אישה ובעלה החתיך יותר. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"בעלי הרבה יותר שווה ממני - אנשים שואלים אם זה לא מפריע לי"

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 8:08

במסגרת טרנד חדש ברשת בו נשים מתגאות בבעליהן שנראים טוב יותר מהן, פרסמה הסופרת סרטון בו היא עומדת לצד בעלה החתיך, וקראה לעצמה "בעלת מראה ממוצע". מה דעתכם? צפו והצביעו

האהבה היא לא עיוורת עבור הזוג הזה, לפחות אחרי שפורסם הסרטון הזה בטיקטוק. הסופרת הייזל מקברייד טוענת שהיא אמנם "נראית ממוצעת" אבל היא מרגישה "כל כך בטוחה" ליד בעלה החתיך - וכל זה קורה בסרטון טיקטוק ויראלי. בת ה-29 פרסמה תמונה עם הגבר ההולנדי, כתבה: "מתי נראה יותר גברים לוהטים בטירוף עם נשים בעלות מראה ממוצע?"

הקליפ בן חמש השניות מראה את מקברייד מביטה באהבה בגבר שלה, עטופים במעילים במזג האוויר הקר. המגיבים אהבו את האנרגיה של בני הזוג ומגיבה אחת כתבה: "אני לא רואה אישה בעלת מראה ממוצע אני רואה שני אנשים מהממים".

אישה ובעלה החתיך יותר. טיקטוק, צילום מסך
אישה ובעלה החתיך יותר/צילום מסך, טיקטוק

מגיבה אחרת הוסיפה: "אני תוהה - למה את יורדת על עצמך ככה?". עם זאת, אדם אחד שאל את הייזל: האם העובדה שבעלה נראה טוב כל כך גורמת לה לאי נוחות, והיא אמרה שלא, והוסיפה: "אני כל כך בטוחה במערכת היחסים שלנו ובעצמי". כדי להוסיף עוד שמן למדורה, משתמש אחד צלצל וציין שבעלה כנראה "מעדיף יופי פנימי במקום יופי חיצוני".

הייזל לא קיבלה את זה בשקט והגיבה בציניות שאולי הוא מוכן להתפשר על מראה כי "האישיות שלו ממוצעת ושלי מדהימה?". אנשים נוספים יצאו להגנתה בקטע התגובות. "למה כשגבר קורא לעצמו ממוצע הוא נחשב צנוע או משעשע, אבל כשנשים עושות את זה, זה נחשב "פישינג" מחמאות???" שאל אחד. "אני לא מבין למה אנשים בתגובות כל כך נעלבים בשמה" תהה אדם אחר.

הסרטון הוא חלק ממגמת TikTok שבה נשים בעלות מראה לכאורה פשוט, מפרסמות סרטונים ותמונות כדי להצהיר עד כמה הן גאות בגברים שלהן, שנחשבים יותר אטרקטיבים למראה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
@aliciamccarvell My forever wedding date ♥️ @scottymc4 ♬ original sound - cam

תנו את השנקל שלכם

הכל שטויות - אהבה לא קשורה למראה
תמיד יש איזון - אם הוא יפה יותר, אולי היא חכמה יותר
ברור שהגברים האלה חסרי ביטחון
בטח כולם שם בוגדים בכולם
6353 משתתפים

המשפיענית הקנדית אלישיה מקארוול השתתפה בטרנד גם בשנה שעברה וקיבלה תגובות ביקורתיות, חלקן טוענות שבעלה סקוט צריך להיות עם מישהו רזה יותר ממנה. כתגובה היא פרסמה סרטון TikTok שלה ושל בעלה השרירי לובשים מגבות בלבד.

"העולם מסתכל עלינו ומיד מעריך את סקוט יותר ממני", הסביר מקארוול. "הם אומרים דברים כמו 'אוי, היא בטח לא הייתה שמנה כשהם נפגשו' או 'אוי, היא כנראה מאד עשירה. או שהם מנסים להסביר את הצד שלו במשוואה בכך שהוא חייב להיות הומו, או שיש לו פטיש לנשים שמנות".

והיא ממשיכה: "גרמו לנו להאמין שמישהו בכושר גופני כמו סקוט לעולם לא יוכל להיות מאוהב או להימשך לאישה שמנה", אמרה. "וזה רק בגלל שהעולם לימד אותנו שהערך שלנו נמדד על סמך הגוף שלנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully