זוג מהטיקטוק. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

השיטה המעולה שמצאו בני הזוג כדי לשדרג את חיי המין שלהם

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 10:01

זוג מקסיקני צעיר שזה עתה נישא מפרסמים בטיקטוק את השיטה שהמציאו לשדרוג חיי המין שלהם, שגם עוזרת להם כלכלית. SHEEE מפרגנת

פאני קסטלנוס, בת 26, וארוסה חסוס, בן 29, שיתפו את הסוד הפיננסי המוזר שלהם בסרטון הטיקטוק שפרסמו, שעומד כבר על יותר מ- 25 מיליון צפיות. בסרטון הם פותחים את קופת החיסכון שלהם ומגלים את השיטה שבאמצעותה הצליחו לחסוך יותר מ-1300 דולר.

לאחר שחוו מצוקה כלכלית בזמן המגיפה, החליטו האוהבים הצעירים להציב לעצמם אתגר של חיסכון במזומן, לכבוד השנה החדשה בינואר האחרון, ובסוף השנה הזאת קצרו את הפירות. השיטה שלהם פשוטה - בכל פעם שעשו סקס, שמו 6 דולר בקופה, ובתוך שנה אחת, הם חסכו 1,320 דולר, וגם שמרו על חיי מין ערים ונמרצים במיוחד - ווין ווין.

זוג מהטיקטוק. טיקטוק, צילום מסך
בדרך לחתונה/צילום מסך, טיקטוק

הזוג קיים יחסי מין 220 פעמים ב-12 חודשים - בתדירות של בין שלוש לארבע פעמים בשבוע (שזה פי ארבע מהממוצע של זוגות אחרים) כל שבוע. האם החיסכון דרבן אותם לעשות אהבה, או שמא להיפך? בכל מקרה הניסוי הוכתר בהצלחה, ומומלץ לכולם: "הופתענו, מילוי שלושת קופות החזירונים היה מדהים", אמרה קסטלנוס בראיון "החיסכון הרבה יותר קל כשנהנים מכל רגע ביחד".

מה הם יעשו עם הכסף, אתם שואלים? בהתחלה הם תכננו לשים אותו בצד, שיהיה להם לחשבונות בלתי צפויים ולמקרה חירום, אבל אחרי שבספטמבר האחרון הם התארסו, התוכניות מעט השתנו, וכרגע הכסף מיועד למימון ירח דבש מפנק.

קסטלנוס ובעלה לעתיד ימשיכו את החיסכון הסקסי שלהם גם ב-2023 - והם נתנו השראה לזוגות צעירים אחרים לעשות את אותו הדבר, לפחות לפי התגובות בטיקטוק.

מגיבים אמרו שהם יתחילו להעתיק את השיטה, ואחרים, לעומת זאת, הגיבו בקנאה וטענו שעכשיו הם גם חרמנים וגם עניים. "הקופה שלי תהיה ריקה," קונן אחד מהם. לצד אלה כמובן היו גם תגובות מתוסכלות, כי איך אפשר בלעדיהן, של אנשים שטענו בכעס שהסרטון מוציא את העיניים ומייצר קנאה.

Sheee רוצה גם, אז הוחלט לשים בצד שישה דולר בכל פעם שהשכנה מתחילה להזיז רהיטים בחצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully