קוגריות. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

"יש לנו טריקים": קוגריות חושפות למה גברים צעירים שוכבים איתן

1.2.2023 / 17:11

הקוגריות הגאות חשפו את הסיבה לכך שגברים צעירים אוהבים אותן. בשנות ה50- -60 לחייהן, הן מסבירות בטיקטוק איך זה שגברים צעירים וחתיכים מעדיפים לשכב עם נשים בגיל של אימוש. ספויילר: "הם אוהבים את הטריקים. שלנו"

קוגריות מעל 60/טיקטוק

זוגות שמורכבים מנשים מבוגרות וגברים צעירים הפכו נפוצים יורת בשנים האחרונות, ולא רק שהם הפסיקו להתחבא, אלא שהם אפילו גאים ומפגינים את יחסיהם, שלא לומר דוחפים אותה בפרצופם של העוקבים בטיקטוק.

אמבר היינ,ס יוצרת תוכן ומשפיענית, אוהבת להפגין את יחסיה הרומנטיים עם הגבר הצעיר ממנה. בן הזוג שלה, ג'יימס קרטיס, הוא בן 24 ואילו היינס בת 38 -יש ביניהם הפרש גילאים של 14 שנים, עניין שנוי במחלוקת עבור חלק מהאנשים, אבל להם לא אכפת, לדבריהם.

"כשאנשים שופטים אותנו על פער הגילאים שלנו", נכתב בטקסט מעל הסרטון "לא אכפת לנו.". כמובן שהפרובוקציה זכתה להרבה תגובות מהייטרים: "הייתי במצב הזה עד שהיא הגיעה לגיל המעבר ואז שמתי לב לקמטים", הגיב טרול אחד. "וזו רק ההתחלה של מה שעומד לקרות".

"אני יודע למה אני נכנס," ענה קרטיס. "נראה כמו הבן שלך", אמר מגיב אחר על אמבר. היו גם הרבה תגובות שונות, חלקן פרגנו לזיווג הבלתי סביר: "אלו החיים שלכם. שניכם יפים", כתב אחד מהם. "אני בת 53 והחבר שלי בן 31. גם לנו לא אכפת. כל עוד אתם מאושרים שום דבר לא צריך לשנות", כתבה אחרת.

היא לא היחידה - קוגריות מגיעות בכל הגדלים והגילים, מסתבר. קארן לי פורטר מארה"ב, וחברתה הטובה, ננסי, חשפו בסרטון טיקטוק משותף שלמרות שהן נשים מבוגרות מעל גיל 60, גברים צעירים מעדיפים אותם על פני בנות בגילם.

קוגריות/טיקטוק
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"מה גילינו על בחורים צעירים?" קארן שואלת את ננסי.

ננסי עונה: "שהם אוהבים נשים מבוגרות".

הנשים המשיכו ופירטו מה בדיוק יש לנשים מבוגרות להציע שלנשים צעירות יותר אין: "לנשים מבוגרות יש ביטחון ושקט נפשי שלנשים צעירות עוד אין", וזה לא כל מה שנשים מבוגרות יכולות להציע לגברים צעירים.

"אנחנו יכולות להציע להם ביטחון ואמון, ללא משחקים", אמרה ננסי והוסיפה כי הן גם יכולות ללמד אותם הרבה דברים חדשים, דברים שלטענתה גברים צעירים ממש אוהבים. השתיים מתעקשות שנשים מבוגרות אכן יכולות להיות הרבה יותר חדשניות עבורם כי הן חוו הרבה: "פשוט יש לנו את הידע, והם אוהבים את הטריקים שלנו".

הסרטון הפך במהרה לוויראלי עם למעלה מ-211,000 צפיות ולמעלה מ-4,000 לייקים, ואנשים מיהרו לחלוק את מחשבותיהם - שנמצאות על שתי קצוות הספקטרום. אחד כתב: "הבנתן נכון". אחר הגיב: "קשישות מגניבות. כל הכבוד לכן". שלישי סירב להסכים לשם הקטגוריה "הן לא קוגריות - מבוגרות מדי".

ענה לו הרביעי: "למדתי הרבה מנשים מבוגרות כשהייתי גבר צעיר".

"... תמשיכו עם הגישה החיובית", איחל חמישי.

Sheee רוצה להיות חיובית ולהאמין שגם היא תהיה כזאת, אבל כנראה כבר עכשיו היא מעדיפה לראות הישרדות.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully