חתונמי. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

אל תמהרו להיות אופטימיים, כי הם כנראה לא ישרדו

ענת ניסני

11.5.2022 / 12:23

למרות שהעונה של חתונה ממבט ראשון התחילה ב"תראו, הוצאנו מפה חתונה!" ולמרות שעל הנייר נראה שלשני השידוכים הראשונים יש פוטנציאל גדול להצליח, ענת ניסני מציעה להנמיך ציפיות

תשמעו, אני מרגישה שההפקה של חתונמי מנסה להגיד לנו פה משהו: בכל הפרומואים הם מטפטפים שהפעם זאת "עונה אחרת", את הפרק הראשון הם פתחו עם רבע שעה של סגידה לניר והגר, השידוך הכי מוצלח של המומחים והזוג הנשוי הראשון שיצא מהתוכנית - יכול להיות שכשהם אומרים "עונה אחרת" הם לא מתכוונים לחגיגת הדייברסיטי הנאורה שכוללת זוג גברים ואת פלא העולם שנקרא אישה שאוהבת לאכול? יכול להיות שמה שהם מנסים לרמוז לנו זה שהעונה הזאת תהיה אחרת כי הפעם היא תצליח לייצר זוגות באמת מוצלחים?

על הנייר, כרגע - זוג אחד עם כימיה ששורפת את המסך, זוג שני שמוגדרים כתאומי הנפש אחד של השני - נראה שהפוטנציאל לא רע. אבל בניגוד לחזי ונצחית, ההורים המאופקים של החתן משה (והרי איך אפשר לא להיות מוגזמת עם שם כמו נצחית), אני לא ממהרת להיות אופטימית.

לפני שאסביר את עצמי, אני חייבת לתת גם את השנקל שלי בנושא החם של הרגע ולומר לחתונמי כל הכבוד על הליהוק של מעיין. סופסוף העזתם להראות לצופים שלכם משהו אחר, להביא אל המסך שלנו כלה שונה - כזאת שלא לובשת לבן בבוקר של החתונה! שאפו.

ואחרי שסיימנו עם הנושא המעייף הזה, אפשר להתפנות לחלק המעניין באמת ולנסות לנבא מה הסיכויים של שני הזוגות שהכרנו עד כה. לצורך נבואתי אגייס אמצעים מהימנים כגון תחושות בטן, ציניות, פסיכולוגיה בשקל וטראומות אישיות, או במילים אחרות - כל המרכיבים של קשר מוצלח בעולם האמיתי.

מעיין ובן

חתונמי. קשת 12, צילום מסך
חתונמי/צילום מסך, קשת 12

זה התחיל מלחיץ, אפילו מאוד, עם מין עוויתות לא ברורות על הפנים של בן ברגע בו מעיין נכנסה. זה היה כל כך לא ברור, שאני תוהה עד עכשיו אם הייתה שם מניפולציה של העריכה שהכפילה את הרגע הזה, או שבן פשוט חווה תקלה זמנית בוויסות הרגשי. בכל מקרה, תוך שתי דקות הקסם שקוראים לו מעיין פוצץ את בלון החרדה שקראו לו בן והחזיר אותו להיות הגבר הקליל והמצחיק שהוא, והחיבור ביניהם היה משהו שאי אפשר לפספס.

מה טוב
אלוהים, איזה כימיה מטורפת! מימי אחווה סיטבון וטל כוכבא לא נראתה כימיה כזאת בחתונמי, וגם הנינוחות הפיזית והתקשורתית ביניהם היא משהו שכמעט לא ראינו, ושכל כך היה חסר בעונה שעברה! האלכוהול, שהתחיל להשפיע די מהר, גם לא הזיק, והם פשוט לא הפסיקו לצחוק. אבל באמת, בלי הפסקה. כאילו, די. אבל רוב הזמן היה ממש כיף להסתכל עליהם והרגע בפרק של אתמול שבו מעיין החמיאה לבן על כמה שהוא לא רק בבון ושניהם אמרו ביחד "תודה, גם את" - פרייסלס. רק על הרגע הזה הם יהיו עכשיו בהיי שבוע.

מה פחות טוב
בדיוק זה. כל ההיי הזה. אני לא מצליחה להתנער מתחושת בטן טורדנית שמזכירה לי קשרים מהעבר שנעלמו באותה המהירות שבה הם התחילו. לרוב אלה היו קשרים שבהם ההתלהבות הייתה כל כך מוגזמת, מהירה ולא מבוססת, שכל מה שנותר לה היה להתפוצץ במפגש הראשון עם המציאות. אני בעיקר מרגישה את זה מבן, שלקראת סוף הפרק הראשון הפך לגרסה הצעירה של הדוד החרמן ונראה כאילו הוא לא מצליח להחזיק את עצמו מרוב תשוקה. זה היה שינוי קצת קיצוני מהפרצוף הלא ברור שהיה לו בכניסה, לא היה ברור אם זה האלכוהול שמדבר, ובשני הרגעים שבהם הוא גם שיתף את מעיין בזה, היא נראתה בעיקר נבוכה.

קחו את כל ההיי הזה, בצירוף זה שהוא העיד על עצמו שהוא נוהג להיעלם, וקיבלנו סיבה מספיק טובה לחשוד. אני מאמינה שהוא באמת רוצה לשנות את הדפוסים הישנים שלו, אבל האם זה יכול לקרות כל כך מהר? ומה יקרה ברגע שהצחוקים קצת יירגעו? האם הם יצליחו לתקשר גם בלי המעטה של הצחוק?

חתונמי. קשת 12, צילום מסך
חתונמי/צילום מסך, קשת 12

מי שבאמת יהרוס להם - ההורים
מה נסגר עם אמא של בן, שהגיעה לחתונה של הבן שלה עם ג'ינס ומכופתרת, הלוק הקבוע של קארין מהעונה שעברה, וכמעט נכנסה באיזה דודה שגיג'דרה קצת יותר מדי בחופה? לא יודעת כמה הוא ילד של אמא אבל לפי איך שהבית שלו נראה הוא עדיין בווייב של חדר אצל ההורים, כך שלצערי הסירוב שלה להתלהב עלול להוריד לו גם.

מה צפוי בפרקים הבאים
ההפקה של חתונמי לא פראיירית, מתח מיני שווה רייטינג והיא תסחוט אותו עד הסוף. אי לכך ובהתאם לזאת, השניים הולכים לבלות את הפרקים הקרובים במלדיביים, מקום בו לגיטימי להסתובב עם הרבה עור חשוף. כמו כן, אפשר לצפות לראות עוד פעילויות פיזיות עם קונוטציות מיניות - מי ידע שיום אחד סדנת קרמיקה תהיה סצנת הסקס הכי לוהטת בפריים טיים.

בכל מקרה, אם ראיתם את הפרומו עם הזוג שאומר שהם רוצים לסיים את התהליך כי ממש טוב להם ביחד - אני מנחשת שאלה הם. עם זאת, אני למודת מניפולציות של מחלקת הפרומו ומתקשה להאמין שהם באמת יוותרו על אור הזרקורים, ולכן אני צופה שההיי והפאן כנראה יישמרו עד סוף ירח הדבש, ואחריו תתחיל להכות המציאות.

מאי ומשה

חתונמי. קשת 12, צילום מסך
חתונמי/צילום מסך, קשת 12

בתחילת הפרק, כשרק פגשנו את משה, אמרתי לעצמי: וואו, איזה אדם מאושר. בחופה, לעומת זאת, הוא נראה לי רציני ועצוב. אפילו הפנים שלו נראו פתאום שונות. איך אומרים? לא סימן מבטיח. אם תשאלו אותי, מדובר בבנאדם שקם כל יום לעבודה עם שיר בלב, אבל ממי שהצטרפה אליו לחופה הוא קצת פחות התלהב.

מה טוב
שניהם נראים אנשים מקסימים, חמים וטובי לב, אני מאמינה שהם מאוד ירצו לגרום לזה לעבוד ולפעמים הרצון הוא חלק חשוב בהצלחה. לצערי, במקרה הזה, אני לא בטוחה שהרצון הטוב יפצה על הקליק הראשוני שלדעתי לא קרה. ובכל זאת, דווקא בגלל שאני מרגישה כאן קצת היסוס - מה שטבעי והגיוני שיקרה כשאתה מתחתן עם אדם שאתה לא מכיר - אולי עוד יש סיכוי שזה ייבנה לאט לאט וישתפר בעתיד.

מה פחות טוב
לפי המומחים והפרומו, הם פרקטיקלי נשמות תאומות. כל כך דומים, שהם כמעט אותו בנאדם. נו, עכשיו ברור שזה לא יעבוד. כרגע, בכל אופן, יש שם בעיקר דרמות ודרמטיות - היא כל הזמן בוכה ונקשרת לצמיד גומי בצורה מאוד מטרידה, הוא מתייחס לנעלי ספורט עם חליפה כמו לעבירה עם קלון וכותב לה פואמה על בראשית עולם בעיניים קרועות מחרדה. איך אפשר לשרוד את כל הדרמה הזאת? העיקר שבסוף, בטון הכי מדוכא, מובס ועגום בעולם, משה הבטיח שהולך להיות נורא מצחיק איתם. כולי ציפייה.

חתונמי. קשת 12, צילום מסך
חתונמי/צילום מסך, קשת 12

מי שבאמת יהרוס להם - ההורים
תראו, אין לי ולו טיפת מידע לגבי טיב הזוגיות של חזי ונצחית, ההורים של משה, אבל אם לשפוט לפי הריקוד שלהם אחרי החופה - הלוואי על כל הזוגות. למרבה הצער, את הזוגיות של הבן שלהם הם הולכים להרוס. נצחית, בעלת השם המושלם, שרק לפני רגע ייבשה את משה ואת אביו המתרגש כשהוא הודיע שהוא מתחתן, רגע אחרי החופה כבר הצהירה: "זכיתי בבת!" חזי, שכנראה ממש התרגש, המחיש כמה הוא מרוצה עם איזה מתכון לשייק, ואליהם הצטרפה איזה דודה שחיבקה את משה ואמרה בלהט: "זה זה". בדיוק מה שאדם חרד זקוק לו: עוד אנשים לאכזב.

מה צפוי בפרקים הבאים
משה טוב הלב ינסה בכל כוחו לא לפגוע במאי, שלמרות שהיא יפה, מקסימה וכובשת, היא כנראה לא הטיפוס שלו. וכך, בעוד שבן ומעיין הולכים לפנק אותנו בסצנות של ריקודים לוהטים בבגדים מינימליים על רקע צריכת קוקטיילים אקזוטיים, משה ומאי יספקו לנו סצנות מירח דבש פסטורלי בפרובאנס - טיולים על רקע שדות ירוקים, שתיקות, הרהורים והגות. מצחיק זה לא יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully