גבר מחזיק קונדום. sakkmesterke, ShutterStock
ShutterStock/sakkmesterke

חשבת שהפאק בוי נעלם? לא - הוא רק מתחבא, וממש מתחת לאף שלנו

21.3.2023 / 13:34

מכירות את הפאק בוי? אז הוא לא נעלם, הוא מתחבא מאחורי מילים גדולות כמו "פוליאמוריה", ומסך של ערכים לגיטימים כמו "אהבה חופשית" ו"שחרור שליטה", בעוד שמאחורי ההתנהגות הזו אין באמת ערכים פילוסופיים, והמניע הוא חרמנות בסיסית - ההיפך ממה שהפוליאמוריה מייצגת

ככה תזהי את הפאק-בוי/מערכת SHEEE

אם מזמן לא ראיתן את הפאק בוי הקלאסי, זה לא כי הוא נעלם מן העולם, אלא כי מרגע שעלינו על שיטת העבודה שלו, הוא נאלץ לחשב מסלול מחדש וללמוד שיטות עבודה חדשות, שיאפשרו לו להמשיך לעשות סקס עם כמה שיותר נשים או גברים, ולקחת כמה שפחות אחריות על התוצאות.

ואז הוא גילה את מכבסת הסקס המזדמן הטובה ביותר בעולם - תגידו לו מזלטוב, הפאק-בוי הפך ל"פוליאמורי".

למקרה שזה לא ברור, ה-fuckboy ה"פוליאמורי" הוא לא באמת פוליאמורי באופן שהם מתכוונים אליו. כמו כן, אין לו שום כוונה לבצע פוליאמוריה בצורה נכונה, כלומר לקיים מערכות יחסים עמוקות מרובות עם תקשורת כנה, כבוד וטיפוח. הוא רק רוצה ליצור את האשליה של כל ההיבטים הנ"ל של מערכת יחסים, כדי לתקוע את הזין שלו בכמה שיותר חורים,מבלי שאף אחד יבוא אליו בטענות.

את הפאק בוי הפוליאמורי ניתן למצוא בדרך כלל באפליקציות, והוא לא יגיד לך שהוא "פוליאמורי" עד הדייט השני או השלישי, כשאז יש סיכוי גדול יותר שתחשבי לעצמך "היי, אולי אני יכולה לתת לפוליאמוריה הזאת צ'אנס", כדי למצוא את עצמך אחרי כמה חודשים בעסקת יזיזות מפוקפקת במיוחד, שלא כוללת מחויבות כלל, למרות שמעולם לא הסכמתם על כך כראוי.

גבר עם לפטופ במיטה כשלצידו אשתו ישנה. ShutterStock
גבר עם לפטופ במיטה כשלצידו אשתו ישנה/ShutterStock

ברגע שתלמדי לזהות את הפאק-בוי הפוליאמורי, את תראי אותו בכל מקום ולא תצליחי להתעלם ממנו. הוא בכל מקום פתאום. הטיפוס בדרך כלל יהיה בעל אטרקטיביות ממוצעת, עם וייב של אחד שלא באמת נחשב לחתיך, אבל קיבל דחיפה פתאומית לאגו אחרי שעבר לפלורנטין או כרכור. עם המזל הנאחס שלנו, רוב הפאק-בויז הפוליאמורים הם סטרייטים, אבל חלקם הופכים לדו-מיניים אם דואגים לסמם אותם היטב. בכל מקרה, הוא צובע את ציפורניו בלק כדי להצטייר כפלואידי יותר עבור הסביבה - מתוך הנחה שכשאתה פלואידי הסיכוי למצוא את עצמך בשלישייה מתגבר אקספונציאלית.

להיות פוליאמורי או לא מונוגמי באופן מודע ובצורה אתית זו צורת חיים שיכולה להיות מספקת, משחררת ומתגמלת - אם עושים אותה נכון. בפוליאמוריה אמיתית יש הרבה עבודה שמושקעת, כמו להתאים את עצמך כל הזמן ולהסתכל על עצמך ועל ההתנהגויות שלך. למרבה הצער, נראה שהרבה פאק-בוייז פוליאמוריים פשוט גילו את המונח ונצמדו אליו מבלי להבין באמת את משמעותו, בין אם בניסיון להיראות פרוגרסיביים יותר, ו/או להשתמש בו כתירוץ להתנהגות המחורבנת שלהם מימים ימימה, ולאחרונה גילו את השפה הטיפולית שיוכלו ליישם בכדי לתרץ את העוולות של היחסים הבינאישיים שלהם, ובחוצפתם הם מעזים לקרוא לזוועות שהם מעוללים "יחסים אנרכיים אלטרנטיביים".

בלי החוקים האלה, הסיכוי לצלוח את השיפוץ כזוג טוב, ממש נמוך
רק זה היה חסר - עזרה לבומרים שרוצים להתחיל עם צעירות
"אם לאשתך יש מאהב, וזה משפר בטירוף את הסקס שלכם - מה רע?"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גבר מתנשא. ShutterStock
גבר מתנשא/ShutterStock

"סיכמנו ששנינו נצא עם אנשים אחרים מההתחלה, כי שנינו פולי, או לפחות אני", מספרת פוליאמורית בת 27 "קבענו גבולות, כללים וציפיות ברורים אחד מהשני מההתחלה, והוא שבר כל אחד ואחד. הוא ניסה לגרום לי לקנא בכך שסיפר לי פרטים מפורשים על הבנות שהוא מזיין, והיה כועס או מתעצבן אם הייתי בכלל מדברת עם מישהו אחר. זה היה כאילו הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה ואני קשורה ברצועה", היא מוסיפה.

פוליאמוריה יכולה להיות כדאית ומספקת עם הגישה הנכונה, החמלה וההבנה שנלווים לה - מילים שפאק-בוי פוליאמורי לא מצליח לקלוט כי המוח שלו עסוק ב"איזה תותח אני שאני מזיין כמה אנשים שאני רוצה - הא הא", אבל ממש כדאי. אנחנו לא טוענות שאין שם שמץ של הגינות אנושית - רוב הפאק-בויז כנראה פשוט מדחיקים את כל הרגשות המסובכים שיש להם ולכן הם מתנהגים כמו אדיוטים. אבל גם זה, בכל הכנות, כבר לא תירוץ. תתבגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully