחד פיזית, זו שקיימת בתחילת מערכת יחסים, היא אבן הפינה של החשק המיני. כשזוג נמצא יחד המון זמן והם כבר מרגישים כמו גוף אחד, הרצון לאחד גופים פוחת. אז להיעלם לכמה ימים עובד כמו קסם. לא ממש להיעלם, בקטע של לביים חטיפה ולהשאיר לה פתק כופר מגזירי עיתון, אלא חופשה עם חברים, למשל.

אם אין אפשרות כזאת, אפילו ערב או שניים שבהם תצא לבלות, לשחק פוקר, או להופעה, יעשו את העבודה. לא משנה מה - כל דבר שיגרום לה להרגיש בחסרונך. גם ההיפך טוב. תארגן לה חופשה של יומיים, לבד או עם חברות. זו גם מחווה רומנטית יפה, גם סוגר את עניין המתנה ליום ההולדת, וגם נותן לה זמן לבד שאותו היא ממש ממש צריכה, ואם יש ילדים זה יהיה מוערך פי עשר. זמן בנפרד תמיד עושה טוב למיניות. שבירת ההרגל מנערת את האבק, והגעגועים מלבים את הרצון להתאחד.

סקס. Giphy
חשק זה מדבק/Giphy

תרים. לעצמך

חוסר החשק שלה לסקס לא נולד מתוך וואקום. החיים אכן נוטים להיות מאוסים, וסיכויים טובים שהיא לא לבד בתחושה הזאת. חוסר החשק שלה הוא למעשה השתקפות של חוסר חשק כללי שפושה במערכת היחסים שלכם, והפתרון כאן הוא לא להתמקד בחוסר החשק שלה, אלא לטפל בחוסר החשק שלך.

תכל'ס, אין דבר פחות מחרמן מאדם מדוכא וחסר חשק שמפגין את זה בכל הזדמנות - מקטר על העבודה, שונא לעשות כלים, אין לו כוח לצאת כי הוא עייף, אין לו כוח או זמן להתאמן, כל הסרטים משעממים אותו והוא מעדיף לעשות פרצופים למהדורה ולכעוס על בנט.

זה מאד פשוט - אנשים שכיף להם, כיף גם בקרבתם - הם פשוט יותר מושכים, אין מה לעשות. הדרך הכי טובה להחזיר לה את החשק היא להחזיר אותו קודם לעצמך, לאו דווקא חשק מיני, אלא חשק כללי לחיים. כי חשק, יותר מהכל, הוא מדבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully