אהבה חדשה. מיכה לובטון,
מיכה לובטון

סקרנים? תכירו את ארבע כוכבות הריאליטי הבאות שלנו

עודכן לאחרונה: 1.4.2022 / 10:15

בסופ"ש הזה אמנם נגמרת תוכנית ריאליטי אחת, אבל כמו שאומרים, ראליטי אחת נסגרת - אחרת נפתחת. זוכרות את "אהבה חדשה"? העונה הבאה מתחילה בראשון בערב, והנה הצצה ראשונה לתוכה - תכירו את ארבע הבנות שמחפשות אהבה העונה

התוכנית "אהבה חדשה" מתחילה את עונתה השנייה ביום ראשון בערב אחרי החדשות - זוכרים? ארבע בנות בבית דירות אחד למשך חודש, ושורה של גברים שמותאמים להן על ידי אנשי המקצוע של התוכנית מגיעים לשלושה ימי היכרות שבמסגרתם הם עושים משימות משותפות, עומדים במבחנים, וכמובן ישנים באותה דירה.

חוקי התוכנית אומרים שבתום כל שלושה ימים כל אחת מן הנשים צריכה להחליט האם היא ממשיכה איתו או לא. אם כן, הוא יישאר לעוד שלושה ימים, ואם לא - יבוא אחד חדש.

נחמד, לא? לפחות בשביל הנשים עצמן. אז לטובת הסקרנות שלנו ושלכן, הנה הצצה ראשונה על ארבע הנשים שאנחנו הולכות להכיר כל כך טוב בחודשים הקרובים:

אל אדידה

אל אדידה. מיכה לובטון,
אל אדידה/מיכה לובטון

אל אדידה, בת 33, מזל קשת, גרה בתל אביב. אל היא מאפרת מקצועית, שעלתה מצרפת לבד בגיל 25 והביאה איתה את התחכום והסטייל הצרפתיים. אל היא אישה עצמאית כבר המון שנים, והיום מחפשת אהבה, ובית אליו תרגיש שייכת.

מה היית לוקחת איתך לאי בודד?
"מוזיקה,כי אני אף פעם לא מרגישה לבד עם מוזיקה"

מוטו לחיים
"אין דבר שעומד בפני הרצון"

עוד בוואלה!

אהבה חדשה? כל מה שרצית לדעת על המחליפה של חתונמי

לכתבה המלאה

מריאנה דייץ

מריאנה דייץ. מיכה לובטון,
מריאנה דייץ/מיכה לובטון

מריאנה דייץ, בת 32 מבאר שבע, היא מזל סרטן קלאסית - רגישה ואינטליגנטית. מריאנה עלתה מאוקראינה בגיל 8 חודשים, מדברת רוסית שוטפת והיתה נשואה בעבר. עכשיו היא גרושה פלוס ילד, ובשעות העבודה היא מתאמת מערכות איכות. מריאנה מחפשת מישהו שיהיה הגבר בבית, ואומרת שלא תפגיש את בנה איתו עד שתדע שהוא האחד.

מה היית לוקחת איתך לאי בודד?
"את הבן שלי. כי לא אצליח לשרוד בלעדיו"

מוטו לחיים
אל תתני ליום הזה להסתיים מבלי להזכיר לעצמך איזו מנצחת את!
מחר יום חדש וגם הוא, שלך :)

דנה בן ארי. מיכה לובטון,
דנה בן ארי/מיכה לובטון

דנה בן ארי היא בת 29 והגיעה אלינו ממיאמי, למרות שבמקור היא מפתח תקווה. דנה היא מזל דלי, למדה באולפנה דתית, והיא מעידה על עצמה כברווזון המכוער. היא שמחה להציג מישהי עם מידות רגילות בתוכנית, שלא מתביישת בגוף שלה. בנוגע לזוגיות - היא מעולם לא הביאה גבר להכיר את ההורים.

מה היית לוקחת איתך לאי בודד?
"את דנדן בולוטיין מהישרדות. שימצא לי אוכל ויעשה לי מחסה ובנוסף הוא אינטליגנט בטירוף ואיש שיח נעים."

מוטו לחיים
"Never give up"
"Yolo"

שני גולן. מיכה לובטון,
שני גולן/מיכה לובטון

שני גולן היא עורכת דין בת 35, כיום מתל אביב. שני גדלה בנתניה בבית דתי, עם עוד חמישה אחים, יצאה מהדת בגיל 28 ועברה לתל אביב. שני נולדה במזל תאומים, וכיום היא מחפשת מערכת יחסים מונוגמית ונאמנות. והפחד הכי גדול שלה הוא שיבגדו בה.

מוטו לחיים
"אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה אלא מכוח התמדתה. אנחנו מגדל שידור אנושי. משדרים תדר באמצעות המחשבות. אם אתם רוצים לשנות משהו בחייכם החליפו את התדר על ידי שינוי המחשבות. כשאתם ממקדים את מחשבותכם במשהו שאתם רוצים, ומתמידים בזה, אתם מזמנים אותו לחייכם."


פרק הבכורה ישודר ביום ראשון, ה-3.4 ברשת 13 אחרי החדשות. מנחה: מאיה וורטהיימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully