גירושים. ShutterStock
ShutterStock

"מאמנת גירושין" חושפת: 10 הסימנים שהוא בוגד בך

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 10:29

אם הגבר שלך התנהג קצת מוזר לאחרונה ואת לא בטוחה למה, קחי בחשבון שאולי הוא בוגד בך. דיברנו עם מאמנת הגירושים שרה וודוורד, וקיבלנו את עשרת הדברים שיכולים להצביע על כך שהוא בוגד בך

מאמנת הגירושים שרה וודוורד מפרטת על ההתנהגויות שמנסיונה המקצועי יכולים להצביע על כך שגבר בוגד:

"יש כמה אינדיקציות לכך שבן הזוג אולי בוגד. אבל כמובן שכל אחד צריך להבחין בשינויים בהתנהגות שלהם ושל מערכת היחסים בכלל, ומעל לכל, לסמוך על תחושת הבטן שלנו, שצודק לעתים קרובות, והבטן שלנו ידועה בתור המוח השני שלנו." היא מציינת וממשיכה "אולי זה אפילו לא משהו ברור, אבל את פשוט יודעת שמשהו קורה, ומבחינה בשינויים עדינים בהתנהגות או אפילו במשהו שאתה לא יכול לשים עליו את האצבע. יחד עם זאת, רק בגלל שאולי שמת לב לאחד מהדברים ברשימה - אל תקפצי למסקנות חותכות. עדיף לשקול את כל הנתונים יחד - ולהגיע למסקנות אחראיות ורציניות על סמך ההיכרות שלך את בן הזוג."

קצין הפליל את האקסית שלו שהזמינה גברים לאנוס את אשתו
מגלנט ועד מסי: לא הילדים - אימהות הן התסריטאיות הכי טובות
דוגמנית העירום באונלי פאנס המומה: המורה שהתעלל בה הציע סכום עתק לתמונות שלה
לא מניי ולא מביי: טעויות האיפור הקשות של טלי גוטליב

טקסט זה כתוב בלשון זכר, כי סטטיסטית, גברים מכסים את עקבותיהם פחות טוב מנשים, ולכן נתפסים יותר, אבל הוא מופנה לשני המינים באופן שווה :)

בגידות של נשים. ShutterStock
היא כל הזמן בטלפון, בשעות מוזרות/ShutterStock

הוא מתחמק

אם את ובן זוגך מבלים פחות זמן ביחד, זה עשוי להצביע על כך שבן הזוג שלך עושה משהו אחר בזמנו הפנוי. שרה הצביעה על סימני האזהרה שיש לשים לב אליהם: "אולי הפסקתם לעשות דברים יחד, דגש על פעילויות שנהניתם תמיד לעשות. יכול להיות שהוא התחיל לצאת הרבה עם חברים, פתאום יש לו חבר חדש שאת לא מכירה שאיתו הוא מבלה כל הזמן, או שאולי פתאום הוא מזכיר שם של מישהי מהעבודה קצת יותר מדי פעמים, יש פחות גילויי אהבה וחיבה ויותר הירדמויות בחדר אחר".

הוא מתלבש

לפי שרה, אם בן הזוג שלך פתאום מתעניין יותר במראה שלו ובאופן שבו הוא מתלבש בעוד שבעבר הוא בקושי הסתכל במראה וגידל כרס לתפארת, זה בהחלט יכול להיות דגל אדום שיכול להצביע על בעית נאמנות: "אולי הוא הוציא הרבה כסף וקנה בגדים חדשים ואופנתיים או פשוט שונים מהסגנון הרגיל שלו, הוא מקפיד הרבה יותר על איך שהוא מתלבש ולוקח לו יותר זמן להתכונן - כל זה יכול להגיד שהוא מנסה להרשים מישהי חדשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הוא מתאמן

אם הגבר שלך מגלה הרבה יותר עניין בגופו והולך פתאום לחדר כושר הרבה יותר מהרגיל, זו גם יכולה להיות אינדיקציה לבגידה, במיוחד אם הצטרף לחדר כושר בפעם הראשונה, התאמן הרבה יותר מהרגיל, או שכר מאמן אישי. אם פתאום הוא נורא מודאג מהמשקל ומקפיד על התזונה שלו באופן ממש לא אופייני, כשקודם הוא לא היה מקדיש לזה מחשבה שנייה, שווה לבדוק מה קורה איתו.

בגידה. ShutterStock
חיבה מוגזמת היא גם סימן/ShutterStock

הוא עובד מצטיין

אם בן הזוג הדי עצל שלך פתאום התחיל לעבוד שעות ארוכות יותר ולצאת לנסיעות 'עבודה' שקודם לא היו חלק מהשגרה המקצועית שלו, זה יכול להצביע על כך שמשהו מתרחש מאחורי הקלעים, במיוחד אם לא חל שינוי בתפקידו הרשמי: "זה מרגיש כאילו הוא לא רוצה לבלות בבית. כשהוא בעבודה את לא שומעת ממנו, וכשאת מנסה הוא תמיד לא זמין וצריך לחזור אלייך. אם במשך תקופות ארוכות, ביום או בערב, את לא יכולה להשיג אותו ללא סיבה נראית לעין, או שאת מקבלת טלפון כבוי כשאת מנסה להתקשר, תדאגי."

הוא עוקב

לא אחרייך, אחרי התנועות שלך - פתאום הוא רוצה לדעת מה את עושה ומתי את עושה את זה, מתי את בבית, ובעיקר - מתי את לא בבית. לפי קואוצ'רית הגירושים, עניין יתר בלו"ז שלך הוא הרבה פעמים
אינדיקטור נוסף לכך שהשותף שלך אולי מכניס ללו"ז שלו מישהי אחרת: "יש סיכוי שהוא מנסה לברר מתי את אינך כדי לתכנן בזמן הזה להיפגש ללא מפריע עם מישהי אחרת בזמן שאת לא בסביבה, כי זה חוסך לו את הצורך למצוא תירוצים".

הוא בשב"כ

פתאום, בלי שום סיבה נראית לעין, הגבר איתו את חיה הופך לאיש מאד חשאי. אם הוא גם מסתורי, גם מחובר הרמטית לטלפון שלו ושינה את הסיסמה - ייתכן שמשהו לא טוב קורה. בכלל, כשזה מגיע להרגלי הטלפון של גבר בוגד, אלה, לפי שרה, הסימנים שצריך להיות מודעים אליהם: "בניגוד לפעם, הוא לוקח את הטלפון איתו לכל מקום וכשהוא איתך הוא מחזיק אותו צמוד אליו או מקסימום הפוך על השולחן. בנוסף, אם הוא מקבל שיחות בשעות מוזרות ויוצא החוצה כדי לדבר - זה לא נראה טוב".

הוא מגוון

הבחור המשעמם הזה שלא מוכן אפילו לבדוק אופציה לתנוחה חדשה, פתאום הפך נועז, רוצה לגוון, ובכלל, פתאום מרגיש לך שונה במיטה. בגדול, אם יש שינוי בחיי המין שלכם - בתדירות, בצורה, באינטנסיביות ואפילו השקעת יתר חריגה - זו אולי בעיה: "אם היו לכם בעבר חיי מין פעילים שהתמעטו לאחרונה, או שבן הזוג שלך לא מגלה בך עניין מיני ומתרץ תירוצים מוזרים, ואפילו אם בן הזוג פתאום רוצה יותר סקס והופך להרפתקן יותר."

אישה שרומתה על ידי בעלה. ShutterStock
חיובים מוזרים בבנק?/ShutterStock

הוא בזבזן

בין אם את יוצאת עם קמצן כרוני או עם גבר שידו קלה על הארנק, רומן חדש לבטח ישנה את הרגלי הבזבוזים שלו לכאן או לכאן. אז במיוחד אם ההוצאות שלו נראות חריגות או מוזרות, או אפילו מתגלות לך רק במקרה - תדאגי. אם הוא מוציא יותר או שונה מהרגיל, ואין לו הסבר מניח את הדעת לכך, אולי כדאי שתתחילי לשאול שאלות, כי לדברי שרה זה "יכול להיות סימן לעוד ארוחות, לקניית מתנות או תשלום עבור מלונות במזומן".

הם נתפסים

בשקרים, הכוונה. אם גילית שהגבר שלך שיקר לך, גם אם תפסת אותו בשקר לכאורה חסר חשיבות, זה יכול להיות סימן לכך שהוא משקר בעוד דברים, וגם לכך שהוא לא נאמן. שרה מסבירה: "לפעמים כדי לכסות על הבגידה אנשים טווים הסברים שמתרחבים גם מעבר לרגע הספציפי שבו מתרחשת הבגידה, ויתנו הרבה יותר פרטים ממה שצריך כדי לנסות ולהפוך סיפורים מוזרים לאמינים. השקרים המסובכים האלה יכולים להפיל אותם. אז אם ההסברים לא נשמעים לך, וכששאלת קיבלת תגובה מתגוננת וכעוסה, נסי לבדוק אם זו תגובה אותנטית, או שהוא פשוט עושה לך גאזלייטינג כדי לשכנע אותך שהכל בראש שלך".

הוא מפצה

לדברי שרה, אם הגבר שלך משקיע בך יותר מאמץ מאי פעם, גם אם זה כיף, זה יכול להיות סימן רע. המאמנת מסבירה כי החיבה יכולה להיות גם אמיתית "יכול להיות שהוא מרעיף עלייך יותר תשומת לב מהרגיל, עוזר יותר בעבודות הבית, או קונה לך פרחים ומתנות פתאום ללא סיבה - אולי זה נובע מרגשי אשמה. אגב, גם אם האשמה והחרטה אמיתיות, ואולי מרמזות שמה שהיה מהצד כבר נגמר - אם הפגנת החיבה היא שינוי משמעותי בהתנהגותו הרגילה, זה דגל אדום.".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully