גל גברעם תום חיימוב חתונה שי מיקה. ניר פקין
ניר פקין

ישראל אוגלבו ונתנאל רודניצקי בזוגיות חדשה - למה הם חוטפים אש?

ענת ניסני

24.1.2023 / 14:14

מי תהיה מספיק ראויה לישראל אוגלבו ונתנאל רודניצקי? ישראל אוגלבו ונתנאל רודניצקי משיקים (כל אחד לחוד) בת זוג חדשה, שלא ראויה להם, על פי הטוקבקיסטים, או ליתר דיוק - הטוקבקיסטיות

אומרים שאיך שנראה הבוקר שלך - ככה ייראה כל היום ולכן מיד כשקמים, לפני הכל, חשוב להקדיש זמן לדברים שמזינים את הגוף ואת הנפש. אז רגע אחרי שפתחתי את העיניים הבוקר נכנסתי לאינסטגרם, והזנתי את הנפש שלי במנה נאה של עצבים.

אתמול בערב, בהשקת העונה השנייה של "מלכת היופי של ירושלים", ישראל אוגלבו השיק זוגיות חדשה עם מעצבת אופנה בשם דפנה קירשנר. לפוסט של "ערב טוב עם גיא פינס" שמספר על הזוגיות וחושף תמונות שלהם ביחד יש הבוקר מעל 450 תגובות ורובן נראות ככה: "איזה בחירות יש לו שיהיה בריא", "מסתבר שיש לו משיכה לכיעור", "איכ מה יש לו הולך על שבורות", "יש לו קטע עם לסביות", "וואלה הוא יכול להביא אחלה בחורה מה יש לו" - הבנתם את הרעיון.

עכשיו, תסלחו לי שאני הולכת להתעסק במראה החיצוני של המגיבים, אבל א- הם התחילו. וב- יש לי נקודה פה להעביר. רוב התגובות שצולבות את דפנה, שהיא כנראה אישה מוכשרת ומצליחה מאוד במה שהיא עושה ויכול מאוד להיות שיש לה גם את הדבר השולי הזה שלא מעניין אף אחד היום, נו, איך קוראים לזה, אה - אישיות, מגיעות מנשים שמהסתכלות מהירה בפרופילים שלהם נראות בדיוק כמו ש"נכון" להיראות היום: שיער חלק ארוך, שפתיים מלאות, גוף מעוצב ומתוחזק או בקיצור - בהתאם למודל הקרדשיאנז.

ישראל אוגלבו. רפי דלויה,
ישראל אוגלבו/רפי דלויה

נו ברור, אמרתי לעצמי. הן צולבות אותה כי היא לא נראית כמוהן. היא לא משחקת את המשחק. לא ככה אמורה להיראות אישה היום. בטח לא בת זוג של גבר חתיך ומפורסם, שכמו שאמרה אחת מהן "יכול להביא (להביא!) אחלה בחורה".

אבל אז גיליתי על עוד זוגיות חדשה: נתנאל רודניצקי נמצא בתחילתו של קשר עם מאמנת כושר בשם יאנה ארונוב, ומה שבטוח זה שעליה אי אפשר להגיד שהיא לא מתאימה למודל היופי העכשווי. אז נכון, כמות התגובות במקרה הזה לא מתקרבת עדיין לכמות התגובות על הזוג הקודם, ויש כאן לא מעט "מהממת", "פצצה" ו"יפהפייה", אבל גם האישה שנתנאל "הביא" לא חפה מביקורת: "ירד ברמה", "מזעזעת כמה ניתוחים", "דיאן יותר שווה, זו פלסטיק" והפרסונל פייבוריט שלי: "היא נאה מאוד וגם הוא אבל למה רווק מושלם ייקח גרושה פלוס 2 יש עומס בחורות יותר מגברים לא חסר רק שיהיו בנות אדם ולא לנצל את הגברים ולחפש כסףףףףף" (היעדר סימני הפיסוק וריבוי האותיות הסופיות - במקור).

המסקנה שלי משני הפרסומים הנ"ל היא שעל פי ציבור המגיבים הישראלי, אישה שראוי "להביא" היא כמובן אישה יפה, אבל בלי כל הקטע הזה של "היופי הוא בעיני המתבונן", מה אתם ילדים? יפה זה קים קרדשיאן, בגרסה מקומית. אבל באופן טבעי, כן? מבוסס על גנים בלבד. כי אף אחת מהמגיבות לא הזריקה/ מילאה/ החליקה/ ניתחה בעצמה. אה, וכמובן תהיי רווקה, רצוי בלי עבר. יש עומס בחורות, יותר מגברים, אז למה שרווק מושלם יתפשר על גרושה, ועוד עם ילדים?!

לא שאני מופתעת, אני מכירה טוב מאוד את הציפיות, הדרישות הלא הגיוניות והמוסר הכפול שמופנה לנשים. אבל מרתיח אותי כל פעם מחדש לראות את זה, בייחוד כשזה מגיע מנשים עצמן ולא בגלל ש"אישה לאישה מלכה" אלא כי אתן נראות בדיוק אותו דבר! מילא אם הייתן מבקרות רק את דפנה, שברור לעין שהיא לא מחפשת להצטרף למקהלת השיבוטים מנופחי השפתיים ומסורקי הגבות, אז הייתי לפחות אומרת לעצמי שאתן שטחיות, רדודות ומאוימות מכל מה ששונה מכן ומכל מי שמעיזה להיות היא עצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אבל גם כשמגיעה אישה שהיא הרבה יותר דומה למודל שאתן מנסות להשיג, אתן שופטות ומבקרות אותה. אז מי תהיה מספיק ראויה? מה יהפוך אישה למושלמת מספיק בשביל ישראל אוגלבו ונתנאל רודיצקי שאותם, בניגוד לנשים שאיתם, המגיבות מציבות על איזשהו כס מורם מעם?

שכחתן שהרווק ה"מושלם" התנהג בבית האח לא פעם בבריונות והגיע להתקפות זעם מפחידות? אולי זה לא מעיד על ההתנהגות שלו בחיים האמיתיים, אבל איך יכול להיות שזה משהו שסולחים עליו כל כך בקלות, בעוד שמילוי שפתיים או הרכבת משקפיים מפעילים אצלכן כל כך הרבה רגשות?

זה בכלל לא משנה מה נחשב כרגע למראה ה"נכון" או ה"ראוי". זה כבר עניין של טרנד. היום זה תחת ושפתיים ומחר זה צלעות בולטות. הבעיה היא שזה אף פעם לא האופי, הכישורים, השאיפות, הגישה לחיים. זה אף פעם לא הנפש, אלא רק המעטפת, וזה נכון באופן כללי אבל הרבה הרבה - הרבה - יותר כשמדובר בנשים.

אנחנו עדיין מרגישות שאנחנו צריכות להיות מושלמות כדי שגברים רחוקים מלהיות מושלמים יבחרו בנו. אנחנו עדיין צריכות לעמוד בציפיות בלתי אפשריות שאנחנו מציבות לעצמנו כדי להיות ראויות לגברים שפשוט חיים את חייהם, ושרבים מהם, אגב, לא מצפים מאיתנו לחצי ממה שאנחנו מצפות מעצמנו. אלה רק אנחנו - וכשאני אומרת אנחנו אני מתכוונת לאותן מגיבות - שלא מרגישות מספיק ראויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully