קניה ווסט ביאנקה סנסורי. אינסטגרם, ספלאש
ספלאש/אינסטגרם

מאמן יח"ץ ציפינו ליותר: טריק ה"חתונה הסודית" של קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 14:12

קניה ווסט אוהב הכותרות. חזר.בדיוק כשחשבנו שהוא הגיע לשיא שלו, הוא מצא עוד דרך להשתרבב לפיד, והפעם הוא "התחתן" בסתר עם אישה שנראית כמו קים. פייר? מקניה ציפינו ליותר - את זה כבר עשו, ויותר טוב ממנו

אם לא שמעתם מספיק על קניה ווסט לאחרונה, אתם יכולים להיות רגועים - הוא חזר לכותרות. הפעם בזכות חתונה סודית בה נשא לאישה את ביאנקה סנסורי שעבדה במשך כמה שנים ב-ייזי ונראית ממש כמו קים טרום הירידה במשקל. האמת - אחרי מגוון הסקנדלים שלו, חתונה בהפתעה היא ממש לא סנסציה, מצד שני מדובר באירוע ש"דלף" לתקשורת, קניה נראה עם ביאנקה ברחבי הוליווד כשהוא עונד טבעת נישואים, אבל תעודת נישואים, שאמורה להיות נגישה לציבור, לא נמצאת בשום מקום. מקורבים אומרים שהטבעת של קניה מסמלת מחויבות לנישואים,

האם מדובר באמת בחתונה או בעוד גימיק ממישהו שפעם היה גאון שיווקי והיום נראה שהגאונות שלו פשוט קצת חצתה את גבולות הטעם הטוב? בכל מקרה, החדשות הטובות הן שקניה ממש לא לבד, ואולי בגלל שחתונות הוליוודיות לא מחזיקות יותר מדי שנים, הרבה סלבס בוחרים בחירות מאוד (מאוד!) הזויות כשזה מגיע ליום הנישואים שלהם. כן, להגיע רכוב על פיל (ג'ואל מאדן וניקול ריצ'י, קייטי פרי וראסל ברנד והרשימה עוד ארוכה), או להפתיע אורחים שחושבים שהם הגיעו לעוד אירוע אירוסים (מריה קארי וניק קאנון, שרה ג'סיקה פרקר ועוד הרבה יותר מדי סלבס) זה כבר ממש סטנדרטי, ויש חתונות שפשוט שומטות לנו את הלסת.

בריטני ספירס

אחד האירועים המתגלגלים ההזויים ביותר שמתקיימים כרגע הוא השיח סביב החתונה של בריטני ספירס - פשוט כי כל מה שקרה כל כך מוזר ולא ברור שאי אפשר להפסיק לדבר על זה. אחרי שבריטני סוף סוף יצאה לחופשי נראה שהכל התחיל להשתבש אפילו יותר. ראשית השמועות דיברו על כך שהכוכבת נעלמה, רק כדי שנזכה לקבל ריל אינסטגרמי שבו נראה שבריטני במטוס פרטי, טסה לחופשה - רק שהמטוס נראה כמו רקע של מסך ירוק (של כמה מטוסים שונים שמשתנים בין פריים לפריים), בריטני בכלל לא נראית כמו בריטני בחלק מהפריימים ובאופן כללי הכל נראה ערוך מדי ומוזר מדי.

החתונה עצמה, שלא פורסמה בחשבון של בריטני, היא דבר כל כך מוזר שאי אפשר אפילו לנסות להבין אותו. ראשית, סרטון החתונה שפורסם מציג את בריטני רק מרחוק, או בוידאו מטושטש מאוד שנראה כמו פוטושופ של תמונות ישנות שלה, האיפור שלה משתנה בין פריים לפריים, הבגדים שלה משתנים בין תמונה לתמונה, הסלבס שסביבה מתנהגים מוזר וכשהם נשאלים על האירוע בתקשורת הם אומרים שהיה נהדר אבל לא מוסרים פרטים, ובחלק מהסרטונים המטושטשים והבודדים שקיבלנו בריטני פשוט נראית מרוטשת פנימה. אה, והיה גם האקס שלה, ג'ייסון, שאיתו היא התחתה פעם בחתונת בזק בווגאס, שניסה לפרוץ לאירוע ונעצר על ידי המשטרה, מסתבר שזה לא הפריע לחגיגה. ולא, אין לנו תשובות חד משמעיות לנושא, כי כרגע אנחנו פשוט ממשיכים לקבל עוד ועוד עדויות על כל מה שקרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר

האחרים ג'ונאס אוהבים לחגוג, ואכן, ג'ו וסופי (סאנסה, בשבילכם) ערכו אירוע גדול למשפחות ולחברים, אבל לפני זה הם ערכו טקס מוזר וקצת מטורלל בווגאס. כיאה לחתונה בווגאס, מי שערך את הטקס היה חקיין של אלוויס, הדיג'יי דיפלו שידר את כל האירוע באינסטגרם לייב והטבעות היו טבעות צעצוע ממכונה בדולר. מצד שני הכל היה נראה כמו חגיגה כיפית שכולנו רצינו להיות מוזמנים אליה, והשניים נשואים עד היום, אז מי אנחנו שנתווכח?

אוליביה ווילד

בשנת 2003 אוליביה החליטה שזה רעיון מצוין להתחתן עם החבר האיטלקי שלה, טאו רספולי, שהחזיק בתואר אצולה וגם היה יוצר סרטים. אבל במקום להתחתן בטירה איטלקית קסומה, השניים החליטו להתחתן באוטובוס, שביום יום שימש גם כסטודיו וגם כבית על גלגלים לטאו. הבנתם נכון. הנסיך האיטלקי התגורר באוטובוס, והשניים החליטו שזה יהיה מקום מושלם לחתונה. אוליביה סיפרה כמה שנים אחרי שהשניים פשוט הרגישו אנרגיה רומנטית באוויר, ולאחר שאביה התאושש מהתקף לב קל שעבר, החליטו שחתונה היא הדבר הנכון.

אנג'לינה ג'ולי ובילי בוב תורנטון

בשנת 2000 השניים החליטו לברוח ולהתחתן בטקס סודי בווגאס. עד כאן הכל נראה סביר, ואפילו קצת צפוי, כולל בקבוקון הדם שענדו סביב צווארם, אות למחויבות נצחית. בכל זאת, כמה דברים קטנים הפתיעו את כולם - ראשית, בילי בוב היה מאורס לשחקנית לורה דרן, שחשבה שכל מה שקורה הוא צילומי סרט, ולא פרידה עליה היא גילתה מהתקשורת. שנית, אנג'לינה לבשה ג'ינס וטי שרט ובילי בוב, ובכן, היה לבוש כמו בילי בוב, עם חולצה מצועצעת וכובע מצחיה.

דרן, אגב - סיפרה שהיא מעולם לא שמעה יותר מבילי בוב ולא קיבלה התנצלות או הסבר. ובילי בוב דווקא כן נתן הסבר - פשוט בעיתון, ואמר ש"אנשים יגידו שעזבת מישהי והתחתנת עם מישהי אחרת, אבל זה עשה אותי מאושר ועשה עוד מישהי מאושרת, אני מצטער שזה יצר כאב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully