נערים בחוף. ShutterStock
ShutterStock

על ארבעה בנים דיברה תורה. עכשיו הם גברים, והם בטינדר

מיה אגסי

15.4.2022 / 12:36

כנגד ארבעה בנים דיברה תורה והבנים האלו גדלו כנראה להיות גברים ולא מהסוג שיעשה לך חיים קלים. תנו לעצמכן נקודה על כל פעם שאתן מזהות את הטייפ במישהו שאתן מכירות/הכרתן. מי שמקבלת מעל 5 נקודות יכולה לפנק את עצמה עם עוגיית בוטנים מחניקה. פסח שמח!

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע והנה בא התקף אלרגיה אביבי וגם החג שבו את צריכה להתלבש יפה רק כדי שיושיבו אותך ליד הדודה הכי מעיקה במשפחה, שתחפור לך למה עוד לא התחתנת/למה הילדים שלך לא יושבים בשקט/למה את לא עושה דיאטה/למה את לא לומדת משהו אחר. ליבי איתך ותפילותיי הן שלפחות ישאירו לך קניידלך עסיסי להתנחם בו.

החלק העיקרי של ליל הסדר הוא כמובן, איך לא, האוכל. אה... סליחה, ההגדה. הגדת פסח מעבירה לנו מסר מעצים ומרגש על יציאה מעבדות לחירות והשתחררות מכבלי כל מה שמעיק עלינו, תוך התגברות על סכנות חיים, קשיים ואתגרים. כל זה באמת אחלה. זה ותירוץ לשתות ארבע כוסות יין.

ההגדה גם מספרת לנו על ארבעה בנים: חכם, רשע, תם וזה שאינו יודע לשאול. כמה אלפי שנים חלפו בקטנה וכיום חיים בקרבנו בנים אחרים לגמרי. ולפני שאתם קופצים בראש, כן, כל הנאמר יכול להיאמר גם על נשים. רק שהתורה לא דיברה כנגד נשים במקרה הזה. היא מדברת מספיק על נשיות בהקשרים אחרים ולא תמיד הכי מחמיאים. אז פשוט תיאלצו להתמודד. עברתם את פרעה, תעברו גם את זה.

אילוסטרציה. ShutterStock
לא חכם/ShutterStock

טיפש

כשאני מדברת על גברים טיפשים, אני חלילה לא מדברת על גברים עם הפרעות תקשורת או קשב, לקויות כאלו ואחרות, מגבלות קוגניטיביות וכדומה. אלוהים יודעת שחלק מחבריי הטובים ביותר וגו'. הגבר הטיפש מגיש לך חוויה אחרת לגמרי של כסילות, כזו שגורמת ליובש ווגינלי בשניות. שום דבר שאף אחת או אף אחד יגידו, לא יצליח לשכנע אותו אחרת. זה אגב, הכי עצוב בעיניי. כי פלורליזם זה חשוב מאוד, אבל כשאתה שבוי בתפיסת עולם ששום דבר לא יכול לנער אותך ממנה וכשאתה לא באמת בשל לקיים דיון פורה בנושא, אתה נמצא בעבדות מחשבתית ולא יהיה לך חורין. הגבר הטיפש הוא זה שמחזיק בדעה פוליטית קיצונית והזויה לשמאל או לימין, רק כי זה מה שהוא ספג בבית ולא כי עשה חושבים עם עצמו.

הוא יקטלג כל אחת ואחד תחת הגדרות נוקשות ויסובב את תפיסת המציאות שלו ככה שההגדרות האלו לא יתערערו בשום אופן. טרנסים/יות, ביביסטים, רל"בים, חילונים, דתיים, שאר האנושות - אף אחד לא יחמוק מאמות המידה שהגדיר לעצמו כנכונות בצורה אבסולוטית לרוב, הוא יהיה עיוור לחלוטין לדבשת של עצמו. זה לפני שהזכרנו את טפשת הקונספירציות, שמתחילה אי שם בקנוניית החיסונים ונגמרת בירח, עליו כמובן מעולם לא נחתנו. הגבר הטיפש לא ייתן לעובדות לבלבל אותו! כדור הארץ שטוח, הסדר העולמי החדש החל, הפרוגרסיביים המטורללים משתלטים על העולם עם נקודות במקום סלשים, האילומינטי שוטף לנו את המוח ועוד. אני כבר לא אתפלא כשאשמע ששמים לנו אבקת חשמל במים, שהמפלצת מלוך נס התאסלמה ועוד כמה הזיות שיגרמו לסיפורי פולקלור כמו מן שנופל מהשמיים וים שנקרע לשניים, להישמע הגיוניים לחלוטין.

עוד בוואלה!

#מאמינותלך? ההטרדה המינית ב"כולן" הבהירה איפה הטעות

לכתבה המלאה
גבר מצלם את איברו. ShutterStock
לא ישר/ShutterStock

נכלולי

מנסיכים ניגרים שמבטיחים לך ירושה של 2,000,000$ אם רק תעבירי להם פרטי אשראי. מאלמנים שבורי לב שמבטיחים לך את הירח אם רק תלווי להם תרי זוזי. מנוכל הטינדר ועד איתמר מטפס על קארין, מהגברים שמשתמשים בתמונות של דוגמנים ועד הגברים שמשקרים פעמיים: פעם אחת לאשתם ופעם שניה לאומללה שהחליקה אותם ימינה, לה הם כמובן מספרים שאין להם תמונה כי הם סוכני מוסד. מעניין אותי לדעת אם סוכני מוסד אמיתיים, שהם ללא צל של ספק גברים מובחרים ואמיצים, מודעים בכלל לזילות הנוראית שעושים להם גברים שמחממים כיסא בשמייטק ומחרטטים לפלירט התורנית שהם לא שמים תמונה/מדברים בטלפון/מתכתבים בוואטסאפ כי הם סוכני שב"כ.

אז נכון, אפשר להגיד שמתחזים, מוזרים ושקרנים תמיד היו ותמיד יהיו. אבל ההיקף של זה פשוט מחריד. ומה עם אלו שעושים לך גזלייטינג פר אקסלנס, כדי לשכנע אותך בכל מחיר שזו את שמטורללת ולא הם? ואלו שמנסים לשכנע אותך שכשאת אומרת "לא", את לא באמת מתכוונת לזה? אם כל הגברים האלו היו משקיעים רבע מהאנרגיות שהם משקיעים בלהיות דושים, בלמצוא תרופה לסרטן, או לכונן שלום עולמי, או לפתור את הרעב באפריקה, העולם היה נראה אחרת. בינתיים נצטרך להסתפק בלאכול מהם מרור.

בחור צעיר מנגן בגיטרה. ShutterStock
לא בשבילך/ShutterStock

טוב לב

הגבר טוב הלב הוא משהו אחר לגמרי. הוא מלח הארץ, שירת בקרבי אבל תמיד שמח לשיח פתוח והידברות. הוא מסוג הגברים שבכל רגע נתון אפשר למצוא אצלו בבית ארבעה חתולי אומנה, דררה שנפצעה בכנף וסיר עם אורז שהוא מסיע אחרי זה למשפחה נזקקת. הוא זה שתמיד אפשר לסמוך עליו שיבוא לחלץ עם כבלים, או שיעזור במעבר דירה. הוא מסוג האנשים שרק החיוך שלהם יכול להאיר חדר שלם ושברור לך שהוא יהיה האבא הכי מדהים בעולם. טבעוני מגיל שנתיים, אבל לא חופר על זה. מנגן על שלושה כלי נגינה, אחד מהם בוודאות גיטרה.

הגבר טוב הלב קשוב לנשים, מכבד אותן, מחבב אותן, אבל לא מתרפס. הוא יודע לעמוד על שלו אבל לעשות את זה בצורה נעימה, לתקשר את הכעסים והרצונות שלו וגם להביא לך מגש סושי, בלי שביקשת בכלל. יש רק בעיה אחת עם הגבר טוב הלב: אין סיכוי שהוא ישים בכלל על שרלילת אינסטוש כמוך. לא מעניין אותו באיזו מסיבה היית, כמה גיהצת בעזריאלי ושההיי לייט של היום שלך היה ריב בהישרדות. הרכילות שלך משעממת אותו, העולם הפנימי שלך לא מאתגר אותו אינטלקטואלית ובואו נודה באמת - את פשוט לא ראויה לגבר כל כך ערכי.

אילוסטרציה שאלת תם. ShutterStock
לא עונה/ShutterStock

וזה שאינו יודע לענות

לייצר דיאלוג עם גבר שלא יודע לענות, אפשרי בערך כמו שאפשרי לנסוע לארוחת הסדר בלי להיתקע בפקקים. בקיצור, זה לא. ולמה? כי לגבר שאינו יודע לענות, יש עוד 17 צ'טים פעילים, בכל אחד מהם הוא מפנק עוד מישהי עם ה-FOMO שלו, שגורם לו להתפוגג במסגרת המרדף אחרי משהו/מישהי טובה יותר. הוא אפילו לא יודע מה יהיה "טוב יותר", אבל הוא משוכנע שזה קיים ושכל אמצעי מקדש את המטרה, כולל גוסטינג בכל שלב.

אז לענות לך בטווח זמן סביר ובצורה מכבדת? סליחה, גברת, זה 2022 פה, זה מעבר לכוחותיו. עוד גבר שאינו יודע לענות הוא מסוג הגברים שאת מנסה להכיר קצת והם מיד חותרים לדיבורים על סקס. לא שיש בעיה עם דיבורים על סקס או עם נגיד, סקס. אבל יש לזה זמן ומקום והמון גברים מתעלמים מהעובדה הזו. הגבר שאינו יודע לענות לא באמת יענה לך איך היה היום שלו למשל. הוא יספר לך שהיה "בסדר", כמו ילד קטן ששואלים אותו איך היה בגן והוא מדקלם "כיף". הוא כן מיד יספר לך בשמחה שהוא בדיוק ערום/בדרך למקלחת/יושב על הספה עם היד בתחתונים/מנסה להרגיע את הזקפה שלו. הקשר לשיחה? לא קיים. רמת הקרינג' שלך? בשמיים. האם אכפת לו? לא. דיינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully