התחתנה עם הבריון מהתיכון. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם סטורי

"התחתנתי עם הבריון שהתגרה בי כל התיכון. סלחתי לו"

6.2.2023 / 15:34

ובכן לורן אנסלאו, בת 20, התחתנה עם לוקאס אולסן, בן 21, למרות העובדה שהציק לה בבית הספר כשהייתה בת 15

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אישה החליטה לסלוח (או לנקום?) לבריון שלה מהתיכון, זה שמשך לה בצמות, הציק לה והתגרה בה מדי יום בתיכון - ולהסכים להצעת הנישואים שלו. איך זה קרה אתן שואלות?

הזוג המאושר נפגשו לראשונה באוקטובר 2016 במסיבה של חבר והתחילו להיות בקשר בסנאפצ'ט, כשבסופו של דבר לורן חתכה את היחסים האלו עם לוקאס בגלל שלא רצתה חבר באותו זמן (או פשוט לא רצתה אותו).

בספטמבר 2017, לורן אנסלאו, מסרטוגה ספרינגס, יוטה, התחילה תיכון והבינה שהיא ולוקאס אולסן מסתובבים באותה קבוצת חברים, וחזרו להיות בקשר בעל כרחם, קשר שהיא תיארה כ"אוקוורד". כנראה שהתחושה היתה הדדית, כי אולסן וחבריו היו מתגרים בלורן וקוראים לה "לינדה", מתעקשים שהיא נראית כמו דמות של "הבורגרים של בוב" (סדרת אנימציה), מצלמים אותה במסדרונות בית הספר ומפרסמים את זה בסנאפצ'ט כמהתלה.

"שנאתי אותו בתקופה הזאת" היא מספרת, אבל כמו בסיפורים, זה השתנה מהקצה אל הקצה אחרי שהיה עד לתאונת דרכים שלורן עברה עם אימה ואחותה ממש מול העיניים שלו, ואפילו קצת בגללו.

התחתנה עם הבריון מהתיכון. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
"הוא לקח אותי לראש הר כדי לראות כמה זיקוקים, ואז הוא כרע ברך ושלף טבעת"/צילום מסך, אינסטגרם סטורי
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"אחותי חשבה שזה יכול להיות מצחיק להוציא את הראש מהחלון ולצעוק את השם שלו" לורן נזכרת "ושניה אחר כך נכנסנו ברכב שלפנינו, והוא ראה את הכל". אף אחד לא נפגע בתאונה הזאת למרבה המזל, אבל לוקאס ניצל את ההזדמנות וחזר לקשר עם לורן אחרי שהעלתה תמונה של הרכב המעוך.

"זה הראה לי שאכפת לו, ועזר לי לחזור לחבב אותו" היא נזכרת. השניים התיידדו במהירות ובהמשך פיתחו רגשות אחד כלפי השני. חברו של אולסן שכנע אותם לצאת לדייט זוגי, הם התחילו לצאת בפברואר 2018 ואולסן הציע נישואים על ראש הר ביולי 2022.

"הוא לקח אותי לראש הר כדי לראות כמה זיקוקים, ואז הוא כרע ברך ושלף טבעת". הם התחתנו באוקטובר 2022 - באותו תאריך שבו נפגשו שש שנים קודם לכן - כשרק משפחתם הקרובה השתתפה בטקס.

"זה מצחיק שאני יכול לקרוא לו האהבה שלי מהתיכון וגם הבריון", אמרה אנסלו, והסבירה שסלחה לאולסן על שהציק לה, אבל עדיין מתגרה בו על זה לפעמים. "שנאתי אותו אז," שיתפה אנסלאו. "אנשים אומרים שהם לעולם לא היו סולחים לו, אבל אני לא חושבת שאפשר לבסס את האישיות שלו על מי שהוא היה במשך שלושה חודשים כשהיה בן 16", סיכמה.

התחתנה עם הבריון מהתיכון. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
גם היי-סקול סוויט-הארט, וגם הבריון מהתיכון. לורן ולוקאס/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

אולסן מודה שבמבט לאחור, הוא מוצא את כל העניין מטופש. "כשאתה כל כך צעיר אתה חושב שדברים כאלה מצחיקים. וכמובן שאני והחברים שלי חשבנו שזה מצחיק", אמר "אף פעם לא באמת חשבנו שהיא דומה לדמות מבוב בורגר, הבדיחה הזאת סתם יצאת מפרופורציות. אני חושב שהקנטתי אותה בגלל שאהבתי אותה, ובגלל שגם החברים שלי עשו את זה. לחץ חברתי בצורה מסוימת", אמר אולסן "תמיד היו לי רגשות כלפי לורן, ואני שמח שזה סוף סוף התממש".

"אנשים אומרים לי שהם לעולם לא היו מסוגלים להתחתן עם הבריון שלהם מהתיכון", אמרה אנסלו. "אבל זה היה בעיקר הקנטות, וזה לגמרי מאחורי".

אולסן בוחר להדגיש דווקא את החלק של הסוויט-הארט מהתיכון: "להתחתן עם אהובתך מהתיכון זה הדבר הכי יפה שיכולתי לחלום עליו", הוסיף אולסן. "לורן היא מדהימה ולא יכולתי לבקש אדם טוב יותר לחוות איתו את שארית חיי. אני רוצה משפחה עם לורן, אני נרגש לבנות בית איתה, ולראות את החלומות שלנו מתגשמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully