ורוניקה ראג'ק. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"הציצים שלי גדלו כי שתיתי את הבירה של אבא שלי עירומה"

19.2.2023 / 11:58

הדוגמנית הסלובקית ורוניקה ראג'ק טוענת ששדיה הפכו ענקיים אחרי קיץ שבו בילתה בשתיית הבירה של אביה, בעירום, וממשיכה לתהות למה אף אחד לא מאמין לה שמעולם לא עשתה ניתוח פלסטי

ורוניקה ראג'ק מוכיחה שהשדיים שלה אמיתיים/veronikarajek

הדוגמנית הסלובקית ורוניקה ראג'ק, הדוגמנית בת ה-26 - שמפורסמת בזכות היותה גרופית מטורללת של טום בריידי - התראיינה בפודקאסט שפורסם לאחרונה. רוטענה כי שדיה הפכו ענקיים אחרי קיץ שבו בילתה בשתיית הבירה של אביה, בזמן שיזוף בעירום. לא בטוח אם העירום שיחק כאן תפקיד או לא, אבל זה מה שהיא טוענת.

הדוגמנית בת ה-26 סיפרה את הסיפור המעט מופרך הזה בפרק האחרון של הפודקאסט "Pillow Talk". ראג'ק נשאלה אם שדיה הענקיים מלאכותיים, ועל כך מיהרה להגיב: "הם שלי!", והמשיכה בפירוט: "לא היו לי שדיים גדולים כשהייתי צעירה יותר כי עשיתי אתלטיקה קלה במשך שמונה שנים אבל קיץ אחד השתזפתי בעירום, ושתיתי את הבירה של אבא שלי ואני חושבת שזו הסיבה שהם גדלו ככה".

אם נתעלם לרגע מהאופציה ההורמונלית הטבעית לחלוטין שבגילאים מסוימים נותנת בוסט גדילה לנשים צעירות, על פי מרכז אברמסון לסרטן באוניברסיטת פנסילבניה, רמות גבוהות של צריכת אלכוהול אכן יכולות להגדיל את כמות האסטרוגן בגוף האישה, ורמות מוגברות של ההורמון יכולות להוביל לצמיחה ברקמת השד.

אסור להשוות: פינו של הגבר הישראל רק קצת יותר גדול מהיפני

עם זאת, מי שמקווה לגדל חזה גדול כמו ראג'ק אולי תואיל לחשוב פעמיים לפני שהיא מתחברת לפחית הבירה הקרובה ביותר. רמות אסטרוגן גבוהות מהסוג שצריכה אלכוהול מקדמת, גם מגבירות את הסיכון לסרטן השד.

ורוניקה ראג'ק. אינסטגרם, צילום מסך
"קיץ אחד השתזפתי בעירום, ושתיתי את הבירה של אבא שלי"/צילום מסך, אינסטגרם
sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ורוניקה ראג'ק. אינסטגרם, צילום מסך
"אני כל הזמן חוטפת מטרולים למרות שלא עשיתי כלום חוץ מלשתף תמונות"/צילום מסך, אינסטגרם

שיהיה ברור, סיפור הבירה של ראג'ק הוא לא הראשון שעושה לה כותרות.

הדוגמנית טענה בעבר כי גופה "מסוכן מדי" עבור הרשתות החברתיות לאחר שנתקלה בהייטרים. "הגוף שלי נחשב לסכנה ברשתות החברתיות, ואני כל הזמן חוטפת מטרולים למרות שלא עשיתי כלום חוץ מלשתף תמונות של הגוף שלי", אמרה בשנה שעברה.

"אנחנו רואים המון נשים עם עודף משקל או השמנת יתר ברשת, שמדברות בודי פוזיטיב, אבל כשאישה יפה וגבוהה רוצה להרגיש טוב בעור של עצמה, אנשים תוקפים אותה וקוראים לה פריבילגית", היא הצהירה. "אני קוראת לעצמי חייזרית ... אנשים לא מאמינים שאני קיימת", אמרה. "אני לא חושב שאני מושלמת, אבל אנשים מפחדים ממני ולא רוצים לדבר איתי כי בטוחים שאני תרמית כי אני כל כך יפה".

לתשומת ליבכם - ורוניקה ממשיכה להתעקש שהיא אף פעם לא משתמשת בפילטרים לתמונות שלה ומעולם לא עברה ניתוחים פלסטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully