בגידות של נשים. ShutterStock
ShutterStock

"אם לאשתך יש מאהב, וזה משפר בטירוף את הסקס שלכם - מה רע?"

20.3.2023 / 15:32

בפודקאסט חדש בן 8 חלקים, התראיינו מעל לעשרים נשים שבוגדות באופן קבוע בבעלים שלהן, שאותם הן אוהבות, לדבריהן. מה הסיבות שגרמו למוניק לבגוד במשך עשור שלם? השמות בדויים, הסיפורים אמיתיים

כבר הבאנו לידיעתכם שנשים הן לא מונוגמיות כמו שהיו, ושהמצב רק הולך ומחמיר ככל שהגיל צעיר יותר. לא ידענו עד כמה.

קחו למשל את ניקי, שנשואה 15 שנה. ובוגדת בבעלה במשך 12 מהן. מדובר באמא לשניים בשנות ה-30 המאוחרות לחייה, עוקבת אחר הגברים הפוטנציאליים שלה באמצעות גיליון אלקטרוני מסודר, שיש לה מספר מיוחד שלא ניתן לאיתור לתקשורת שהיא משתמשת בו כדי לתקשר עם המחזרים שלה, ומארגנת מפגשים איתם באמצעות ווטסאפ.

לרוב היא שוכבת עם מספר גברים בו זמנית - פעם קיימה יחסי מין עם ארבעה גברים שונים באותו יום. נכון שאחד מהאקטים נמשך רק 20 דקות, אבל כמו שהיא אומרת, היא לא באה לכאן כדי "להתחבק".
כשזה נגמר, היא מספרת, היא התקלחה, עשתה פגישת עבודה, ויצאה לדייט ארוחת ערב עם גבר אחר. אף אחד מהם לא היה בעלה, אם זה לא ברור עד עכשיו.

את הסיפור שלה היא סיפרה כמרואיינת בפודקאסט חדש בשם "היא רוצה עוד", שמדבר עם נשים נשואות ועל הבגידות שלהן ברמת פירוט מאד גבוהה. "זה היה מדהים", היא מספרת למראיינת "זה היה כל כך מגניב כי יצא לי להיות באמת במושב הנהג ולהשיג בדיוק את מה שרציתי - הייתי חרמנית מאד באותו יום. זה כזה פאוור-טריפ להיות מסוגלת להיות בשליטה על המיניות של אנשים שאת רוצה, ולגרום להם למלא את כל הצרכים שלך", אומרת ניקי "זו הרגשה מטורפת."

בגידות של נשים. ShutterStock
בגידות של נשים/ShutterStock

המנחה ציינה כמה קל לנשים למצוא בני זוג לבגידה, ומסיקה כי "קורה אפילו שבן הזוג שלך שוכב במיטה לידך, ואת מחפשת מישהו לנהל איתו רומן". הסדרה בת שמונה החלקים, בוחנת מקרוב את הבגידה נשית.

פיאצה, בעצמה נשואה אם ​​לשלושה, בילתה את חמש השנים האחרונות בראיונות זוגות נשואים לפודקאסט אחר בנושא, שמדבר על מחויבות, אבל לפני כשנתיים נודע לה שחברה שלה בוגדת בבן זוגה. ואז היא גילתה על עוד אחת, ועוד אחת.

פיאצה הייתה בהלם, ובואו נגיד את האמת, היא גם הסתקרנה: "מצאתיעוד כל כך הרבה נשים שאני מכירה ומנהלות רומנים... והרבה מהן היו כאלה שלא ציפיתי", אמרה פיאצה, בת 42, ל"פוסט". אחרי שנה בתחקיר, בה ראיינה יותר מ-20 נשים מגילאים ומרקעים שונים ומכל רחבי הארץ על היחסים מחוץ לנישואין שלהן, נולד הפודקאסט החדש הזה.

יש נשים מכל הגילאים, הגוונים, והסוגים, החל ממאמנת התעמלות צעירה שהתאהבה בחבר הכי טוב של בעלה, ועד בת 60 ומשהו שבוגדת בשמחה בבעלה עם שותפים מרובים כבר למעלה מ-30 שנה.
בהתחלה, "נכנסתי לזה עם שיקול הדעת שלי", הודתה פיאצה. "אני הייתי אז נשואה, והייתי כזה, 'אוי אלוהים, זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות!'"

אחרי ששוחחה איתן, אבל היא למדה שלנשים היו כל מיני סיבות מורכבות לחפש סקס מחוץ לנישואין - ושהפעולה הזו דווקא לא הרסה את חייהן. ניקי, למשל, אומרת שהיא הפכה בטוחה יותר בעצמה ונינוחה יותר מאז שנרשמה לאשלחי מדיסון (אתר שבו נשואים מחפשים פרטנרים אלטרנטיביים) ופצחה ברומן הראשון שלה, לפני יותר מעשור.

בוקובסקי, כובע צמר קטן, וקטמין: קוים לדמותו של ה"סופט בוי"
"אני כאן בשביל סקס ללא מחויבות": נשים כבר מזמן לא מונוגמיות
פורנו עם בינה: "אנשים לא ירצו לאונן רק על יצירות ממוחשבות"

בגידות של נשים. ShutterStock
בגידות של נשים/ShutterStock

לפני כן, היא הייתה מתחננת לבעלה להכות אותה או למשוך לה בשיער, כל דבר שיוסיף קצת התרגשות בחדר השינה - ואז חשה מבוכה או בושה, או אפילו לא רצויה, כשהוא היה מתעלם מבקשותיה. עכשיו, אומרת ניקי, "אני פחות ממורמרת, פחות מרושעת. אין לי הרבה מתח שנבנה בחזה או מתח או חרדה או כל סוג של משהו שלילי שצומח בתוכך מתסכול מתמשך, ואת מתחילה להסתכל על האדם שאהבת בכעס - כאילו - למה אתה לא יכול להבין? למה אתה לא יכול לתת לי את הדברים האלה? למה אני תקועה בנישואים האלה כשמגיע לי להיות מאושרת, להרגיש טוב לגבי עצמי?" היא מתוודה. "האויר הזה לנשימה פשוט הופך אותי לפחות כלבתית - אין לי מילה טובה יותר."

בעוד שלכל אישה יש סיבות שונות לבגידות, רבות מהמרואיינות של הפודקאסט חולקות תכונות דומות.
לעתים קרובות הכירו את בני זוגן והתחתנו צעירות מאד- סוף שנות העשרה ותחילת שנות ה-20,
ועבור כמה, סקס עם בן זוגן פחת לאחר הבאת ילדים, והן חשו חוסר ביטחון ולא אטרקטיביות כתוצאה מכך. רבות הרגישו שהן כבר לא יכולות לתקשר עם בעליהן - במיוחד לגבי הרצונות המיניים שלהן.

רק אישה אחת שרואיינה, מאמנת ההתעמלות לשעבר קייטי, סטתה מהחוקים של המונוגמיה בגלל שהתאהבה במישהו אחר, ועזבה את העיר שגרה בה לאחר שהמכרים שלהם גילו זאת - רוב הנשים שפיאצה ראיינה אמרו פה אחד שהן אוהבות את בעליהן ואין להן שום כוונה לעזוב אותם. הן רק רוצות קצת גיוון.

בגידות של נשים. ShutterStock
בגידות של נשים/ShutterStock

מוניק, אשת מקצוע מוכשרת באמצע שנות ה-50 לחייה, עם שני ילדים בוגרים, נכנסה לקרייגסליסט אחרי שבעלה אמר לה שהוא לא מעוניין בשלישייה, שם פגשה גבר צעיר יותר שנפגשה איתו לסירוגין במשך 12 שנה. הרומן היה מהנה, סקסי ומעשיר - אבל היא לעולם לא חשבה שזה משהו רומנטי.
"אם היית שואל אותו מה הם השמות של הילדים שלי הוא לא היה יודע", אומרת מוניק על הרומן הראשון שלה. מאז עברו מים בנהר, ומוניק התנסתה ב-BDSM, עשתה שלישייה ואפילו לבשה מחוך עבור הפנטזיה הוויקטוריאנית האירוטית של אחד מבני הזוג.

עבור מוניק, לשכב עם אחרים היה "חוויה מעשירה של החיים", שלא עומדת בסתירה לזוגיות עם האיש שהיא אוהבת: "זה כמו להגיד שאדום הוא הצבע האהוב עלי, ואז ללבוש אדום ורק אדום לשארית ימיך", אומרת מוניק, שנשואה 30 שנה. "אם אני מתעוררת ומתחשק לי ללבוש צהוב - זה אומר שאדום הוא כבר לא הצבע האהוב עליי? לא בהכרח."

רק אישה אחת שפיאצה ראיינה נתפסה, כשבעלה לבסוף הסתכל בטלפון שלה, ובסופו של דבר הזוגיות הזו הסתיימה בגירושין, אבל מוניק למעשה חושבת שבעלה יודע על הגיחות שלה החוצה- ושהוא כנראה פשוט בסדר עם זה. "תארי לעצמך את התרחיש הבא", היא אומרת בפרק 3. "אם היית יודע שלאשתך יש מאהב אבל באותו הזמן זה הופך אותה לסקסית יותר בעיניך ומשפר את הסקס שלכם פלאים - לא היית רוצה את זה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully