אביבית בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

סוס לבן ויהלום מוגזם מבטיחים אהבה? לא אם תשאלו את האנשים האלה

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 10:25

כשאביבית בר זוהר העלתה את הצעת הנישואים שלה לאינסטגרם קודם כל נדהמנו מכמה היא הייתה מוגזמת, ואז תהינו רמת ההגזמה של הצעת הנישואים מנבאת את עתיד הזוגיות? אם תשאלו את קניה ווסט, היידי קלום ומריה קרי - התשובה היא כן. נקווה שאביבית וקווין ישברו את הסטטיסטיקה

מזל טוב לאביבית בר זוהר שמתחתנת עם בחיר ליבה, קווין צרפתי. ביום בהיר אחד קיבלנו תמונה של אביבית עם טבעת יהלום (עצומה) והכיתוב I said Yes. מרגש. וכן, ממש כמו כל דבר אחר אצל אביבית, גם הצעת הנישואים היתה כמובן מוגזמת, כי מי רוצה להציע נישואים בכותל או ליד שער הניצחון בפריז (או, חלילה - בבית) כשאפשר להגיע רכוב על סוס לבן, לשכור נגנים, פעלולני אש, שלושה צלמים ולהבעיר את המילים Say Yes על הדשא? מצד שני, האם ציפינו לפחות מאביבית? לא. האם אנחנו יכולים לדמיין את החתונה (ואת כל התוכן השיווקי בדרך אליה?), כמובן.

נשאלה השאלה אם הצעה גרנדיוזית מעידה בהכרח על רמת המחויבות ומבטיחה מערכת יחסים מוצלחת? בדקנו אצל כמה זוגות מוגזמים לא פחות, וזו התוצאה:

לא בת 16, וזה ממש בסדר: הסיבה שהרווקות מזיקה בעיקר לגברים
חתונמי צדקו: נשים יכולות לזהות רווקים על ידי רחרוח חולצות
גברים תמיד נמשכו ותמיד יימשכו לנשים צעירות, ולמה לא בעצם?
אולי גם אתם: אלה הסימפטומים למחלה הקשה שתוקפת רק גברים

קים וקניה

אם יש מישהו שיגזים בהצעת הנישואים שלו, חוץ מקווין צרפתי, כמובן, זה קניה ווסט. כשהוא הציע נישואים לקים הוא שכר מגרש פוטבול, הזמין תזמורת של 50 נגנים ושידר את ההצעה על המסך באיצטדיון בזמן שהמשפחה של קים מתחבאת ומחכה לצאת לחגוג איתה אחרי שהיא תסכים. כמובן שהכל הוסרט ושודר אחר כך בתוכנית הריאליטי של המשפחה. הטבעת עלתה לקניה 4 מיליון דולר, ההצעה עצמה עוד 3.3 מיליון. למי שחי מתחת לסלע נספר שהנישואים החזיקו מעמד כמעט 7 שנים, ולשניים יש ארבעה ילדים. אבל אז קניה איבד את זה סופית (בניגוד לפעמים האחרות בהן הוא איבד את זה ,אבל לא לחלוטין) וקים המשיכה הלאה לעבר פיט דוידסון. נראה היה שקים דווקא מקבלת את הטרלול של קניה, ללא ספק הגבר הפחות בעייתי מכל הגברים שהצטרפו לקרדשיאנז, אבל בואו נגיד שאף אחד לא התעלף מהפתעה כשהשניים הודיעו על הפרידה.

סיל והיידי קלום

כשהזמר סיל הציע נישואים להיידי קלום, הוא עשה את מה שעושים הרבה גברים אחרים - חיכה לחופשה רומנטית בחו"ל. אבל שלא כמוכם, שיורדים על ברך אחת בפריז או באיטליה, סיל הטיס את היידי במסוק להרי הרוקי בקנדה, שם חיכה לשניים איגלו (כן, איגלו) מלא בנרות, עלי כותרת, שמפניה וכמובן טבעת יהלום עצומה. היידי אמרה כן, ולא הצלחנו לברר אם אחרי זה הדוגמנית חובבת ההלבשה התחתונה נשארה באיגלו או שכנעה אותו לשנות כיוון למלדיבים.

האמת היא שניים פיזרו אנרגיות של זוג יציב. סיל שימש כאבא לבתה של קלום מהזוגיות הקודמת שלה, ואף אימץ אותה רשמית בשלב מסוים, ולזוג שלושה ילדים משותפים. אבל הכל נגמר אחרי 7 שנים, ולמרות שהשניים אמרו שהפרידה היתה הדדית וחברית, השמועות דיברו על כך שהיידי לא רצתה להתמודד יותר עם המזג הנפיץ של בעלה, ושהוא התחיל לבלות יותר ויותר בלעדיה ולהתנהג בצורה רעילה ובעייתית. מאז היידי הספיקה להתחתן עם מוזיקאי שצעיר ממנה ב-16 שנים וסיל יוצא עם העוזרת שלו. אולי זה היה צפוי בערך כמו כל יתר הנישואים בהוליווד, אבל דווקא קיווינו שהשניים האלה ינצחו את הסטטיסטיקה.

פריס ופריס

למי שלא עוקב, פריס הילטון נשואה היום, אבל היתה מאורסת לשלושה גברים אחרים לפני שנישאה לבעלה הנוכחי, קרטר רואם.

ההצעה הראשונה שאותה קיבלה פריס היתה מיורש הספנות היווני פריס לסטיס בשנת 2005. לסטיס כנראה הבין שיהיה קשה לקלוע לטעמה של הילטון, ולכן כשהציע נישואים הוא עשה את זה עם לא פחות מ-15 טבעות יהלום שונות שמהן פריס היתה צריכה לבחור את האחת שלה. הילטון בחרה טבעת בגודל 24 קראט עם תג מחיר של 5 מיליון דולר, ואחר כך התלוננה שהטבעת כבדה מדי. השניים, אגב, מעולם לא הגיעו לשלב החתונה וביטלו את האירוסים לאחר כמה חודשים. הטבעת נשארה אצל הילטון, ובסופו של דבר היא מכרה אותה במכירה פומבית שהכנסותיה נתרמו לנפגעי הוריקן קטרינה.

ההצעה של אביבית

אביבית בר זוהר/אינסטגרם

ניק קאנון ומריה קארי

כשקנון החליט להציע למריה נישואים, הוא עשה את זה במחווה רומנטית וצנועה במיוחד בביתם של השניים, והציע נישואים עם טבעת-סוכריה. כאילו, לא בדיוק. כן, השניים היו על גג ביתם בניו יורק, וכן, קנון הגיש למריה קופסה של סוכריה בצורת טבעת והציע לה להתחתן, אבל בפנים הסתתרה טבעת יהלום (ללא סוכר) בגודל של 17 קראט. מריה אמרה כן, אבל זה לא הספיק לקנון שכמה ימים אחרי זה "חטף" אותה לטיסה במסוק והציע לה שוב.

ביום הנישואים השני שלהם, אגב, קנון הזמין למריה טבעת אמיתית בצורת טבעת-סוכריה, משובצת יהלומים לבנים וורודים, כי למה לא בעצם. השניים נפרדו אחרי 6 שנים של נישואים, ויש להם 2 ילדים משותפים. מריה סיפרה בספר שכתבה שבסופו של דבר מה שהכניע את הנישואים היו האגו והרגשות הסוערים של השניים - די צפוי בזוגיות של דיווה עם מוזיקאי. קנון, אגב, כנראה ממש התלהב מכל העניין הזה של להיות אבא, כי מאז מריה הוא רק מוסיף עוד ועוד ילדים לרזומה וכרגע הוא אב גאה ל-12 ילדים מ-6 נשים שונות, והיד עוד נטויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully