לא התנשקה עם החבר שנתיים. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"אני עם החבר שלי כבר שנתיים, ומעולם לא התנשקנו"

26.1.2023 / 18:14

"אני עם החבר שלי כבר שנתיים - ומעולם לא התנשקנו" חושפת קינדל גרוב בסרטון הטיקטוק הויראלי שלה. המגיבים תוהים, אבל גרוב מתעקשת כי היא ובן הזוג שלה והיא מרוצים מהמצב כמו שהוא

היא מעולם לא נישקה אותו, אבל הם זוג כבר שנתיים. כן, זה דבר שקורה עדיין בעולם.

אישה בת 23 הפכה לוויראלית לאחר שפרסמה סרטון טיקטוק שזכה ליותר מ-7 מיליון צפיות - וחשפה כי היא והחבר שלה מזה שנתיים מעולם לא התנשקו, כי הם מחכים לנישואים. קינדל גרוב פרסמה את הסרטון הראשון בסדרה בחודש שעבר, ואמרה שזה הגבר הראשון שהיא יצאה איתו, ובגלל האמונה המשותפת שלהם, לא תנשק אותו עד שהם יינשאו.

"אני כמעט בת 24 ואני והחבר שלי - שהוא הראשון שלי - יוצאים כבר כמעט שנתיים ומעולם לא התנשקנו", אמרה גרוב בסרטון "ולפני שכולכם קוראים לי מוזרה וכל השטויות האלה, כי אני מקבלת תגובות כאלו כל הזמן - אנחנו נוצרים."

"אנחנו שומרים את עצמנו לנישואים, ולכן יש לנו גבולות ברורים", המשיכה ופירטה "אני אף פעם לא רוצה לנשק גבר, אלא אם כן הוא בעלי, כי אני מרגישה שזה דבר מיוחד."

"אני חושב שזה אחלה," אמר גרוב. "ולא אכפת לי מה מישהו מכם חושב, כי אני כל הזמן שומע ביקורת על זה - היחיד שאני רוצה למצוא חן בעיניו הוא אלוהים, בסדר? ונישואינו יהיו מבורכים, תרשו לי רק לומר את זה", הוסיף גרוב.

מספר מגיבים שיבחו את מחויבותה לחבר שלה: "זה יפה", הגיב משתמש אחד - "כמוסלמי; אני מכבד את זה", הגיב אחר, "בנות כולנו עושות את זה לא נכון! זו מערכת יחסים ממשית" ציחקקה מגיבה שלישית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"האם אתם לוחצים ידיים כשאתם רואים אחד את השני," התבדח משתמש אחד, וגרוב הגיב לו, "לא בדרך כלל עושים גלגלון", והסרטון השני של הסדרה מציג את בני הזוג מציגים את אחת התגובות שבה נשאל אם כשהם נפגשים הם לוחצים ידיים ברשמיות.

ביולי 2022, קייטלין אוניל פרסמה סרטון דומה ב-TikTok, ואמרה שהיא והחבר שלה חיכו לנישואים כדי להתנשק. הם עדיין ביחד - אולי זו נקודה למחשבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully