חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

חתונמי וינטג': שירות שידוכים חדש, מיוחד לרווקות מאוחרת

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 17:17

Twogether הוא מיזם שידוכים כמו פעם, עם הטכנולוגיה של עכשיו, עם התמחות ספציפית לאנשים בפרק ב', או רווקים שמוגדרים "רווקות מאוחרת". סיגל טייכטל ואריאלה טסלר, בזוגיות פרק ב' בעצמן וחברות טובות, מדברות על המיזם

חשבתם ששמעתם על כל שירות שידוכים או אפליקציה שקיימים בעולם הזה? אז הנה עוד אחד, שעד ששמענו עליו לא ידענו שהוא חסר: שירות היכרויות לפרק ב' ורווקות מאוחרת, אבל לא של סוייפים ימינה ושמאלה, אלא שידוכים של ממש, בעולם האמיתי.

השירות הוא מעין הכלאה של השדכניות של פעם, פלוס עזרים טכנולוגיים שמאפשרים את העברת המידע הרגיש, ניהולו וריכוזו, באופן יעיל ומאובטח. זה עובד ככה: בני 35+ שסיימו פרק א' או רווקים בגילאים אלה (שנחשבים ב"רווקות מאוחרת") ומרגישים מוכנים לזוגיות משמעותית.

TWOGETHER הוקמה על ידי סיגל טייכטל, בעלת תואר ראשון ושני, MBA במנהל עסקים עם התמחות בניהול ושיווק, בשיתוף עם חברתה הותיקה אריאלה טסלר, שהיא בעלת תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה עם התמחות בתקשורת. החברות הטובות נמצאות גם הן בזוגיות פרק ב' מוצלחת ומאושרת.

קליניקה. Twogether,
שאלונים וראיונות - ממש חתונמי/Twogether

"מציאת בן/בת זוג בפרק ב' היא משימה מאתגרת, אליה מגיעים לאחר מערכת שלא צלחה, עם הרבה חששות חוסר אמון ואיבוד תקווה למציאת המדויק. "מסבירות מייסדות TWOGETHER "שמנו לנו למטרה להחזיר את התקווה, האנושיות, והאמינות בשיח מכבד בעולם האמיתי".

לשיח המכבד אכן נחוצה קצת עזרה, יעידו כל אלה שרשומים לאפליקציות היכרויות כלשהן - ובמיוחד אחרי אכזבות שהפכו את כל עניין חיפוש הזוגיות ממרגש ורומנטי לעבודה שחורה ששכרה רוב הזמן אינו בצידה.

"האנשים בשבילם הקמנו את המיזם הזה הם במצב שדורש מענה אחר, שיותר מבין את המצב" אומרת סיגל "אני בעצמי פרק ב', וכל התהליך של פגישת בעלי השני הוא אחר לגמרי. אנשים מגיעים אלינו, פיזית, למשרד, שם הם ממלאים שאלון ומביאים תעודת זהות. אם רשום להם בספח סטטוס משפחתי לא מתאים, למשל פרודים - אני לא יכולה להכניס אותם למאגר. רק אנשים שהסטטוס שלהם מאד ברור ייכנסו."

איזה שאלון ממלאים?
"השאלון כולל מאה שאלות שנבנו על ידי צוות פסיכולוגים שגייסנו בתהלךיך הקמת המיזם - שמתמחים בזוגיות פרק ב'. השאלון נוגע בכל טווח הנושאים שחשובים למציאת בני זוג. מגורים, חינוך, כן או לא ילדים משותפים, תחומי עניין, אישיות. כבר צריך להיות אדם רציני כדי לעבור את כל זה." היא צוחקת "אנחנו גם מסריטים אותם לצורך המערכת שלנו, והם שולחים לנו תמונות עדכניות שלהם."

בראש מערך האבחון של TWOGETHER עומד צוות מגוון של אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש ועבודה סוציאלית, עם ניסיון של כ-25 שנה בתחום/ כל הפסיכולוגים ואנשי מקצועות הטיפול של הם בעלי ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום הטיפול הזוגי המשפחתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בשלב הבא, בעזרת המערכת הממוחשבת SMARTMATCH©, פרי פיתוח של המיזם, מבוצעת התאמה ראשונית, המתבססת על השאלונים והריאיון האישי, על מנת לסנן באופן האיכותי ביותר את בני/ות הזוג הפוטנציאליים על בסיס מידע אמיתי. התהליך מדייק הבנה לעומק לגבי הרצונות והשאיפות בכל הקשור לזוגיות ומאפשר תיאום ציפיות מקסימאלי. בנוסף על כל התאמה עובר גם איש מקצוע על מנת לאשר את ההתאמה הסופית. בהמשך יוכנס כלי של בינה מלאכותית לשלב ההתאמות.

כמה שאלות יש בשאלון? זה כמו באפליקציות?
"יש מאה שאלות. וגם להבדיל מהאון ליין - אצלנו חייבים למלא הכל. לאחר מכן נכנסים לראיון ושיחת עומק עם צוות מראיינים שהם חלקם תואר שני בפסיכולוגיה וחלקם עוסים ומטפלים, ורק אחרי כל זה נכנסים למאגר, ואנחנו מתחילים לבצע את ההתאמות".

אוקיי, שדכנים עושים את זה כבר מאות שנים ושאלונים וןראיונות יש בתוכניות טלוויזיה - מה ההבדל?
"ההבדל הוא שאנחנו משרד שידוכים שההתמחות שלו הוא בפרק ב', טזה הייחוד שלנו - שידוכים כמו פעם, עם טכנולוגיה של היום".

אריאלה טסלר. נוי אייזן,
אריאלה טסלר/נוי אייזן

טיב ההתאמות תלוי מאד בכמות האנשים שרשומים לשירות - כמה מנויים יש לכם?
"השקנו את החברה לפני חצי שנה, ויש לנו כרגע מאות אנשים במאגר (פחות מאלף). כרגע אנחנו גם במשא ומתן עם מספר גופים גדולים במשק שרוצים לבוא לקראת העובדים שלהם, שמתוכם יש הרבה גרושים, והחברה רוצה לתת להם מענה. אני מניחה שעוד כמה חודשים נוכל לדבר על יותר פרטים בהקשר הזה".

איך זה גורם לדייט להיות יותר מכבד?
"הלקוחות שלנו חותמים שהם מתחייבים לדייט מכבד, גם בנושא התשלום. מסוכם מראש שמשלמים חצי חצי, ואם הוא רוצה לשלם - בכיף - אבל היא חייבת להציע. הם מתחייבים להגיע אסתטיים, וואצלנו אין כזה דבר גוסטינג - הם חותמים על זה שהם צריכים ליידע בכל מקרה את בן או בת הזוג לגבי ההמשך. כמו פעם.

ושאלת השאלות - כמה זה עולה?
"התשלום הוא 1900 ש"ח - אנחנו מתחייבות חוזית לספק למשודכים עד שלוש התאמות - כשההגדרה של התאמה היא שמבחינת הפרמטרים והדרישות הייתה התאמה. אנחנו לא אחראיות להצלחה של הדייט, כמובן - אנחנו נותנות בליינד דייט לפי תמונות - אם הוא מסכים על פי התמונה זה נחשב כהתאמה".

סיגל טייכטל. נוי אייזן,
סיגל טייכטל/נוי אייזן

לדוגמה: מספר שאלות מהשאלון

תכונות המאפיינות אותך בתוך מערכת זוגית:
חמ/ה, מפרגן/ת, תומכ/ת, מעצימ/ה ,נותנ/ת מרחב, תקשורתי/ת, חברותי/ת, משפחתי/ת, רגיש/ה, מיני/ת, קנאי/ת, גאוותני/ת, שתלטני/ת, נקמני/ת, אובססיבי/ת, בוגדני/ת.

עד כמה את/ה קנאי במערכת זוגית?

עד כמה את/ה תלותי במערכת היחסים?

הדברים עליהם לא תוותר/י במערכת יחסים זוגית:
כבוד, הקשבה, משיכה מינית, עניין, אמון, אינטלקטואליות, ערכים דומים, תחומי עניין משותפים, אחריות, מחויבות, בלעדיות, נאמנות, בגרות.

ציין שלוש תכונות שבת הזוג אהבה בך

כיצד במשפחה שלך נהגו לבטא אהבה?

האם יפריע לך שבן הזוג יהיה גבוה ממך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully