שרית פולק אביב ראובני. אור גפן,
אור גפן

שדרוג או שנמוך? השוונו בין סטטיק לבין אביב ראובן, וזה מה שיצא

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 15:56

השמועות על פרידתם של שרית פולק וסטטיק כבר מזמן תורגמו למסמכים, וריבאונד הוא הזדמנות מופלאה לשקם את מצב הרוח, אחרי פרידה. ההשוואה בין האקס לנוכחי היא בלתי נמנעת, אז שרית פולק, עשינו את העבודה בשבילך

אפשר להגיד הרבה דברים על ריבאונד. שלא באמת יכול לצאת מזה קשר רציני (שקר), שזה רק אמצעי הדחקה (מה רע), שזה מוקדם מדי (מי קבע) או שצריך לדעת להיות לבד (זה דווקא נכון, אבל תניחו לאנשים כבר). מה שבטוח זה שמרגע הפרידה, מתחילה תחרות סמויה ובלתי מדוברת בין שני הפרודים - מי יהיה הראשון שייכנס לקשר חדש. בתחרות הזאת, לאף אחד לא אכפת אם הקשר החדש הוא סתם ריבאונד או אהבת חייכם האמיתית. כל מה שמשנה זה דבר אחד: האם הקשר החדש הוא שנמוך או שדרוג של הקשר הקודם.

בין הפרודים הטריים סטטיק ושרית פולק, שהפרידה שלהם עדיין מכווצת לי את הלב, שרית היא המובילה בתחרות לאחר ששמועות על קשר חדש עם אביב ראובן התחילו לצוץ, ואחריהן גם סטוריז מחשידים והתחמקות משותפת מצלמים. אבל, כאמור, זה לא משנה אם הגעת ראשון לקו הסיום אם לא השתדרגת לעומת הקשר הקודם. אז כדי שכולנו נבין אם מדובר בשדרוג או שנמוך, החלטתי לעשות את מה שעושים הכי הרבה כשיש ריבאונד - לא סקס, אלא השוואות לאקס:

סטטיק ושרית. אינסטגרם, צילום מסך
הפרידה הייתה קשה לכולנו. סטטיק ושרית/צילום מסך, אינסטגרם

גיל

סטטיק ושרית הם בני 32 (שרית במאי הקרוב), והם גם חברי ילדות. אביב, לעומת זאת, הוא כבר בן 35, גדול משרית בשלוש שנים, ואולי הוא מסמל עבורה בדיוק את מה שהיא צריכה - להיפרד מהילדות ולעבור לבגרות.
שדרוג או שנמוך: שדרוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עוקבים

לסטטיק יש 611K עוקבים באינסטגרם ו-257.7K בטיקטוק. אביב, באינסטוש עם קצת יותר מחצי - 315K, ובטיקטוק אמנם עם פער הרבה יותר קטן, אבל עדיין נשאר מאחור - 228.8K.
שדרוג או שנמוך: שנמוך.

פרסום

אמנם הקריירה הבינלאומית של סטטיק ובן אל לא הגיעה לממדים המצופים, ולחלק מהקליפים הבינלאומיים שלהם ביוטיוב יש כמות צפיות דומה ואפילו נמוכה יותר מכמה מסרטוני היוטיוב של אביב, אבל אין באמת ויכוח מי מהשניים יותר מפורסם. הקליפים של השירים ה"מקומיים" של סטטיק ובן אל עומדים על עשרות מיליוני צפיות, הפנים והשם שלו מוכרים בכל בית ומככבים בפריים טיים של קשת כבר שנים. זה רחוק - מאוד - מרמת הפרסום של אביב, שגם במהלך כתיבת שורות אלה אני לא ממש בטוחה מי הוא.
שדרוג או שנמוך: אין איך לסובב את זה. לגמרי שנמוך.

גובה

תשמעו. כאן יש לנו תעלומה. מצד אחד, סטטיק הצהיר בעבר שהגובה שלו הוא בסביבות ה-1.80. מצד שני, כל הרשת מלאה בתגובות, שאלות, דעות וכתבות שמגדירות אותו כגבר נמוך. מצד שלישי, אם את הגובה שלו אני לא יודעת, איך אתם מצפים שאדע מה הגובה של אביב? קראתם את הסעיף הקודם?! כדי להגיע לאיזושהי הכרעה גייסתי את מקסימום יכולות החקירה שלי ובדקתי תמונות משותפות של השניים עם שרית, ומסקנותיי הן: הם בערך באותו גובה, נו. יותר גבוהים ממנה, אוקי?
שדרוג או שנמוך: תיקו מחמת הספק.

סטטיק שרית פולק אלה לי להב. אינסטגרם, צילום מסך
זכרונות כואבים. שרית, סטטיק, אלה לי/צילום מסך, אינסטגרם

מראה

לאביב יש עיניים וואו, אבל לסטטיק יש כריזמה וואו, וכריזמה, מה לעשות, הופכת אנשים להרבה יותר מושכים.
שדרוג או שנמוך: אני מתנצלת, התשובה היא שנמוך. וזה עוד אחרי שהורדתי לסטטיק נקודות על השיער.

פרנסה

טוב, זה ברור מי פה עושה קמפיינים ומשתתף בתוכניות טלוויזיה מצליחות ופאקינג עונד את הפרצוף של עצמו, עשוי מ-300 גרם זהב ויהלומים לבנים ושחורים, בתור שרשרת. מצד שני, לכו תדעו מה יקרה עכשיו, כשסטטיק יוצא לקריירת סולו ועוד אחרי כל השערוריות. למרות שזה ברור שיש לו כישרון אדיר, אין לדעת אם הוא יצליח לשחזר את ההצלחה שהייתה לו עם בן אל, וגם מבחינת הפריים טיים - את הכוכב הבא הוא כבר עזב והזמר במסיכה - אפילו לאנשים הלא ברורים שצופים בזה חייב להיות מתישהו איזשהו גבול.
שדרוג או שנמוך: בגלל שאני יכולה להתייחס רק לנקודת הזמן הנוכחית - דפנטלי שנמוך.

סטייל

אני לא חובבת של סטייל הספורט-אלגנט-מטופח אך מחוספס-דוקר מבחוץ ורך מבפנים של אביב, אבל הכל עדיף על לחלוק ארון עם סטטיק. או לגרום לאנשים לשים לב למה שאת לובשת כשאת לידו. או ללכת לידו. זה פיזית בעייתי, בחלק מהמקרים. ולכן, עם כל ההערכה לתעוזה, הפעם האפרוריות ניצחה.
שדרוג או שנמוך: שדרוג.

מגורים

אני מודה, חוץ מזה שאביב במקור מחולון, אני לא יודעת כלום על מקום המגורים שלו. אבל אני אגיד לכם מה. הכל עדיף על לצאת עם גבר בשנות ה-30 לחייו שעד לא מזמן גר - או שמא "הסתגר" - בוילה עם עוד קרוב ל-10 שותפים. לא בדיוק מה שאת מתארת לעצמך כשאת חושבת על פרטנר רציני לחיים.
שדרוג או שנמוך: שדרוג.

שרית פולק אביב ראובני. אור גפן,
ריבאונד או בכלל ידידים? אביב ראובן ושרית פולק/אור גפן

שערוריות

כידוע, סטטיק עמד במרכזה של שערורייה בה נטען כי בגד בשרית עם אלה לי, רגע אחרי החתונה, כמו שאומר השיר: לכאורה. נכון או לא נכון - אנחנו לא יודעים, אבל כך או כך מאוד לא נעים. אצל אביב, לעומת זאת, השערוריות מסתכמות בלהיפרד ולחזור ולהיפרד שוב מהאקסית, והרי כולנו היינו שם, ובלצאת על ג'קי אזולאי כדי להגן על הגרוש שלה או לתמוך בבר מהאח הגדול ולחטוף ממעריצים של טליה. בקיצור - הכל הרבה יותר רגוע, ולפעמים רגוע זה ממש ממש טוב.
שדרוג או שנמוך: שדרוג.

רמת נחשקות

גם עם השערוריות, גם עם הצבעים בשיער, גם עם הסטייל, אני מצטערת - סטטיק בעיניי עדיין הרבה יותר נחשק. ואני בטוחה שהוא גם מרגיש את זה. אולי לא מהקהל הישיר שלו שמורכב בעיקר מילדים ומהאנשים (שאני חייבת לשאול שוב - מי אתם?) שצופים בזמר במסכה, אבל בטח מהאימהות או הנכדות שלהם. אני בטוחה שלמרות הפרשה, סטטיק קיבל לא מעט הצעות ברגע שחזר להיות רווק, ובואו לא נהיה תמימים - היו מספיק הצעות גם כשהם היו עוד נשואים. הבעיה היא שברוב המקרים, ככל שאתה נחשק יותר, כך גדל הסיכון שהאגו יתפח בהתאם, ואגו מנופח זה מוריד חשק רציני.
שדרוג או שנמוך: תיקו מחמת הספק.

מסקנה

סיכום התוצאות מראה על שוויון, ממש כמו בחיים: הראש רוצה שדרוג, כי זה מגיע לשרית, אבל הלב אומר שנמוך, כי הוא שומר לסטטיק חסד נעורים. אני ממש מקווה ששרית מתמודדת עם הפרידה הזאת יותר טוב ממני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully