צעצוע. fizzz,
fizzz

שחררו מהפרחים - הנה מתנה שלא תאכזב (בניגוד לזוגיות)

עודכן לאחרונה: 18.2.2023 / 10:06

אם לא שמתן לב לפי שירי הקיטש בכל תחנת רדיו היום - היום הוא היום המלחיץ ביותר של השנה - וולנטיין. גברים בהיסטריה ברחובות שוברים את הראש עם איזו חברה רחמנית שתעזור להם לבחור משהו לאישה ממלאים רחובות - לנו יש רעיון טוב למתנה שלעולם לא תאכזב. בניגוד אליכם.

  • שומעות? בואו נסכים כבר מראש על הפרטים:
  • 1. אם כבר וולנטיין, ואם כבר כל הקשקוש הזה שמסביב - בואו נודה בדבר אחד. מתנות זה כיף תמיד, ועד כמה שהיום הזה מעוות מיסודו וחייב להתבטל, לייק - אמש, אנחנו אלה בצד שמקבל את המתנות, ואף יכול/ה לדרוש אותן ולהחמיץ פנים באם בוששו לבוא.
  • 2. אם כבר מתנה, אז שחרר אותי מפרחים, כי אין לי ואזה בגודל הזה, ויום אחד זה מהמם, וביום השני זה כבר מתחיל להשיל עלים ולהיות מטרד. ואז צריך להחליף לזה מים, ואז לנקות את הואזה המטונפת ואז לזרוק את הזר המטפטף. בקיצור - יפה, אבל ניגו'ס. אם הייתי רוצה לטפל במשהו כל כך הרבה, הייתי מבקשת כלב היפואלרגני.
  • 3. האמת, כשחושבים על זה - כלב זה נחמד. אם מישהו מוכן לשלם 10000 שקל בשביל פודל ולהביא לי, אין ספק שהוא ממש אוהב אותי. או שפוט שלי. אוהב יותר כיף, אבל גם שפוט יכול להיות נחמד לתקופה.
  • 4. אם כבר מתנות, אז שיהיה הדדי - לא חד צדדי, ואם כבר קונים דברים אחד לשני כדי להגיד "אני אוהב/ת אותך", אז קודם כל תגידו את זה אחד לשני/ה יותר, ודבר שני, תקנו משהו שווה, שבאמת ישמח אותנו, מקבלי המתנה.
  • 7. וזהו, כל זה היתה הקדמה לזה שאני הולכת לספר לכם פרטים על כמה ויברטורים
ויברטור. סיסטרס,
PALM SENSE CLITORIS/סיסטרס

PALM SENSE CLITORIS
ויברטור כף יד מעוצב ארגונומית (מאד נוח) כך שיתאים לאחיזה בין האצבעות בכף היד ויונח על כל האזורים שעושים לך נעים. כפתורי פלוס מינוס לכיוון עוצמת הרטט או שינוי המקצב. 5 דרגות רטט מתגבר + 5 סוגי מקצבים לבחירתך. גוף הויברטור עשוי מסיליקון פרימיום איכותי במרקם משי חלק ונעים במיוחד, נטען בטעינה מגנטית. עמיד במים לחלוטין. מעולה גם למסאז' לבן/ת הזוג.

ציון: טוב מאד, מעולה למתחילות - יותר מתאים לבד
390 ש"ח

ויברטור. סיסטרס,
NŌS VIBRATING COCK RING/סיסטרס

NŌS VIBRATING COCK RING
צעצוע זוגי חדש של פאן פקטורי. טבעת זוגית רוטטת מסיליקון איכותי, נטענת ע"י כבל USB בטעינה מגנטית. 2 מנועי רטט חזקים ושקטים מאד בקצה הטבעת לכיסוי רטט מקסימאלי על איזור הדגדגן עבור בת הזוג. הטבעת נמתחת היטב ומולבשת על הפין להגברת הזיקפה והשהיית השפיכה. עיצוב מיוחד ולא עגול, אלא ארגונומי לפי מבנה הפין לאחיזה טובה ולא רופפת. 4 דרגות רטט ומקצב מתגבר בלחיצת כפתור. עמיד לרחיצה ושימוש תחת מים לחלוטין.

ציון: וואו! עפנו.
זה כל כך טוב שכתובה עליו אזהרה - לא להשאיר סביב הפין יותר מ-2- דקות. פיפי.
360 ש"ח

צעצוע. fizzz,
ויברטור בשליטה מרחוק NOU/fizzz

ויברטור בשליטה מרחוק NOU
ה NUO הוא מענג אנאלי או וגינלי (תלוי רחיצה יסודית בין השימושים), הראשון בעולם עם מנוע כפול. עם אפשרויות שלט רחוק דרך אפליקציית Je Joue (החינמית) המשפרת את אפשרויות העונג ומעצימה את הכיף. עם 5 מהירויות ו-7 תבניות, מגוון רחב של רעידות - מרטט עדין ועד לויברציות עמוקות.
לויברטור צורה גמישה וניתנת לכיפוף שנועדה לעבוד בצורה מושלמת עם קווי המתאר של הגוף שלך ופיר מעוקל לגירוי ערמונית מדויק.

ציון: המתנה המושלמת. וואו. כולל שימוש בו במועדון. מושלם.
499 ש"ח

צעצוע. fizzz,
ויברטור מיני Dino/fizzz

1st Pocket Rocket ויברטור מיני Dino
וויברטור קטן, חזק מאד ויכול ללכת איתך לכל מקום. נהדר כ- pocket rocket ראשוני, מיוצר מחומרים בטוחים לגוף ועם סוללה נטענת USB. תוכלי ליהנות משעות של הנאה בטעינה אחת, ובלחצן אחד אפשר להפעיל ולחקור 3 הגדרות רטט ו- 4 עוצמות שונות. Dino עמיד למים וזמין לשימוש בכל מקום.

ציון: האמת, פשוט וטוב. אחלה מתנה כצעצועי ראשון ולא מאיים, ולוק חמוד.
229 ש"ח

HAPPY RABBIT G-SPOT

ויברטור. סיסטרס,
ויברטור/סיסטרס

HAPPY RABBIT G-SPOT
יש ארנב חדש בשכונה - ויברטור כפול מעולה, מגוף סיליקון איכותי וחלק, ציר מרכזי לחדירה וגינאלית שנע קדימה ואחורה בתנועות עיסוי לאיזור הג'י והנרתיק, וציר נוסף, קטן יותר שמיועד לדגדגן. נטען USB, עמיד במים וקל לניקוי, ועם 12 מצבי רטט שונים לבחירתך לעיסוי הדגדגן + 3 מצבי עיסוי לאיזור הג'י, ואפשרות נעילה לנסיעות.

ציון: מעולה, אבל ממש ממש גדול. לקח זמן להתרגל לגודל, אבל הוא עושה את העבודה ביסודיות. אין תלונות.
990 ש"ח

צעצוע. fizzz,
LeWAND Vibe ויברטור תכשיט מרהיב/fizzz

LeWAND Vibe ויברטור תכשיט מרהיב
טוב זה לא רק הויברטור היפה בעולם, אלא הוא פשוט גם תכשיט יפה שעובד טוב הכמעט כל הזמן, ומושלם בתור מתנה לעצמך, לחברה או אהובה. התכשיט מסתיר בתוכו ויברטור קומפקטי ודיסקרטי להנאה תוך כדי תנועה, טיזינג עם קריצה. והוא גם ויברטור לא פחות מעוצמתי 8 מצבי רטט ומנוע שקט. גם הוא מגיע עם מטען USB, ונרתיק נסיעות מיקרו-זמש אלגנטי לאחסון דיסקרטי כשהוא לא סביב הצוואר.

ציון:
מושלם למראה, בלתי מחשיד בעליל, וגם ויברטור די טוב. בונוס - מעולה למסאז' פנים. נורא מרגיע. נסו עם קרם לחות. זה אש.
539 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully