גבר ערום במיטה. ShutterStock
ShutterStock

סקסי 2023: לא תאמינו מהם ארבעה סוגי הגברים שנשים הכי אוהבות

עדי דנטס

8.1.2023 / 9:42

טרנד טיקטוק שבו נשים מציגות לראווה את הגבר הגדול שלהן, בליווי השיר BiG BOY, מגלה איזה סוג גבר נחשב סקסי בעיני נשים, כולל כמה שייראו לכם מוזרים - הגדול, האבהי, הנשי, והמיוסר. סקסי 2023

אחד הטרנדים הלוהטים ביותר שתוקפים אותנו בטיקטוק לאחרונה (ומכאן שהשלב הבא שלהם יהיה האינסטגרם ומשם למציאות של אלו ש"לא נמצאים ברשתות") הוא השיר BiG BOY בצירוף סרטונים של גברים גדולים. ממש גדולים. עצומים. וזה לא מפתיע - ממש כמו שיש ממדים "קלאסיים" לגוף של אישה, ובו בזמן ישנם אינספור מבני גוף יפים וסקסיים, כך גם לגברים. כשמדובר בגוף של גבר,

ישנם כמה סגנונות שנשים נמשכות אליהם באופן טבעי, כאלו שנתפסים עבורנו כסקסיים ועושים לנו כל מני דברים בכל מני מקומות, אבל החלק שבדרך כלל מפתיע גברים הוא העובדה שהגוף שנתפס בעיניהם כשווה - להלן הגבר המנופח שמבלה את ימיו בחדר כושר ועושה הכל כדי לזכות בקוביות מעוצבות, נמצא בדרך כלל אי שם בתחתית הרשימה. לא, אנחנו לא נפסול גבר רק כי יש לו שרירי חזה מושלמים ו-8 ריבועים משורטטים, אבל באמת שזה לא נותן את האפקט שאתם חושבים שזה נותן. וכן, יש 4 סוגי גוף וסגנון שנשים מאוד אוהבות, וכנראה יפתיעו אתכם:

סוס לבן ויהלום מוגזם מבטיחים אהבה? לא אם תשאלו את האנשים האלה
"גדלתי באחוזת פלייבוי. כשהייתי ילדה ראיתי אורגיות ויו הפנר נישק אותי בפה"
קרקורים, שקרים וטופס 17: ככה נגמר הסקס הראשון בחיים שלי
לא בת 16, וזה ממש בסדר: הסיבה שהרווקות מזיקה בעיקר לגברים

ביג בוי

זה כנראה משהו הישרדותי, נשים רוצות גבר שיכול להגן עליהן, וממדים גדולים ומפחידים בדרך כלל יעשו את העבודה. וכשאנחנו אומרות BIG, זה בדיוק מה שאנחנו מתכוונות אליו. גברים עצומים, כאלו שעוברים את ה-1.90, עם גב רחב שמסתיר למי שהולך מאחוריו, כזה שלא יכול לקנות בגדים בחנויות רגילות ומזמין לעצמו XXXL LONG באינטרנט, כזה שצריך 2 מנות במסעדה כי הוא עדיין רעב, כזה שהיד שלנו נראית כמו של בובה בתוך היד שלו, ובעיקר כזה שיכול להרים אותנו ביד אחת בלי להתאמץ. ולא, אנחנו לא מתכוונות לגבר שמבלה בחדר כושר ויש לו שרירים עטופים בוורידים. כאילו, כן, אנחנו רוצות שרירים, אבל אם אפשר שכבת שומן קלה מעליהם, זה יהיה נהדר.

דאד בוד

מדובר באח הקטן והמרוכך של ה-BIG BOY. אלו גברים במימדים רגילים+, כאלו שעוברים את ה-1.80 אבל בעיקר כאלו שפעם שמרו על המשקל והלכו לחדר כושר אבל שחררו קצת את הרסן והעלו מעל לאותם שרירים כמה וכמה קילוגרמים. לא, לא מדובר בגבר עם כרס שנשפכת מעבר לחגורה, אלא כזה שעסוק יותר ביום יום ובמשפחה שלו ולא מתעסק כל היום במה הוא אוכל ואיך הוא נראה. זה בעיקר סקסי כי השחרור הזה נותן תחושה נינוחה ונעימה בהרבה מהגבר שמקפיד על כל מה שהוא מכניס לפה ובודק כמה צעדים הוא עשה היום, והגברים האלו נותנים תחושה שמצד אחד הם שומרים עלינו, יכולים לסחוב עבורנו את המזוודות ולתקן דברים בבית, ומצד שני לשמש ככרית חימום נעימה ומחבקת, ומה יכול להיות יותר טוב מזה?

כחוש ומיוסר

יש משהו שעושה לנו את זה בגבר גבוה שנראה קצת רעב וקצת חולה, אולי זו פוזת האמן המיוסר, העומק שאנחנו מקשרות למבט העצוב או הרצון שלנו לתקן (ולהאכיל) את הגברים האלו, אבל יש סיבה לכך שגברים כחושים וגבוהים מצליחים עם נשים באופן כמעט מחשיד. תחשבו על משין-גאן קלי המורעב שמאורס למייגן פוקס, טום הידלסון, כוכב סרטי המארוול הרזה והנחשק ביותר מבין כל הקאסט וכמובן פיט דוידסון, שנראה תמיד כאילו הוא עומד להתפורר. אולי זו העובדה שבדרך כלל מדובר באומנים, כאלו שמחוברים לעצמם ולרגשות שלהם ונותנים לנו הרגשה שהם יכולים להקשיב לנו לנצח, מה שמטשטש לנו את תהליך קבלת ההחלטות וגורם לנו להתאהב.

הפלואידים

יש משהו בגבר שמחובר לצד הנשי שלו שעושה את זה לנשים לא פחות משרירים, הגברים האלו לא מתנשאים לגובה יוצא דופן והם גם לא שריריים במיוחד, אבל הם כן שומרים על גוף חטוב, בדרך כלל בזכות יוגה, פילאטיס, וחיבה לירקות וקטניות. המלך הבלתי המעורער של הלוק הוא כמובן הארי סטיילס, אבל בארץ אפשר למצוא גם את רק דנקר ומרגי. אולי זו המחשבה על כך שיהיה מישהו לעשות איתו שופינג ופדיקור, או העובדה שהוא יעשה איתנו מסיכה לפני השינה ותמיד ישים לב שהסתפרנו, אבל בסופו של זו ככל הנראה העובדה שכדי להיות מחובר לצד הנשי שלו, גבר צריך להיות מאוד (מאוד!) בטוח בגבריות שלו, וביטחון עצמי הוא תמיד האקססורי הסקסי ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully