דנית גרינברג. ניר פקין
ניר פקין

משפיעניות בתחת של דורין אטיאס? היא טועה, ואנחנו נוכיח את זה

10.2.2023 / 18:02

בפרק הפודקאסט שלה, השוותה דורין אטיאס את המשפיעניות הישראליות הגדולות לרוכלות בשוק, ולג'ני דנסון ממש בער להוכיח שיש הרבה מאד משפיעניות שבהחלט עושות משהו מעבר למכירות בשביל העוקבות שלהן

"משפיעניות בתחת שלי!" צעקה דורין אטיאס בפרק של הפודקאסט שלה, "רוכלות בשוק!".
בהמשך ל"סערת הקוד קופון" שאותה התחילה דניאל עמית מסתבר שגם לאטיאס היה מה להגיד, ומבחינתה העובדה שיש אינספור נשים (וגם כמה גברים) שמרוויחים מהאינסטגרם זה פשוט מזעזע, ואין לזה מקום. אפשר להתווכח על הקביעה הזאת, אפשר גם להגיד שאולי לדורין, ששנים התפרנסה מלגרום לאנשים להרגיש רע עם עצמם ובדרך הרוויחה כסף מסטיילינג של אותם האנשים, יש מניעים אחרים מאחורי הכעס על מי שלא עשו לה שום דבר פרט מלהתפרנס, בדרך כלל מאוד בכבוד, מלייצר תוכן. אבל אנחנו לא כאן כדי לשפוט, את זה נשאיר לה.

וכן, אכן יש הרבה נשים שכל מה שהן עושות זה להעלות תמונות של עצמן מול המראה/ בים/ בחדר הכושר ואז לנסות לדחוף לנו קרם, יש גם כאלו שיוצאות מתוכניות ריאליטי ובטוחות שמעכשיו הדרך לבנק תהיה רצופה בקודי קופון ובגדים חינמיים מהשקות - אבל אלו בדרך כלל בנות שנעלמות די מהר, או שאולי אני פשוט לא טורחת לעקוב אחריהן.

אבל עם כל הכבוד יש גם אחרות - נשים שמתפרנסות מהאינסטגרם ולא מתביישות בזה, אבל בדרך מביאות לנו תוכן אמיתי ומעניין, כזה שבאמת בא לנו לראות, ואם הן מוכרות מוצר הוא נמכר לא כי ראינו תמונה יפה שלהן בבגד ים אלא כי אנחנו באמת מאמינות להן, וכן - עומדת מאחורי זה עבודה, הרבה עבודה. אז בשבילכן, וגם בשביל דורין, קבלו את הטופ 10 שלי באינסטגרם, אלו שבאמת מייצרות משהו מעניין, וכן, גם מוכרות טופ בייסיקי בהנחה של 20%.

דנית גרינברג

דנית גרינברג היא ההוכחה לכך שדווקא אופי ותוכן אותנטי יביאו לך הרבה יותר עוקבים מתוכנית ריאליטי. כן, היא היתה באח הגדול וגם בזוג מנצח, והיא תחזקה מערכת יחסים מתוקשרת ומלאה בדרמה, אבל מה שהטיס את דנית לצמרת היו סדרה של סטוריז בהם היא פשוט קרעה את כולנו מצחוק כחזאית. כשהיא התחילה להשתולל בסטורי בלי פילטרים ולהראות לנו מי היא באמת, העוקבים התחילו להגיע, ועם כל הכבוד, כן - אני ממש רוצה לקנות ממנה מסקרה, בכל זאת היא מוכרת אותה בחרוזים.

דניאל עמית

נכון שדניאל היתה חלק מכמה סערות קודי קופון, אבל בסופו של דבר מדובר באישה שהאינסטגרם שלה מלא במתכונים - ולא סתם מתכונים, אלא כאלו שגורמים לנו להזיל ריר ולרצות להחליף את הג'ינס הצמוד בטרנינג. יש פה שחיתות לא מתנצלת ובעיקר מרעננת בעולם אינסטגרמי שכולו קערות אסאי ומתכונים לבורקס מים נטול שמן, שומן או רצון לחיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אליטה אופק

ואם כבר משפיעניות של אוכל, אז גם אליטה מביאה לנו, לצד קופי הקופון לפסטה, אינספור מתכונים שלא רק גורמים לנו להזיל ריר אלא בעיקר גורמים לנו להאמין שגם אנחנו מסוגלים להכין כנפיים בצ'ילי מתוק ללא טיגון או מאמץ.

ליקוש מנחם

בהתחלה זה נראה כאילו מדובר בחשבון שכל כולו גלאם ולייפסטייל, ובאמת יש כאן הרבה חופשות נוצצות, אימוני כושר לוהטים ובגדים יקרים, אבל בין כל הגלאם הזה יש גם אמא חד הורית עם משפחה חזקה מאחוריה, ויש שיחות על זוגיות של פרק ב', טיפולי פוריות, הפלות, חברות, יחסים עם הגרוש, התבגרות ובעיקר שיח פתוח ונטול פילטרים או התנצלויות, לא על הטוב וגם לא על הרע, וזה מרענן, וזה מזכיר משפחה אחרת שאנחנו לא יכולים להפסיק לצפות בה.

רוני שינקמן

בווידיאו: רוני שינקמן בשאלון מיוחד ליום המשפחה/עריכה: דפי מקל

האמא ל-2 שהפכה בשתי ידיים לאימפריה של זוגיות מאפשרת לעוקבות שלה לשאול את השאלות שהן לא מעיזות לשאול אף אחד אחר. יש כאן שיחות על זוגיות ועל דגלים אדומים במערכות יחסים, הסברים לא פשוטים על זוגיות רעילה, שיח פתוח ונטול פילטרים על מיניות וצעצועי מין, שיחות על דימוי גוף וגם סדרה של אירועי רווקים שאחראיים לעשרות אם לא מאות חתונות - וכמה וכמה ילדים.

שני פדר

מי שלא מכיר את שני עלול לחשוב שמדובר בעוד בלוגרית אופנה חובבת חולצות בטן ועקבים, אבל הטרנדולוגית (המקצועית, כזו שלמדה את המקצוע ב- FIT בניו יורק) מביאה מבט אחר, מקצועי ובעיקר מאוד מעניין לעולם האופנה. היא מדברת על טרנדים הרבה לפני שאנחנו מתחילים לראות אותם ברחוב, מסבירה את ההיסטוריה של האופנה, את ההתפתחות של כל טרנד ואת הדרך הנכונה לבחון בגדים וסטייל. בין לבין היא ממליצה לעוקבות שלה מה ללבוש ובעיקר מה לרכוש כדי להיות עשרה צעדים לפני כולם כשמדובר בסטייל, לא סתם כל מה שהיא מפרסמת הופך ל- SOLD OUT בכמה שעות.

עדי קיפר

שם המשפחה שלה הוא לא באמת "קיפר" אבל לאף אחד לא אכפת - עדי התחילה כמשפיענית שמכרה תוכנית אימונים ואכילה בריאה ונתנה המון טיפים ומתכונים, אבל בדרך היא בעיקר לא פחדה לחשוף את החיים שלה ואת הטלטלות שהיא עברה, החל ממעברי דירה ושינויים בחייה האישיים, דרך המון התפתחות אישית עליה דיברה בפתיחות וממש אפשרה לעוקבים לראות את התהליך שהיא עוברת, זוגיות שבה היא דיברה גם על הטוב וגם על הרע, הריון ודימוי גוף, הפרעות אכילה, לידה והורות יחד עם כל הקשיים. היום היא מדברת על ההתמודדות כאמא טריה ובעיקר נותנת לכולנו הצצה על חיים של מישהי שלא הכל לגמרי ברור או "נכון" אצלה, ממש כמו אצל כולנו.

קרן שחם

בווידיאו: קרן שחם עונה על כל השאלות שלנו/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

שחם עשתה קריירה (או לפחות גרפה עשרות אלפי עוקבים) דווקא מעצם היותה אנטי משפיענית, שזה הסוג הטוב ביותר של המשפיענית. מכירים את זה שאנחנו גוללים את הפיד ופתאום הכל נראה אותו הדבר? אז שחם עושה פארודיות פרועות ובעיקר מאוד מאוד מדוייקות על כל אותן הבלוגריות. עם פנינים כמו "גבות שנראות כאילו הפליץ עליהן פיל" ואינספור בדיחות על מוצרי קש וכובעים רחבי שוליים, היא בעיקר גורמת לנו לצחוק, ומידי פעם גם לקנות בגד-ים או קונסילר.

נדיר אליהו ועדי עייש

נדיר אליהו ועדי אייש אמנם גברים אבל גם הן אחיות שלנו. הבלוגרים שאלרגיים לכל המשפיעניות ועושים עליהם פרודיות מגלגלות מצחוק. עם חוש הומור חד ויכולת להשחיר על כ-ו-ל-ם, כולל על עצמם, המערכונים שלהם כוללים ירידות על בלוגריות שחיות בסרט וטונות של הומור עצמי. לשניהם יש מאות אלפי עוקבים, והם עושים את זה כל כך טוב, שאם הם צריכים למכור לנו בשמים כדי לממן את הבידור שאנחנו צורכות, צריך לאפשר להם לעשות את זה בלי להתנצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully