סמאשבוקס. חו"ל,
חו"ל

פיינל טאץ' ללא מאמץ: הטינט החדש הזה יסדר לך את הפייס

29.3.2023 / 16:00

השקות ביוטי חדשות משמשות לנו כאסקפיזם מכל הרעות החולות כבר שנים רבות, ומשום מה הן לא מפסיקות לרגש אותנו, במיוחד כשמדובר במותג אהוב כמו סמאשבוקס שמשיק מוצרים חדשים. תכירו את הפריימר החדש לעפעפיים, ואת הטינט החדש והעמיד

יש מישהי שלא התאבססה עדיין על טינט???

הטינט הוא לרוב מוצר עדין ברמה משתנה של נוזליות ושקיפות, וכשמו כן הוא - כתם של צבע שנראה טבעי וכאן כדי להישאר, מה שמותאם מאד גם לנשים שלא אוהבות להתאפר, אבל חסרה להם טיפת צבע לא מתאמצת על הלחיים או על השפתיים.

העמידות של הטינט נובעת מהמרקם הדקיק שלו, ש"מכתים" את העור מבלי להשאיר אחריו שכבה של חומר, ולכן גם נראה טבעי יותר, וגם נשאר שעות על גבי שעות, בעיקר על הלחיים.

אנחנו השתמשנו בו גם על השפתיים, ושם הוא קצת פחות עמיד (במיוחד אם אוכלים, ושותים ומעשנים...), אבל אם על הפנים הטינט נשאר בקלות יום שלם מבלי לדהות אפילו קצת, על השפתיים הוא נותן את הכמה שעות הטובות של מראה פרשי ונקי, מבלי להיות מורגש בכלל.

קצין הפליל את האקסית שלו שהזמינה גברים לאנוס את אשתו
מגלנט ועד מסי: לא הילדים - אימהות הן התסריטאיות הכי טובות
דוגמנית העירום באונלי פאנס המומה: המורה שהתעלל בה הציע סכום עתק לתמונות שלה
לא מניי ולא מביי: טעויות האיפור הקשות של טלי גוטליב

סמאשבוקס. חו"ל,
סמאשבוקס/חו"ל

סדרת הטינטים Halo Sheer to Stay של סמאשבוקס כוללת 6 גוונים של טינטים קרמיים המעניקים הסמקה טבעית ללחיים ונגיעה של צבע בשפתיים, ואין לנו ספק שיושקו לה מוצרים נוספים וגוונים נוספים לשישה שכבר קיימים והושקו לאחרונה בארץ. הם מגיעים בשפופרת לחיצה עם אפליקטור זוויתי למריחה נוחה על השפתיים. כשמורחים אותו על הלחיים, אנחנו ממליצות לעשות זאת לא ישירות על הפנים, אלא עם האצבעות, או מברשת/ספוגית, להנחה מדוייקת יותר.

הפורמולה החדשה מכילה קומפלקס שמני הזנה, והינה בעלת תכונות של פריימר לפנים המעניקה גימור קורן ועמיד, המאפשר לבנות כל כיסוי - החל משקפקף ועדין ועד לקבלת מראה שזוף, רך וקטיפתי.
מחיר: 149 ש"ח (מחיר השקה עד לסוף חודש אפריל: 127 ש"ח)

סמאשבוקס. חו"ל,
סמאשבוקס/חו"ל

במסגרת הסדרה הושק גם פריימר עמיד לעפעפיים, שימנע מהצלליות שלך לזוז, גם אם העפעף שלך הופך שומני באמצע יום קיץ בעבודה (כן, זה דבר).

Photo Finish Intensify 24 Hour Shadow Primer הוא פריימר צלליות שקוף, לבסיס חלק ואחיד לעפעף. החומר מעצים ומקבע את פיגמנט הצללית, בעל עמידות לתנאי לחות וזיעה עד 24 שעות.

פורמולת הפריימר מכילה רכיבים מזינים וכוללת את קומפלקס Silkscreen עם חלקיקי פולימרים גמישים ונושמים המחזקים ומגנים על עור העפעף מפני נזקים סביבתיים, זיהום אוויר וקרינת אור , ניתן לשימוש גם כבסיס לאייליינר, מזין את העפעפיים, מחזק את העור, בעל מרקם נעים ולא שומני, ניתן להשתמש בו גם לעיצוב הגבות, ולהניח לפני שפתון כדי לסייע לו לשמור על עמידותו.

את הפריימר מורחים על העפעף בשכבה אחידה, ממתינים 60 שניות ליבוש מוחלט ולאחר מכן מאפרים את העיניים.

מחיר: 109 ש"ח מחיר השקה עד לסוף חודש אפריל: 93 ש"ח, להשיג בחנויות סמאשבוקס, ברשתות אפריל, סופרפארם, משביר ו- BE ובאתר האונליין של סמאשבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully