ויברטורים סופרפארם. סופרפארם,
סופרפארם

חדירה נעימה: קטגורית צעצועי המין מושקת היום בסופרפארם

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 19:29

סופרפארם הענקית מתחילה למכור צעצועי מין, חומרי סיכה ומוצרים נלווים אחרים, באופן גלוי, על המדפים שלה, לצד התרופות, המגבונים, ומוצרי התינוקות. מעניין אם אבי מעוז יסכים שכולם ידעו עכשיו שנשים מאוננות, אפילו בפריפריות

מזל טוב, איזראל, וברוכות הבאות לשנת 2023!

למרות שהם מתעקשים לכנות את הקטגוריה החדשה שלהם sexual wellness, עדיין אי אפשר להתעלם מההתקדמות שמסמלת פתיחת הקטגוריה החדשה של ענקית הלייף סטייל - קטגוריה שכוללת מוצרי עינוג עצמי. הויברטורים אמנם קיימים כבר הרבה מאד שנים בשוק, אבל נמכרים מתחת לרדאר, לאנשים שחבושים משקפי שמש כהים, בחנויות קטנות בעלות מבנה דיסקרטי. הם יוצאים משם נבוכים, עם שקית אטומה שאין עליה לוגו, ומבקשים המלצות על צעצועים כאלה מגוגל, וממני.

ההשקה הזאת משמחת מכמה סיבות (ולא רק בגלל שאורטל עמר מדברת על ויברטורים וזה מצחיק), אבל בעיקר בגלל הטיימינג הזה, בו הממשלה שכמעט כולה חרדים שעושים לי חרדות (ואין בה אף לא אישה אחת), מעלה כל יום הצעה אחרת - פעם לבטל פעילויות בשבת, אחרי שעתיים הצעה להפריד נשים וגברים בחופי הים - כאילו מנסים בכוח להחזיר אותנו לימים בהם לנשים היתה רק אופציה אחת לעשות סקס - כמו שהגבר שאיתן מחליט לעשות את זה, ולספק את עצמן בסתר כשהוא הולך.

עצם העובדה שחברת ענק לכל המשפחה כמו סופרפארם מציגה ויברטורים על המדפים שלה, לצד פורמולות לתינוק, תרופות, מסקרות וחטיפי אנרגיה, אומרת הם יהיו עכשיו יותר נגישים, ויותר חשוב - נשים כבר מתביישות הרבה פחות בהעדפות שלהן, וצעצועי מין יוצאים לאט לאט מהפינה האפלה שהיו תקועים בה במשך עשורים.

plusOne ויברטור קליע רוטט שנמכר בסופרפארם. סופרפארם,
plusOne ויברטור קליע רוטט שנמכר בסופרפארם/סופרפארם

לדאבון ליבי, המיתוג של הקטגוריה סובל מנימה של מבוכה מתנצלת.

למשל - הכותרת של ההשקה היא "יוצאים מהמגירה: סופר-פארם משיקה את קטגוריית ה-Sexual Wellness" - חייבים להצמיד את המילה wellness לויברטורים, כי אם זה הכרח בריאותי זה מוצדק, בעוד כשזה רק לצורך הנאה - קצת פחות. ההמשך מכיל נתונים שמשמנים את החדירה (סליחה, הייתי חייבת), שמשמשים למעשה הוכחות חותכות לכך שויברטורים אינם כלי המשחית של אשמדאי, אלא לגיטימיים כמו תוספי מזון ומחליקי שיער:

"על רקע התפרצות מגפת הקורונה והסגרים שנלוו אליה, אשר הביאו לבילוי ממושך יותר בבתים, והגדילו את הביקוש למוצרי טיפוח אישי לגוף ולנפש." (לא היינו כאלה קודם, המגיפה דפקה אותנו) - "77% מהישראלים מצהירים כי סקס וסיפוק מיני חשובים למנטליות הנפשית שלהם" (וואלה? באמת?).
"רבע מהישראלים מעידים שאביזרי מין שיפרו את חיי המין ואחד מכל חמישה ישראלים רכש אביזר מין אחד לפחות" (בואו נתקן את זה לאחד משניים רכשו, השאר לא מודים)

"סופר-פארם מצטרפת לטרנד ששוטף בשנה האחרונה רשתות ביוטי ובתי מרקחת ברחבי העולם כשהקטגוריה הפכה לחלק בלתי נפרד מהעיסוק ההולך וגובר בעולמות ה-Wellness". (כולם עושים את זה, אז גם לנו מותר כבר. אחד לפני דובאי).

אז נכון, אנחנו עדיין לא שם, אבל דבר לא ישמח אותי יותר מלהיות עדה למה שקורה במוח של אבי מעוז ברגע בו ייאלץ להכיר בכך שנשים מאוננות, אפילו אם הן אימהות לשישיה מהפריפריה, ולא בהכרח כופרות זולות שגרות בתל אביב.

ואחרי שהוצאתי את זה, הנה המוצרים שתוכלו למצוא, מהיום - גם על מדפי הסופרפארם. תיהנו!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
plusOne מיני ויברטור שנמכר בסופרפארם. סופרפארם,
plusOne מיני ויברטור שנמכר בסופרפארם/סופרפארם

הקטגוריה תכלול יותר מאלף מוצרים, בינהם ויברטורים של כמה חברות מוכרות, שמנים, חומרי סיכה, ויטמינים, ומוצרים נלווים אחרים.

לסניפים עצמם ייכנסו פריטים של המותג TOYBOX, שמגיעים יחד עם תיק אחסון נלווה לשמירה מיטבית על המוצר (תרגום - הקופסה היפה מסתירה קצת את המוצר), כגון וויברטורים נטענים, בטווח המחירים 180 שקל -250 שקל. שני המותגים האחרים יימכרו ONLY AT סופר-פארם אונליין. מוצרי PlusOne, יימכרו החל מ-89 שקל, ומותג נוסף שצפוי להצטרף לאונליין הוא LELO השבדי, שנחשב חדשני בקטגוריה.

plusOne ויברטור קליע רוטט ירוק כחלחל 89 שקל

plusOne מיני ויברטור כחול בהיר 129.90 שקל

טויבוקס רויאל וונד- מכשיר עיסוי/ וויברטור עוצמתי - 179.9 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully