אישה עם שיער מטומטם. Giphy
Giphy

גניבה, חטיפה ונסיון רצח: דייט עם האישה המלחיצה בעולם

מיה אגסי

7.6.2022 / 16:47

נשים שפוגשות גברים אונליין, מוציאות לפעמים לא מעט אנרגיה וזמן על לנסות להסביר להם למה הן לא מרגישות מספיק בטוחות להיפגש אצלו בדירה, או אצלה בדירה, או בחוף הים החשוך, או ביער הנטוש. הרבה גברים לא מבינים למה, אבל למעשה צריכים להיזהר בעצמם

מקרים רבים של דייטים מהגיהנום התפרסמו ברבים, שניים מהגרועים סוקרו בהרחבה במדור זה - אחת האירה את התופעה של גברים שמבקשים את כספם בחזרה אחרי ששילמו על דייטים לא מוצלחים. אין לי הרבה מה להגיד חוץ מ: אלוהים תשמור, השנה 2022, תשלמו כבר על החלק שלכן בדייט בעצמכן או אפילו רחמנא ליצלן, גם על הגבר.

מקרה אחר נבע בעקבות פנייתו של הבחור המבויש מהכתבה הראשונה, שטען שנעשה לו עוול על-ידי אותה אישה שהעלתה את הפוסט המקורי וניסתה לצייר אותו כדוש קמצן. אחרי שנחשפנו לצילומי המסך המלאים, בלי עריכות "נוחות" וחיתוכים "במקום הנכון", התגלה כי אותה עלמת-חמודות ניסתה לעקוץ את הגברבר כאחרונת הנסיכות הניגריות. בחיי שקראתי את ההודעות וחיכיתי לרגע שבו היא תבשר לו שדודו העשיר בטימבוקטו הותיר לו ירושה של שני מיליון מצלצלין, אותה יוכל לקבל רק תמורת העברה בנקאית של כמה אלפי דולרים. הרגע הזה לא הגיע, אבל הארה אחרת, כן.

נשים מטורללות. פייסבוק, צילום מסך
חנקה אותו עם כרית כ"נקמה על הריגת קאסם סולימני"/צילום מסך, פייסבוק

גברי ישראל היקרים, אני פונה אל הלב שלכם, ואל כל איבר אחר שמוכן לשמוע. כי כל זה, בא ללמד אותנו דבר אחד: שההצעות המטופשות שלכם לבוא אליכם בדייט הראשון הביתה (כדי שתוכלו להזרים אותנו), להיפגש איתנו בלילה על חוף הים, כמובן בפינה חשוכה שאפילו המציל לא שמע עליה (כדי שתוכלו להזרים אותנו), או לארגן לנו "פיקניק אינטימי" שכולל יין זול, פייסל מעוך וסושי מאתמול - שילוב שמשום מה החלטתם במועצת הגברים העליונה שהוא השילוש הקדוש של הדייטינג - בערב כמובן וביער נטוש וחשוך (כדי שתוכלו להזרים אותנו), כל ההצעות האלו - אפילו מטופשות יותר ממה שכולנו חשבנו. כי אתם יכולים לאכול אותה בדיוק כמונו, הנשים.

באיזה קטע אתם מציעים לנשים זרות, שאתם לא מכירים, להיפגש במקומות כל כך מרוחקים מעיני הציבור? כמה זחיחות צריכה להיות לכם, כדי לחשוב שאתם בטוחים מכל פגע? הרי יש בעולם הזה מספיק נשים לא אפויות, שיכולות להתהפך עליכם בשניה. מה תעשו אם זה יהיה בדיוק בנקודה ההיא, שאפילו המציל לא מכיר? מי יציל אתכם אז?

עכשיו יקומו הפמיניסטיות, תומכיהןם ותומכיהם.ן, ויגידו: אבל סטטיסטית, נשים נמצאות יותר בסיכון מגברים ו-וואלה, אני לא מתווכחת על זה. לנשים יש יותר סיכוי מגברים להיות מוטרדות, לסבול מאלימות מינית ולהיאנס - בדייט ראשון, בדייט ה 100 ואחרי 20 שנות נישואין. אוקיי, אבל זה לא אומר שגברים לא נמצאים בסיכון בכלל, ואת הסיכון הזה, חובה למזער. אם אתם מתעקשים לא להאמין לי, קבלו שלושה סיפורים שמכניסים את חולבת הכספים לכיס הקטן ושלא תגידו שלא הזהרתי: חלק מהתיאורים קשים.

עוד בוואלה!

"הייתי צריכה לראות. אני חושבת לאחור ומכה על חטא"

לכתבה המלאה
נשים מטורללות. פייסבוק, צילום מסך
ולרי רוסריו. מפלצת סדיסטית/צילום מסך, פייסבוק

נתחיל מהמקרה הקליל יחסית, על פרשיה שנודעה גם בשם "נוכלת הטנדר". מדובר בבחורה בת 29, תושבת באר שבע, שנהגה להיפגש עם גברים שהכירה באפליקציית ההיכרויות "טינדר". בזמן הדייט, כשהגברים יצאו מהרכב לחנות הנוחות הקרובה כדי להצטייד במה שזה לא יהיה, קפצה הבחורה למושב הנהג/ת ונמלטה עם הרכב שלהם אל עבר השקיעה הפסטורלית של באר שבע. בחקירה שלה התברר שאין לה בכלל רישיון - ועדיין, היא השתמשה ברכבים הגנובים כדי לנסוע לשופינג ולמועדונים ואחר כך נטשה אותם בצידי הדרך. במקרה הזה, אין נזק לרכוש או לנפש, למעט הבהלה של אותם גברים שנאלצו לצפות בה דוהרת לדרכה עם הרכב שלהם.

אם זה לא מספיק כדי להעיר אתכם, קבלו את הפרסייה הלוהטת ואני לא מדברת על המלכה אסתר. אתם מוזמנים להכיר את ניקה ניקובין, צעירה ממוצא איראני המתגוררת בארצות הברית. ניקובין הכירה גבר באינטרנט, נפגשה איתו, ומשם הם זרמו למלון, כדי לשחק דוקים אל תוך הלילה. אממה, באמצע ההתעלסות הלוהטת בין השניים, ניקובין נטלה כרית, הניחה אותה בכוח על פניו של אותו גבר ודקרה אותו בצוואר. לבחור ככל הנראה שלום, הוא הצליח להימלט ולהזעיק את כוחות השיטור המקומיים.

ניקובין נתפסה והודתה מיד במעשה, שהמניע שאליו היה לדבריה: נקמה נגד חיילים אמריקאים על הריגת קאסם סולימני (שהיה מנהיג משמרות המהפכה האיראניים) ב-2020. בואו ניתן לזה לשקוע רגע. במקום לעשות מה שכל בחורה שפויה הייתה עושה עם דייטינדר במלון, שזה פשוט - סקס, האישה הזו החליטה לנקום את מותו של ארכי-נבל עוין, בהליך מדיני-מודיעני, שנתיים קודם לכן. ככה שבפעם הבאה שאתם שוכבים עם מישהי שהכרתם לפני שתי דקות, מומלץ א. להרחיק כריות מהאזור וב. לוודא שאין לה מניעים לאומניים. בקטנה.

גיף של אישה מחבקת את עצמה. Giphy
גיף של אישה מחבקת את עצמה/Giphy

ואם חשבתם שזה מבהיל וטרגי, שמרתי את הזעזוע האמיתי לסוף וקוראים לה ולרי רוסריו. אותה ברונטית יפהפייה התגלתה כמפלצת סדיסטית, לאחר שפיתתה לדירתה בברונקס (שכונה בניו יורק, ארה"ב), גבר בן 24, אותו פגשה באינסטגרם. כשהוא הגיע לדירה של רוסריו, הוא גילה שבמקום דייט ביתי לוהט עם הצעירה בת ה-22, ממתינים לו במקום שלושה גברים חמושים. החבורה גררה את הגבר לחדר האמבטיה, הפשיטה אותו, קשרה אותו, שפכה עליו נוזל דליק, הציתה אותו ודקרה אותו. אחרי כמה שעות של עינויים קשים, רוסריו והגברים התקשרו בשיחת וידאו לאחיו של הבחור ודרשו ממנו תשלום כופר עבור שחרורו, תוך שהם דוקרים אותו מול עיניו המבועתות. לא יודעת מה אתכם, אני לא יודעת איך אני אצליח להירדם בלילה עם המחשבות האלו. הגבר בחיים, אם אפשר לקרוא לזה כך, רוסריו והגברים עומדים כמובן בפני משפט ומאסר והכל מחליא ולא מצחיק בכלל.

נשים שפוגשות גברים אונליין, מוציאות לפעמים לא מעט אנרגיה וזמן על לנסות להסביר להם למה הן לא מרגישות מספיק בטוחות להיפגש אצלו בדירה, או אצלה בדירה, או בחוף הים החשוך, או ביער הנטוש. ואני חייבת להגיד בצער, הרבה גברים (לא כולם, כמובן) פשוט לא מבינים על מה הן מדברות. זו בדיוק התוצאה של אותה ראיית עולם פריווילגית ושל ביטחון אישי מזויף, שאין לו אחיזה במציאות. יש נשים שלא מוכנות לבזבז זמן על גברים כאלו וטוענות שאם הם לא מבינים למה נשים חשות חסרות בטחון בעולם שלנו, הם גם ככה לא מתאימים להן. אבל מסתבר, שגם גברים לא יכולים להרגיש בטחון בעולם שלנו והמסקנה המתבקשת היא אחת: אל תפגשו עם זרים וזרות לבד במקום לא מוכר וגם אל תשאירו אדם שאתם/ן לא מכירים/ות, לבד באוטו שלכם/ן. נשים ואנשים צריכים להרוויח את האמון שלכם, אל תגישו אותו להם על מגש של כסף. אחרת, אתם עלולים לגלות שהטנדר שלכם נעלם. ז"א, אם בכלל תישארו בחיים כדי לספר על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully