אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 אהבה חדשה

אור כובש, סרגיי מבשל, מיכאל לומד תורה ועידן מגורש מהדירה

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 21:22

הזוגות ממשיכים לעבר השקיעה, ובעיות חדשות ממשיכות לצוף - אור כובש את ליבה המרוחק של אל, סרגיי מבשל במקום להתבשל, מיכאל לומד תורה ועידן מגורש מהדירה - אהבה חדשה, פרק חמישי

מריאנה וסרגיי בבאגי

כזכור, שני זוגות התפרקו בתוכנית ההחלטה הקודמת - מריאנה שלחה את רזי וקיבלה את סרגיי. אל סיימה את יחסיה עם אמיר וקיבלה את אור, ושני הזוגות שהמשיכו יחד לעוד שלושה ימים הם שני ומיכאל, ודנה ועידן. לא שזה יעזור למישהו.

מבין ארבע הנשים, מריאנה היא היחידה שבאמת מפגינה פגיעות ולא מסתתרת מאחורי דמות שהלבישה על עצמה. היא הגיעה פתוחה לתהליך הזה, נטולת מגננות, אותנטית, ורוצה לצאת ממנו עם זוגיות, ולא עם חבר למשחקים. היא לא מנסה להסתיר את ההתלהבות שלה מסרגיי, הבחירה השנייה שלה, שאפילו עוזרת קצת לרפא את הפוסט טראומה מהראשונה. את הטראומה של סרגיי מזוגיות עדיין לא לגמרי קלטתי, אבל לא אתפלא אם הוא מסתובב שבור לב מאיזו אקסית כבר עשור, והתרגל לנהל חיי רגש "קלילים" עקב כך. הוא בחור מקסים ונעים, מתחשב ורגיש לסביבה, ואת המשימה בילו בצחוקים ונסיעה בבוץ. כשחזרו, מריאנה ניסתה לוודא שגם הוא נהנה כמוה. אז כן, הוא נהנה, לדבריו - אבל נראה שזה לא מתלבש לו בול כמו לה, וחבל.

הוא לא אומר את זה בריש גלי, אבל נדמה שהוא לא ממש יודע מה עושים כשהם שניהם לבד בבית, ומעסיק את עצמו בבישול כדי לחפות על כך שהוא עצמו לא ממש מבושל לזוגיות - לפחות לא כזו מהסוג הרגוע שמריאנה מבקשת לעצמה.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
נהנים באקסטרים. מריאנה וסרגיי/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

אל, אור והקעקוע

גם אל די מבסוטה, התעוררה לבד, וישבה בסלון עם משקפי שמש, מרוצה על הבחירה השנייה שלה, באור, אבל מכל הסיבות הלא נכונות. זה היה צפוי, אבל לא העזתי לקוות להוכחה כל כך מהירה - ככה מתנהגת אישה שמנוהלת על ידי פחד נטישה. השיטה שלה היא לשמור על ריחוק ולהימנע מאינטימיות, תוך כדי שהיא מספרת לעצמה שהיא צריכה הרבה ספייס, כי זה נשמע "טוב". למעשה היא צריכה ספייס בעיקר עם בחורים שרוצים אותה, וגם הם מעוניינים בעיקר בגלל שהיא לא מושגת, וזה הלופ שהיא תקועה בו. הנה הגיע אור, בחור שבמופגן לא עושה מאמצים להתחבב עליה, אבל הנורות האדומות לא נדלקות לה אפילו כשהוא אומר על מיכאל ש"הוא מדבר יותר מבחורה", משפט אומלל שטומן בחובו כל כך הרבה רעות חולות החל מהצורך לרצות אותה, המשך בהעמדת פנים כרונית שהוא קול, קליל וזורם, וכנראה לא עקב עודף ביטחון עצמי.

"הוא מדבר יותר מבחורה" זו אמירה בומרית ומטופשת, שאין לה מקום בשיח אינטליגנטי - רק ביקום המקביל שבו בדיחות "אשתי", והלצות על מחירן הגבוה של תחתונים יחסית לכמות הבד עוד זוכות לחיוכים. מעבר לזה, זו אמירה לא מכבדת, שחושפת יחס מזלזל בנשים, שכולן כפי הנראה נודניקיות שלא מסוגלות לסתום את הפה ומדברות רק שטויות, וגורמת לי לתהות לגבי היחסים בבית בין אמא לאבא. אבל לאל לא אכפת, כי סוף סוף הביאו לה בחור שמרוכז בעצמו יותר ממה שהיא מרוכזת בעצמה. עכשיו היא יכולה להיות רגועה - אור ללא ספק לא נמצא בקבוצת הסיכון "בשל למערכת יחסים", ואי לכך היא חופשייה להתלהב.

מרוב התעסקות בעצמו ונסיונות להגדיר לעצמו אישיות מגניבה הוא חייב לקחת אותה למקעקע שלו, כי דחוף לו לכתוב על עצמו "קור רוח". "אני כולי מפורק בקעקועים" הוא מתפייט בגאווה אל המצלמה. אל קצת בהלם, קצת בגלל שהיא לא מסוגלת להכיל כמה שהוא בחור זורם ומגניב, וגם אולי כי זה טיפה מחייב לעשות קעקוע בדייט שלא ילך לשום מקום מלבד כמה שנים של יחסי "קז'ואל", אבל היא מתחילה לשקול עיצובים.

איזה קעקוע לעשות, היא תוהה, והיכן, שייראה טוב גם אם היא תשמין או תזדקן, והנה מגיע המשפט השני שאמור להתריע על בעיה: "כשתהיי זקנה זה לא יעניין אף אחד", הוא קובע, והיא, במקום לקלוט, מסכימה איתו שאכן כשהיא תהיה זקנה היא לא תעניין אף אחד, ומפספסת את העובדה שגם כשהיא צעירה הוא לא באמת חושב שהיא מעניינת. לא יותר ממנו, לפחות.

קשה לי להאמין שהוא קנה את הסיפור של חיית פרא (לא מחמד!) שתמיד מנסה לברוח, ושהגיעה לתוכנית כדי לכלוא את עצמה. הוחלט שהיא תקעקע על עצמה את המילה "מאולפת", ונצטרך להאמין לה כשהיא טוענת שזה נשמע טוב יותר בצרפתית. המשמעות מצמררת בכל השפות, וצמרמורות ימשיכו להיות מנת חלקה כל עוד תמשיך להעמיד פנים שהיא בורחת, ולא נמנעת בכל כוחה מלעבור עוד נטישה, מה שכנראה יקרה. אם לא מחר, אז מחרתיים.

עוד בוואלה!

סגר פסח: זו התופעה המפחידה שמתרחשת אחרי חג הפסח

לכתבה המלאה
אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
מפורקים בקעקועים. אל ואור/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

שני, מיכאל והילדים

יושבת הקונטרול פריק המוקפדת והביקורתית ששמה לב לכל דבר ולא מרוצה כמעט מכלום על ספת הפסיכולוג וטוענת "מצאתי את עצמי משחררת שליטה בתהליך הזה". לא יודעת איך הוא התאפק לא לצחוק לה בפנים. ככה לא נראה שחרור שליטה, נשמה. הוא רומז לה בעדינות שאולי היא לא כל כך משחררת אם בכל רגע רומנטי בא לה לכעוס עליו על משהו שלא קשור. שני מתעקשת, שבאמת שהיא מדברת איתו בכבוד ובכלל לא בכעס, והוא מציע לה לנסות משהו חדש. "יותר רכות"? היא שואלת, ומרוב חרדה בשנייה שהיא נכנסת לחדר מעבירה ביקורת על איך שמיכאל נותן נשיקות, כולל חיקוי. קומדיה פיזית זה לא הצד החזק שלה. או קומדיה, בכלל - היא לוקחת את התהליך הזה ברצינות תהומית, ולראייה, היא הביאה את גיסתה למפגש מקריפ במיוחד עם מיכאל בחולצה שהוא כבר לבש (!!!) ופרק כ"ג בתהילים.

עזבו את ההדתה הכפויה שמלבישים על המסכן הזה, אבל שני, במקום לשחרר מהביקורת, מביאה תגבורת, את גיסתה שהיא אפרנטלי יותר ביקורתית ממנה, ואת זה שני אומרת בהערצה. לא נורא, מיכאל, אין צורך להקיא מפחד, הגיסה רק מחליטה בשבילה עם מי לצאת ומה לעשות בצמתים חשובים בחייה. "אוהבים אותך בדרך כלל במשפחות?" היא מנסה קצת רכות כמו שהפסיכולוג הציע. מיכאל בהתקף היפר-ונטילציה ששום בוטוקס לא יכול לפתור, מוצא את עצמו בלופ חד גדיא מלחיץ. הגיסה מנסה להחזיר אותו בתשובה בשביל ששני תוכל להתחתן איתו ולשלוח את הילדים שלהם לחינוך דתי. כדי לרכך את המכה היא מסבירה שהיא כמוהו, באה מבית שהיו בו פירות ים וחזיר על השולחן כל יום ראשון, והנה, תראה אותה עכשיו, עם שביס.

מיכאל נלחץ, כי הפערים ביניהם הם בלתי עבירים בעליל, וגם כי האירוע הזה מוכיח שהיא מתייחסת אליו בשיא הרצינות. כנראה שזו גם הסיבה שהיא נתקעת על כל שטות שהוא עושה או אומר - מה שנראה כמו ביקורתיות יתר, הוא בעצם הפחד שלה לא לעשות טעות בהחלטה הרת הגורל הזו, ואולי זה צריך להלחיץ אותו הרבה יותר מעתיד עם כיורים כשרים.

הערב שלהם מסתיים בטיול בו מיכאל מספר בהתרגשות שבחמישה ימים האלו הוא השתפר מאד בכל מה שנוגע לזוגיות. מה שנקרא בשפת הריאליטי - עבר תהליך. ולכן מאד חסרה לו האינטימיות שבין גבר לאישה, שזה בשפת הריאליטי סקס. לא בדייט ראשון, הגזמת, הוא מתגונן, אבל אם אפשר היום, כי מחר הוא הולך, ואם לא יהיה סקס הוא לא יוכל להגיד לעצמו שירד לו, ולעבור הלאה. כל ההמתנה הזאת משבשת לו את הדפוס וזה לא לעניין. מיכאל יכול להירגע, שני כבר נתנה לעצמה משימה - לנשק את מיכאל בהזדמנות הראשונה - "אם זה יגעיל אותי אין דרך חזרה", היא אומרת. כן, זה נשמע מבטיח.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
מה עם סקס? מיכאל ושני/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

דנה, עידן והפורש

אם לא שמתם לב, בתוך תוכנית הריאליטי "אהבה חדשה" מתקיימת עוד תוכנית "קחי אותי למיאמי דנה". "נשבר לך הלב פעם?" היא מבררת "אבל כזה, ברמה של קרייס?" מניין האנגלית שלך, דנה, כי אין מילה כזאת באנגלית, לא שעידן יודע. "בא לי שהחלום הענק הזה של החתונה והשמלות יתגשם כבר". היא צוללת לעמוקים, ועידן לא מתבלבל ומזכיר לה שלאהבה שלו יש תנאים, הפעם בצורת מחמאה: "אני רוצה שתדעי שאת יפה לי היום. יותר ליידי כזאת". דווקא הפעם דנה לא קולטת את הביקורת על אופיה, ולוקחת אותו ליום כיף "באווירה טובה, זורמת קלילה, יום נוסח מיאמי על גבול ישראל". "מעולם לא נהגתי על פורש", מתלהב עידן מהסטייל המעודן של זוגתו, "אז אני אני אנהג" עונה דנה, וזהו - נגמר היום כיף.

עידן מרגיש שגבריותו מוטלת בספק עכשיו משלא הורשה לגעת בהגה "קצת מעליב כשהאישה שלי עולה על הפורש, ואני יושב לידה כמו שוליית הקוסם, זה לא זוגי" הוא מסביר "בזוגיות שאני מכוון אליה אישה יכולה לנהוג, אבל אני מחזיק בהגה, אני מנהל את הדברים - והיא איתי, ביחד". איזה יופי, תודה.

כמה שעידן חסר רגישות, דנה לא פחות גרועה, ואולי אפילו יותר. איכשהו היא הצליחה לפספס לחלוטין את הבאסה שלו, וממשיכה לרמוס את גבריותו כשהיא שואלת אותו באיזה טסט הוא עבר. שני. היא עברה בראשון, לידיעתך.

יום הכיף כולל את מה שהכי מגדיר את דנה: סוויטה מפנקת במלון ומסאז' זוגי. הכל צועק רומנטיקה מאולצת. אמנם יש נוף, ואוירה של USA, אבל עידן, עדיין בטראומה מזה שלא נתנו לו לנהוג בפורש, הולך לטבול בג'קוזי. מה זאת אומרת הוא הולך לג'קוזי במקום לשכב לידה להחזיק לה את היד ולהרגיע אותה? להרגיע? ממה?

דנה עושה פרצוף, אבל הוא רק צועק מהחדר השני "קחו את הזמן!" וממשיך לשכשך לבד. אם עידן חשב שעל התנהגות כזאת מגיע לו פרס, עידן טעה מאד, כי גם בדרך חזרה דנה מתיישבת ליד ההגה. רגישה, כבר אמרנו? מרוב תסכול, במקום לצרוח עליה, הוא מחזיר לעצמו את הגבריות על חשבונו של איזה אומלל ברחוב.

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
כל כך הרבה אמת. דנה ועידן/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

בחזרה בבית, שני מאשרת את חשדותיה האינטאיטיביים של דנה, שתוהה איך גבר מסוגל להשלות בחורה שמראה לו כל כך הרבה אמת. היא לא מבזבזת זמן בהמתנה ליום הבחירה, ומגרשת אותו בנימוס נוסח מיאמי באותו הרגע: "אני חושבת שאתה בחור מהמם, יש לך לב מדהים. אתה לא אשם, אז אני אשמח אם אנחנו ניפרד כידידים", ומסרבת לשמוע ממנו מילת הסבר נוספת למרות ניסיונות השכנוע "כדאי לך - זה לטובתך". דנה הולכת לישון בהצהרה אמיצה "אף אחד לא יבזבז לי את הזמן יותר" למרות שעברו רק חמישה ימים, ותוהה בדמעות איך תצליח להכניס עוד גבר דרך אותה דלת, אליה הביתה. עידן, אני אתגעגע אלייך. שני - צפי לפנייה באינסטוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully