אביב ראובן. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

שרית לידעתך - זה מה שהיוטיובר אביב ראובן עשה ב-2020

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 11:21

מי הבחורה שהסכימה לקחת את פרוייקט קניה ווסט, האם יש תקווה לחלומותינו על רומן עם ראיין גוסלינג, האם ג'יג'י חדיד מבלבלת את בתה עם כלב, ולמה האף של דנית כל כך מעסיק את דודה שלכן - סיכום החדשות הכי מעניינות ולא חשובות של השבוע.

מי הבחורה שהסכימה לקחת את פרוייקט קניה ווסט, האם יש תקווה לחלומותינו על רומן יש-מאין עם ראיין גוסלינג, האם ג'יג'י חדיד מבלבלת את בתה עם כלב פומרניאן ולמה האף של דנית כל כך מעסיק את דודה שלכן - הישארו איתנו לסיכום החדשות הכי מעניינות ולא חשובות של השבוע:


החדשה של קניה
בשעה טובה או שעה כלשהי אנאערף קניה ווסט התחתן מחדש, עם אישה "אנונימית" כך היא מכונה במדיה, מעצבת ואדריכלית בשם ביאנקה סנסורי. מיד התחילו קונספירציות על האם קים אוהבת או שונאת אותה, מבלי לקחת בחשבון שאולי סתם לא אכפת לה והיא חיה את חייה עכשיו, חוגגת יום הולדת מופרך כהרגלה לבתה בת החמש שיקגו-ווסט. אבל כל זה לא מעניין אותנו. אותי, זאת אומרת.

מה שמעניין אותי הוא הטייטל "אנונימית". תגידו, ממתי סלבס מתחתנים עם סתם אנשים? אתם זוכרים זוכרות משהו כזה? חוץ מגל גדות, שנשואה למישהו שהכירה בגן פחות או יותר, נראה שחוק הטבע הזה בטוח כמו המוות: סלבס מתחתנים עם סלבס. אם זה בשביל לשמר את מעמדם הסלבריטאי, או כי רק אנשים קרובים לרמת הפרסום ורמת החיים שלהם יכולים להבין אותם ולחלוק איתם קשיים דומים כגון עודף-כסף ומה עושים איתו. סתם, גם למפורסמים ועשירים יש קשיים רציניים, ולראייה קניה ווסט.

וכעת נשאלת השאלה, האם הנישואים החדשים של קניה ווסט מהווים תקווה למימוש הפנטזיות הכמוסות של כולנו, פשוטי העם? האם נפתח פה חלון, קרע במציאות המוכרת, דרכו יכולות גם אנו לעבור להיתקל במקרה ברוברט פיטנסון או ראין גוסלינג, מי שיבוא ראשון, ולצעוד איתם לעבר השקיעה? או שאולי הסיכוי שלנו להצליח עם סלבס מוגבל לאנשים כמו קניה ווסט? האמנם, כדי להתחתן עם סתם בחורה שעובדת במקצוע רגיל, חייב הסלב להתפלפ על דעתו באופן מוחלט עד אובדן הבחנה בין תיק בלנסיאגה לשקית רגילה מהאמ;פם?

לתחושתי, הסיפור הזה התאפשר, בין היתר, כי אין היום אישה מפורסמת שפויה בדעתה שתסכים לצאת עם קניה ווסט. הוא חולה מאוד ולא מטופל, הוא אנטישמי וחי מפרובוקציה אחת לאחרת. חוץ מטראמפ ואוסף רד-נקס לצדו, נראה שאף אדם שמנהל חיים ציבוריים תקינים לא מתלהב כרגע להיראות במחיצתו. ומה שטוב בגברת אנונימית, זה שחוץ מאשר, אולי, רגשות האהבה הכנים שהיא רוכשת לקניה, חיים ציבוריים - אין לה. או לפחות, לא היו לה עד עכשיו. אם כן, בנות, הסיכוי להינשא לסלב קיים. הפשילו שרוולים, כי תצטרכו לפשפש עמוק בחנות העודפים של הוליווד.

ג'יג'י, התיק וזאתי, נו, הילדה
עוד בתחום הנפלאות שמעבר לים, ג'יג'י חדיד קנתה לבתה קאי בת השנתיים תיק פראדה בשווי 3,700 דולר. ידיעות כאלה תמיד מקוממות את הקוראים, ואני יכולה להבין למה. זו לא רק האצבע שמדמים הקוראים כי סלב כזו או אחרת תוחבת בעיניהם, מנפנפת בכסף הכביר שלהם אין - זה היחס המיתוגי כלפי ילדים. המחשבה שהזרוע הפצפונת הזו, שבקושי מסוגלת לאחוז בשלב הזה את כלי האוכל שלה, צריכה לשאת תיק-צד מוזהב, מה שלא נראה נוח או נחוץ בשום צורה, משגעת את הדעת.

הרי אין שום חפץ שהפעוטה הזו אמורה לשאת עמה לבד ממקום למקום, ודאי לא בתיק מוזהב. עם כל הכבוד, להשקות היא עדיין לא צועדת לבד. הסיבה היחידה האפשרית לכך שקאי הקטנה מחזיקה בתמונת האינסטגרם את התיק שניתן לה, הוא כי כך חושבת ג'יג'י חדיד שהבת של ג'יג'י חדיד צריכה להיראות. יש משהו בעושר מופגן, ודאי כשהוא מגיע בצורה כזו, של תיק מוזהב ועוד אחד כעור מאוד - שמשתלט על הזהות. אם ננתח רגע אמנותית את התמונה שפירסמה הדוגמנית בסטורי, ויזואלית, התיק מהווה את מרכז התמונה. בהיותו גדול מיד ליד הקטנה, נראה כאילו היד היא בכלל האקססורי המתלווה אליו, ולא להיפך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הרואין שיק? מה נשמע איתך קים/צילום מסך, אינסטגרם

אני לא יודעת מה יחסה של ג'יג'י חדיד לבתה, והאם היא אכן רואה בה עוד פריט אופנתי לתקף בעזרתו את מעמדה ועושרה, כפי שאחרים עושים עם כלבי פומרניאן. למען האמת, אני לא מצפה מג'יג'י חדיד לקנות לבתה איזשהו פריט ששוויו מתחת ל-3,700 דולר. מה ציפינו, למצוא אותה בוויצו? היא עשירה ברמות בלתי נתפסות, והכסף שהיא משקיעה בביגוד של הבת שלה כנראה מהווה אחוז סביר מתוך ההון שברשותה. סביר להניח שאף אחד לא היה עושה עניין אם הייתה רוכשת לבתה פריט שימושי לפעוטות, כמו פיג'מה או בובה, אבל ג'יג'י בחרה בתיק של פראדה ובחרה למקם אותו במרכז. באפליקציה שטחית עסקינן, כל הנוכחות בה שטחית, לא כל שכן נוכחותה של ג'יג'י חדיד. לכן גם נרשה לעצמנו לשפוט אותה בשטחיות, ולומר שתמונה בניחוח ריקבון נובורישי היא לא סטייל בכלל.

(או שבכלל נתנו לה את התיק תמורת סטורי והיא יצירתית ויודעת לעבוד. ואם כן, אז שכחו כל מה שאמרתי)

בואו ננתח את זה
נראה שלא משנה עד כמה הם נעשים פופולאריים, ניתוחים פלסטיים תמיד מעוררים סערה. בשבוע האחרון הייתה זו אביבית בר זוהר שהודיעה כי לרגל החתונה תעבור הקטנת חזה, טרנד שנראה כי התחיל אצל הקרדשיאן, ולפניה הייתה זו דנית גרינברג המתוקה שעברה ניתוח אף בעקבות תאונה שעברה, והרשת עדיין לא שוקטת לגביה. מהצצה בתגובות לסרטונים שלה בטיקטוק, נדהמתי לגלות כי חודש לאחר מכן, עדיין רובם הגדול של המגיבים והמגיבות עוסקים בזה. ולא מדובר בכוכבת שמוכרת אך ורק את המראה החיצוני שלה; היא מספקת תוכן, תוכן משעשע יש לומר, תוכן שאפשר להגיב אליו מלבד למראה החיצוני שלה וספציפית לנושא האף. "חבל", כותבות לה שופעות הטאקט שבינינו, "היית כל כך יפה, הרסת את עצמך".

אני תוהה לעצמי למה. ראשית, למה כל כך אכפת לנו מאי אילו מניפולציות שמחליטות אחרות לבצע במראה החיצוני שלהן. זה מסקרן, כמובן, ליום-יומיים, אבל מה אחר כך? האם אנחנו כועסות על הרשות שנותנות לעצמן נשים אחרות לבצע תיקונים אסתטיים כאלה ואחרים (אף שהניתוח של דנית לא נועד למטרות אסתטיות), בעוד שאנחנו מסתפקות במה שיש? אולי אנחנו מקנאות באומץ, בתעוזה להשתנות קבל עם ועדה ולקרוא תיגר על הטבע?

@danitgreenberg

חייבת שייצא כבר שיר אחר

♬ original sound - L I V

ואחר כך, למען השם, למה לומר דברים כאלה? נאמר, נניח, הביטה אותה צילה, 53 ממושב עין צרצר שבשפלה, בסרטון של דנית החביבה עליה, והתאכזבה קשות מן השינוי בחזותה. אולי אין כאן כל קנאה; אולי באמת ובתמים אבלה צילה על אפה הישן של דנית גרינברג. גם במקרה כזה, מדוע להביא את המילים מהראש אל המקלדת? על איזה צורך מודחק עונה הפורקן הבלתי מרוסן הזה? על כך יוכלו לענות לי רק המגיבים והמגיבות עצמם, ואני מזמינה אתכם, מגיביה של דנית גרינברג, להסביר לי בכל הרצינות מה לעזאזל עובר לכם בראש תוך הקשה על המקלדת, האם נחסכו מכם אי אילו חיבוקים בילדות והאם אינכם חושבים שחופש הביטוי יקר מכדי לבזבז אותו על זה.

שרית משתקמת
יש, איזה כיף. אחת הנשים החבוטות ביותר בתעשייה הזאת בעת האחרונה עולה חזרה על הגל, ולאחר פרידה מתוקשרת עד אימים מסטטיק נצפתה עם מי שהוא ככל הנראה בן זוגה החדש, כוכב הרשת אביב ראובן. על פי היוטיוב שלו, שבו בשנת 2020, בין היתר, הציע נישואין לחברתו בשיתוף מותג נותן חסות ומושיק עפיה, אחרי שלדבריו אמרה לו בפירוש שהיא לא אוהבת הצעות גרנדיוזיות, השידוך הזה לא נראה לי מאוד מבטיח. מצד שני, אם הוא לא יבגוד בה עם סלב אחרת, זה כבר שדרוג. מה שלא יהיה, העיקר שיהיה לה טוב, כי וואלה, אחרי השיט-סטורם האסטרונומי ששרית פולק עברה בשנה האחרונה, מגיע לה לצאת מנצחת.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully