אישה כבולה לפני סקס. ShutterStock
ShutterStock

קבלו את סיפורי הסקס הכי מוזרים בעולם, ושיהיה לכולנו בהצלחה

28.3.2022 / 12:19

בעולם המטורף בו אנו חיות, גם עניין פשוט כמו סקס עשוי לקבל טוויסטים הזויים. כמה הזויים? אורגזמה ספונטאנית, חתול ודיבוק, וזו רק ההתחלה. שיהיה לכולנו בהצלחה

אם אי-פעם חברה התקשרה אלייך בקריז, או שאת התקשרת אליה, כדי לחלוק סיפור-סקס משונה מאוד שעברת - את לא לבד. כולנו חווינו ונכווינו. העולם מלא במוזרויות. כולנו עברנו אי-אלו עלילות מעניינות שהותירו אותנו משועשעות ומצולקות לעד. ככלל, כל הסיפור הזה של סקס, כשחושבים עליו, משונה מלכתחילה. הקונספט הזה של שני יצורים עירומים (או יותר), שגוהרים וגונחים זה על זה כמו חבורת ג'מוסים וכו'. אין כל זה אומר, שכדאי להוסיף למוזרות הבסיסית עוד אלמנטים, אבל ככה זה אצלנו, בני-האדם - לוקחים את הדברים לאקסטרים, ולדוגמה, הבאנו לכן כאן את סיפורי הסקס הכי מוזרים בעולם. קבלו:

גבר שרירי ללא חולצה. shutterstock, ShutterStock
קצת משחקי כוח, מה יש/ShutterStock, shutterstock

הפצועה

בחורה אחת מספרת שיצאה עם גבר שרירי וחזק. העניינים התחממו והם הלכו יחד לדירתו, ואז לחדר השינה שלו. הוא הפעיל מוזיקה רומנטית, והצמיד אותה למעין טנגו קלאסי. היא זרמה עם הרעיון המוזר שהוא בוודאי ראה בסרטים, ואט-אט החל השרירן לנשק אותה בצוואר, ולשחק משחקי כוח קטנים. לדחוף, לשרוט. היא אהבה את זה ושיתפה פעולה, ובשיא האקט, ברגע שאמור היה להיות לוהט, הוא תפס אותה באוויר וזרק לעבר אל המיטה - אלא שהבחורה הקטנה המשיכה פשוט לעוף, התנגשה בקיר כל-כך חזק שהקיר והחלון נסדקו, אגרטל הנענע שנשען על המשקוף נפל והתנפץ, מספר תקליטים שהיו במדף נפלו עליה, והגולגולת שלה דיממה עד הרצפה. לא היה דייט שני.

עוד בוואלה!

פוטין הוא רודן אכזרי, אבל בנושא אחד אפשר להסכים איתו

לכתבה המלאה

הדיבוק

גבר אמריקאי סיפר שיצא לדייט עם בחורה מהטינדר. שיחתם הייתה נעימה וזורמת; "היא מצאה חן בעיניי", העיד. "היה בה משהו מוזר, אבל אהבתי את זה". סקרן וחרמן הוא ליווה אותה לדירתה, ונכנס. החל מאותו רגע הכל השתבש. הבחורה - שהייתה קצת שיכורה - פרצה בבכי. "אני כל-כך רוצה חבר", היא התייפחה, והוא ניסה לעודד אותה אבל התלבט אם לברוח. לפתע היא בהתה בו, והחלה להתנשף. "הכל בסדר?", שאל בחשש, ומיהר להביא לה מים. הנשיפות הפכו לשאגות ובחיקוי מושלם של הילדה מ"מגרש השדים", היא נהמה: "Fuck her! She wants you to fuck her, fuck her!". היא החלה לזחול לעברו על הרצפה, והוא אסף את המעיל שלו וברח. בריצה. ברחוב.

כעבור חודש, היא סימסה שהיא רוצה להיפגש שוב.

חתול נתקע בתוך קיר. tiktok.com/@giavannaaaa, צילום מסך
מיאווווו/צילום מסך, tiktok.com/@giavannaaaa

החתול

הבחורה שכתבה את הווידוי הזה, ראתה את החתול שלה אחרת מאז. היא מספרת ששכבה עם בחור כלשהו ורגע לפני שהוא גמר, החתול החמוד שלה התקרב לעברם - ואפילו מאוד. "הזנב של החתול שלך נמצא בתחת שלי", גנח הגבר, ואז שוב: "הזנב של החתול שלך נמצא בתחת שלי... כן! כן!". הוא גמר, כפי שניחשת בתבונתך, והבחורה רכנה להציף וראתה שהוא ממש אוחז את החתלתול, הזוקף את זנבו בבהלה לתוך הישבן הקרוב אליו. הם שתקו במשך כמה דקות והבחור הלך. מבחינת החתול, החיים נחלקו ללפני ואחרי האירוע הזה.

התבלין

בחורה ישראלית דיווחה כי מה שקרה לה, הותיר אותה עם פציעות איומות באיבר המין. בטוחה שאת רוצה להמשיך לקרוא? ובכן: בזמן ארוחה משותפת בביתה עם מישהו שיצאה איתו, הם החלו להתמזמז. תוך כדי כך, הוא הציע לערב את האוכל במין, הניח עליה את חלקי העוף מהסלט שלו והחל למצוץ אותן מגופה העירום. בשלב הזה היא ככה פחות התחברה לקונספט, וניסתה לרמוז לו להפסיק, אבל הוא ליקק את דרכו במורד הבטן שלה, והתחיל לענג את איברה. תוך שניות ספרות תחושת צריבה אימתנית גרמה לה לצרוח; העוף עם הצ'ילי הותיר את פיו חריף ביותר... גם כאן, לא היה דייט שני.

פלפלים חריפים. ShutterStock
אמור לי מה אכלת, ואז נחליט על תנוחה/ShutterStock

הטיסה

סיפור אמיתי שקרה למישהי נפתח בזה שכמו כולנו, היא נרדמה בטיסה ארוכה. ניכר שהיא ישנה היטב, כי החלום שחלמה היה כל-כך אמין, סוחף, וסקסי; היא סיפרה שהיה זה האקס הלוהט שלה, שבא אליה בחלום וסחף אותה למין מופלא. היא התרגשה בעוצמות, גנחה מרוב אושר, גנחה וגנחה וגמרה חזק ביותר. כן, אורגזמה מתוך שינה זה דבר אמיתי, ואנו מאחלות לך לחוות את זה - אבל לא באמצע מטוס מלא ילדים, כשאת מתעוררת מזיעה ומגלה שכולם מביטים בך בשוק, שהמכנסיים שלך נוטפים, ושפשוט גמרת הרגע לבד באמצע מקום ציבורי. נחיתה נעימה.

הסבתא

מישהו הגיע לסיטואציה בה הוא שוכב עם בחורה בחדר מלון, כשסבתא שלה ישנה במיטה נפרדת באותו החדר. "חשבתי שהיא ישנה, או מתה, אבל רגע לפני שחוויתי אורגזמה - היא פקחה עיניים והביטה לתוך שלי", הוא מספר. אני לא חושבת שיש מה להוסיף על זה.

שינה במטוס. ShutterStock
שינה במטוס/ShutterStock

הנחושים

זוג שחווה מין לוהט במכונית, נתפס על ידי המשטרה. השוטרים הקיפו את המכונית ודרשו מהשניים לצאת, אבל נדמה שזה היה הדבר אחרון שהזוג היה מוכן לעשות; הם המשיכו והמשיכו, גורמים לשוטרים לדפוק בחלונותיהם ובלית ברירה לפתוח את הדלתות. בני-הזוג אמרו להם "רגע, רגע", מסרבים לעצור לפני שיסיימו, ומגיעים כך למצב שבו הם שוכבים זה עם זו עירומים, כשדלתות הרכב פתוחות לרווחה ושני שוטרים נאבקים לאזוק אותם. בשתי מילים: relationship goals!

הפטיש

בחורה סיפרה שהיא יצאה עם גבר שהיה לו פטיש היסטרי לכפות רגליים. לא רק שלא הייתה לה בעיה עם זה, זה גם מצא חן בעיניה; הוא נהג לענג אותה בליקוקי רגליים מטריפים וסגד לה באופן כללי. בשלב כלשהו, היא שמחה להביא אותו לבית הוריה, שיכיר את משפחתה. הייתה אחלה כימיה בין הגבר החדש שלה למשפחה, ולאחר ארוחת הערב, ישבו כולם לצפות בטלוויזיה ביחד, והיא חלצה את נעליה והסירה את הגרביים לנוחיותה. הבחור הביט בה בעיניים פעורות והניד ראשו, כאומר "לא לא לא", והיא משכה בכתפייה, מחייכת אליו. היא התרוצצה מול המסך בניסיון להפעיל סרט לכל המשפחה, והוא פשוט נעץ ברגליה מבט חרמן להחריד. לאחר שסיימה להכניס את הסרט והסתובבה, היא הבינה שכל משפחתה בוהה במסך, ובן-הזוג שלה מאונן מאחורי כרית.

גיף כפות רגליים. Giphy
כל אחד והפטיש שלו/Giphy

עוד סיפור שרץ ברשת תקופה היה של בחורה שיצאה לדייט עם מישהו מהטינדר (מוטיב חוזר לאסונות!). השניים ישבו במושב האחורי של מכוניתו (עוד מוטיב), ועד מהרה העניינים התחממו. היא ישבה כשגבה מופנה אליו ושמעה אותו גונח מבלי לראות מה בדיוק נעשה, ולאחר מכן, כשהם יצאו כדי לעבור למושב הקדמי ולנסוע, הוא התעקש בכל לב שתלבש את הג'קט שלו. "חשבתי שהוא ג'נטלמן רציני", היא אמרה, "אבל התחלתי לחשוד כשהוא הוריד אותי בבית ואמר לי לשמור את הג'קט אצלי. רק כאשר נכנסתי לביתי והסרתי אותו, והשותף אמר לי שיש לי משהו מוזר בגב, הבנתי שהוא פשוט גמר על בגדיי ורצה להגן על מושב המכונית".

היציאה

הסיפור הבא אינו מתאים לבעלי נפש ובטן רגישה. זהו אחד מהסיפורים שהתגלגלו הרבה זמן ברשת, כיוון שהגבר המעורב תיעד את מה שקרה באמצעות תמונות, וגרם לכולנו לפחד אימים מסקס. בגדול, הוא שכב עם בחורה לאחר שהם שתו מעט, ושניהם נרדמו מחובקים ושמחים. הבחור התעורר בבוקר ומישש את המיטה בחיפוש אחריה, אבל לא היה שם כלום מלבד חומר דביק. הריח הנורא והחד-משמעי הציף את נחיריו. הוא מתעורר בצרחה. לא רק שהבחורה נעלמה, היא איכשהו פלטה את צרכיה (מספר שתיים. מספר, שתיים), ומילאה בהם את המיטה כולה. זהו, בהצלחה עם לחיות אחרי שקראת את זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully