בר רפאלי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם רשמי

בר לא אשמה: הסיבה בגללה קשה לכם עם מיניות של "אמהות לילדים"

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 7:59

"התלונות והמענות שבר רפאלי מקבלת בפוסט הזה, שכולן על רקע של התנהלות פוריטנית, הן ההוכחה הכי ברורה למה שקורה מתחת לה - חרמנות סמי פדופילית גבולית מאד" מילא בר רפאלי, אבל למה להרגיז את קארין ארד? ראנט

כמו כל אדם, כמובן שגם אני קוראת לפעמים את התגובות והטרוניות שמסתיימות במילה "בושה." - עם הנקודה אחרי המילה, בכדי להדגיש את רמת המוצדקות של כותב המילים ואת עוצמת הצדקנות שמאחוריה. הרשת כל כך מלאה בכאלה שלא ברור איך טוויטר ומטא עוד לא הנפיקו תבנית מיוחדת למצקצקים, כדי שיוכלו לחסוך לעצמם עבודה, וגם לנו עוגמת נפש, מהסיבה הפשוטה שלפעמים פשוט נופלים על הבירבורים האלו מבלי לדעת מה הם טומנים בחובם, ונשאבים למחילת ארנבונים שכולה "גועל נפש!". "נורא ואיום", "היא הפסידה עוקב!", והאהוב עלי מכל "אמא בישראל. בושה".

מה שמשותף לכל הפוסטים מסוג זה, הוא לא בהכרח ההיצמדות שלהם לכל הפרטים של האירועים אותם הם מבקרים, ובטח שלא ראייה מאוזנת של המציאות, אלא זעם עיוור - כזה שיש רק לטפשים - כל כך טפשים, שלא למדו עד עכשיו להתמודד עם שום סיטואציה בחיים בלי להחיל עליה איזו השטחה דמגוגית ומכוונת של הנושא שבו הם דנים באותו רגע, במטרה אחת - לקבל לייק מריר מהכשלים ההתפחותיים שחולקים איתם ראיית עולם.

עבור 30 אלף שקלים אסי ועדי בוזגלו ילמדו אתכם על זוגיות
"מאמנת גירושין" חושפת: 10 הסימנים שהוא בוגד בך
פיינל טאץ' ללא מאמץ: הטינט החדש הזה יסדר לך את הפייס

והפעם - מיניותן של נשים שהן גם אימהות. אם לשפוט לפי התגובות שקיבלה בר רפאלי על בגד הים, זה "גועל נפש" וצריך להתרחש במסתרי חדר שינה מחופה בקורי עכביש, אם בכלל.

אפילו לשבת באמבטיה עם הילדות שלך כבר אי אפשר בלי שעדר שלם של מטורללים ומטורללות יציפו את הפיד שלך בביקורות הורות, כאילו מי ישמע מה קרה. מה עוד אסור לפי ה"סערות האחרונות ברשת?

עדן בן זקן לבשה ביקיני כשהילד שלה בתמונה, מיכל אנסקי האכילה את הילדה עם בגד גוף, אדל נראתה טוב בקמפיין מיד אחרי לידה, ועכשיו בר רפאלי מדגמנת ביקיני מחופשה שלה בחו"ל בסטורי, והילד אפילו לא היה בפריים - וגם לא במקווה מים סמוך - פשוט יש לה ילדים, בבית או באיזה שהוא מקום בעולם. אז היא צריכה להתחבא מאחורי בגדים ענקיים ושומן בטני, ואם היא באמת אמא טובה, היא צריכה לכרות לעצמה את הדגדגן. ולא משנה מה - אסור לה להיראות סקסית או חלילה להיות מינית במרחב הציבורי אחרי גיל 20.

נראה לכם הגיוני שנשים עם גוף מושלם בביקיני, שבמקרה יש להן גם משפחה, גורמות לכזה זעם ציבורי עמוק? מה קרה, אמא לילדים (מה שאומר שהיא עברה את גיל 15 וחצי) כבר לא יכולה להיות סקסית? רק ילדות קטנות, כמה שיותר תמימות, פעורות וחלקות אתם מוכנים לדמיין כיצור מיני? האם יש דבר שאתם מוצאים פחות סקסי מנשים שהגיעו לבגרות מלאה?

אתם כל כך דפוקים, באמא שלי.

מה שהכי מביך זה שהתלונות והמענות שבר רפאלי מקבלת בפוסט הזה, שכולן על רקע של התנהלות פוריטנית, הן ההוכחה הכי ברורה למה שקורה מתחת לה - חרמנות סמי פדופילית גבולית מאד שאתם מנסים להתעלם מקיומה, וכמובן נטייה אוטומטית להקטנת והחפצת נשים - פעם ראשונה כחפץ לשימוש מיני, פעם שניה כרחם ופעם שלישית כעוזרת בית בלויה - זו שבאים הביתה כדי לגרבץ לידה על הספה, ותו לא, עד שהמוות יפריד ביניכם, אינשאללה.

אדל בספלוב. פייסבוק, צילום מסך
אדל בספלוב/צילום מסך, פייסבוק

כל פעם מחדש מדהים אותי שיש עדיין כל כך הרבה אנשים שחושבים על נשים בצורה כל כך מצומצמת ומטופשת. למרות שאולי אני הבעיה. אחרי הכל יש גם אנשים שחושבים שכל הערבים רוצחים, כל ההומואים סוטים, שביבי אומר הפעם את האמת, ושבן גביר הוא שר לגיטימי ולא בדיחת אבא עבשה שהאייטיז שכחו מאחור.

תכל'ס, מה הפלא שאנשים לא יכולים לשאת במוח הקטן שלהם מורכבויות כמו ההבנה שמיניות לא סותרת אימהות, ושבנשים יש עוד כמה דברים חוץ מחיוך נעים, פטמות זקורות, ונטייה להתפרצויות בכי?

אבל אל דאגה, במדינת יהודה לא יהיה מקום לשטויות האלה, אז לא צריך להשתנות. עכשיו כבר באמת חבל על המאמץ. הקרחון המנותק שאתם חיים עליו כבר התחיל לשוט לעבר השוםדבר, הרחק מציביליזציות אחרות שעלולות להפריע לכם.

הכל בסדר, תמשיכו להצביע כמו שהצבעתם תמיד, ולחשוב שעשיית אותה הפעולה פעם אחר פעם אחר פעם תביא לתוצאות שונות, שזו ההגדרה לחוסר שפיות. ואת זה איינשטיין אמר, לא אני. הוא היה חכם, וגם בחור ממש סביר, ככה מספרים. אשכנזי, אגב. גם זה קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully